Mësuesit e lumtur krijojnë klasa të lumtura
Sot u zgjova me dhuratën më të madhe - një artikull të New York Times rreth asaj se si mësuesit e lumtur krijojnë klasa të lumtura, nëse dëshirojmë t'u japim nxënësve një shans për të kuptuar se nga vjen lumturia e vërtetë në jetë!
Sot u zgjova me dhuratën më të madhe - një artikull të New York Times rreth asaj se si mësuesit e lumtur krijojnë klasa të lumtura nëse dëshirojmë t'u japim nxënësve një shans për të kuptuar se nga vjen lumturia e vërtetë në jetë! Lulëzim. Unë kam menduar, jam lutur dhe kam ëndërruar për këtë ide dy vitet e fundit, pasi e kam bërë këtë praktikë stërvitore për mësuesit një realitet. Dhe tani është vërtetuar!
Nëse ne me të vërtetë dëshirojmë të kultivojmë lumturi në shtëpitë dhe shkollat tona, ne nuk mund ta paguajmë vetëm atë shërbim. Mësuesit duhet të modelojnë sjelljet që, sipas Dr. Seppala, na bëjnë më të lumtur, më të shëndetshëm dhe më produktivë.
Si mësues, ne jemi ndikimi më i madh te nxënësit tanë gjatë ditës së shkollës. Ne e dimë këtë. Dhe ne shpresojmë që ata të mësojnë se suksesi është më shumë se notat dhe rezultatet e testimit. Ne shpresojmë që ata të mësojnë suksesin që ka të bëjë më shumë me performancën akademike.
Suksesi është më shumë se ato gjëra. Dhe ne si mësues, më shumë se kushdo, e dimë që kjo është e vërtetë. Kjo është arsyeja pse ne trishtohemi nga vlerësimet testeve. Kjo është arsyeja pse ne mërzitemi kur rezultatet e testeve të nxënësve tanë krahasohen kundrejt klasave të tjera ose shkollave të tjera. Ne e dimë se arritja e nxënësve në teste është vetëm një masë e suksesit të tyre (dhe ndoshta nuk është shumë e mirë në atë.)
Duhet t'u tregojmë nxënësve se suksesi në shkollë dhe në jetë ka të bëjë më shumë me performancën tuaj.
Suksesi ka të bëjë me mënyrën se si kalojmë dhe e ndërtojmë jetën. Suksesi, në fund, ka të bëjë me lumturinë, prosperitetin dhe ndikimin tonë pozitiv ndaj atyre që na rrethojnë.
Si e promovojmë ne suksesin për nxënësit tanë?
Ne duhet të krijojmë një model.
Mësuesit kanë kohë që e dimë se suksesi në jetë nuk matet me pagën, por me ndikimin tuaj në botë. Por suksesi është edhe lumturi. Unë guxoj të them se ka shumë mësues atje që nuk e promovojnë si duhet modelin e të qenit i lumtur.
Nuk ka nevojë të ndiheni fajtorë. Le të ndihemi të dënuar. Dënuar për të bërë më mirë punën tonë çdo ditë dhe mos harroni se cili është qëllimi ynë i vërtet si mësues.
Këtu janë këshilla që Dr. Emma Seppala, autorja e "The Happiness Track" dhe drejtoreshë e shkencës në Qendrën për Hulumtim dhe Altruizëm të Universitetit të Stanfordit, jep në artikullin e New York Times për modelimin e lumturisë
Jetoni në momentin
Në vend që të përqendrohemi në listën tonë të detyrave, ose kompetencave tona në klasë që duhet të kalojmë sot, thjesht përqendrohuni në momentin aktual. Çfarë po bën tani? Çka është e rëndësishme në këtë moment? Si mund ta përmbushni tani qëllimin tuaj të mësuesit?
Stresi, lufta dhe dështimi janë të gjitha pjesë e jetës. Mësimdhënia sigurisht që nuk është ndryshe. Pra, përdorni ato momente të mësimdhënies për të folur me nxënësit rreth asaj se si i tejkaloni këto sfida. Nëse jeni të durueshëm është diçka që është e vështirë për ju, atëherë mund të vini re se është gjithashtu e vështirë për nxënësit. Ata shohin që ju vetë nuk po ja dilni. Nëse u tregon atyre që të mos ia vështirësojnë jetën vetes, por i dënoni për një mësim të dështuar para tyre, atëherë kontrolloni më mirë veten. Nxënësit mësojnë më shumë nga veprimet tuaja sesa nga fjalët tuaja.
Menaxho energjinë
Dr. Seppala e artikuloi këtë në mënyrë kaq bukur. Ne shpesh mendojmë se duhet të jemi të ngazëllyer dhe me energji të lartë gjatë gjithë kohës. Por modelimi i emocioneve pozitive me energji të ulët si qetësia është absolutisht kritike për nxënësit që të kuptojnë ekuilibrin e emocioneve. Kjo mund të ndihmohet duke bërë disa vëmendje në aktivitetet në klasë.
Është e rëndësishme që të kesh kohë dhe jashtë shkollës. Kujdesi për veten dhe koha e qetë është shumë e rëndësishme! Askush nuk mund të jetë i përqendruar gjatë gjithë kohës! Nxënësit kanë nevojë që të pushojnë herë pas here, duke kënduar një këngë, një shaka, ose vetëm për të marrë frymë!
Ji i sjellshëm me veten
Përqendrohuni te vetë-dhembshuria për vetëkritikën. Vetë-kritika është aq joshëse për ne që të rimëkëmbemi profesionalisht, por ajo do të shkaktojë kërdi në aftësinë e nxënësve tuaj për të mësuar në klasën tuaj. Ata do të ndalojnë rreziqet dhe do të largohen nga zona e rehatisë. Më e keqja është se ata mund të zhvillojnë kritikët e tyre të brendshëm në vend të ndërtimit të nxitësit të tyre të brendshëm. Duhet të punosh për këtë?
Jini të mirë ndaj të tjerëve
Kjo duhet të jetë në kulturën e klasës. Nëse duam që nxënësit të trajtojnë njëri-tjetrin me respekt dhe dashamirësi, atëherë duhet të sigurohemi që po modelojmë mirëdashjen dhe respektin gjithashtu. Kontrolloni që po i trajtoni nxënësit me respekt dhe dashuri. Kontrolloni gjithashtu stafin tuaj për këtë metodë.
(Përshtati: Albina Hoxhaj; Portali Shkollor)
Forbes: "Nuk ka më mësues të rinj, kriza epike që po përballet e gjithë bota në vitin 2024"
Roli dhe detyrat e mësuesit koordinator për sigurimin e cilësisë në arsimin dhe për këshillimin e karrierës
Çfarë është Brainstorming dhe si aplikohet në shkollë ose klasë?