Drejt profesionalizmit
-
"Motivimi i punonjësve, vendimtar për suksesin e çdo organizate" nga Fiqiri Çifliku
Shkrimi i Fiqiri Çiflikut thekson se motivimi i punonjësve është thelbësor për suksesin e organizatave, përfshirë sektorin e arsimit. Ai eksploron teo...
-
Udhëzimi i Ri për Menaxhimin e Fondëve në shkolla, Çifliku: Këshilla pa sqarime të nevojshme
Fiqiri Çifliku shpreh shqetësimin e tij mbi udhëzimin e ri për menaxhimin e buxhetit në arsim. Ai thekson se udhëzimi, edhe pse i rëndësishëm, nuk ofr...
-
Eksperti i arsimit Fiqiri Çifliku: “Pisa 2025" dhe renditja e Shqipërisë për të menduarin krijues
Fiqiri Çifliku argumenton se rezultatet e dobëta të nxënësve shqiptarë në testet ndërkombëtare, si PISA, vijnë nga mungesa e zhvillimit të mendimit kr...
-
Dritan Staro: Çfarë është një projekt shkollor?
Meqë jemi në fillimin e vitit shkollor, kohë që përkon me dorëzimin e plan-projekteve, mendoj se materiali që kam përgatitur, duhet të jetë sadopak i...
-
Elmira Rama: Drejtimi bashkëkohor i shkollës dhe cilësia në arsimin para universitar (një shqyrtim teoriko-empirik)
Nisur nga rezultatet modeste të këtij studimi rekomandojmë të promovohen forma të lidershipit shkollor që motivojnë dhe aktivizojnë stafin e tyre në f...
-
Koordinatori i cilësisë në shkolla/ Edlira Angjeliu: Dilemat, vështirësitë, arritjet…
Këtë vit, pranë çdo institucioni shkollor, do të funksionojë edhe koordinatori i cilësisë. Shumë diskutime ka në grupe mësuesish, pyetje, mendime, sup...
-
Psikologia Denata Toçe: Bashkëpunimi me mësuesit ndihmës ndihmon në suksesin e fëmijëve me aftësi ndryshe
Mësuesit ndihmës janë ndër specialistët që meritojnë mbështetjen dhe kujdesin maksimal si profesional ashtu edhe social, për të sjellë rezultate sa më...
-
“Mësuesi VIP” nga Evans Drishti
Nëse bëni një studim të thjeshtë: Në ç’përqindje të pushuesve qëndrojnë mësuesit, kur flitet për resortet e njohura nëpër botë? Po kur bëhet fjalë për...
-
Fiqiri Çifliku: Që lëvizjet paralele me detyrim të mos kthehen në “makth” për mësuesit dhe drejtuesit
“Shteti ka përgjegjësi për çdo mësues që preket nga lëvizjet paralele me detyrim. Mjafton që MAS dhe AKAP të marrë masa dhe për të mos qenë personi që...
-
"Çdo qenie njerëzore gëzon të gjitha të drejtat dhe liritë pa asnjë dallim të çdo lloji"
“Sot duhet që çdo institucion arsimor të ketë zgjidhur problematikat që lidhen me aksesushmërinë qoftë mjedisore, qoftë në komunikim dhe informim për...