Mësues, ndalojini nxënësit të bëjnë këto veprime në klasë
Nxënësit presin që ne t’u lidhim këpucët ose t’u mbajmë çantat e shpinës. Më e rëndësishmja, i mbajmë këto si strategji të të mësuarit për t'i kryer vetë këto detyra të rëndësishme për ta. Merrni më shumë ide për menaxhimin e klasës.
Ju shpesh flisni për pavarësinë e nxënësve tuaj. Por nganjëherë, kur duket e lehtë apo më e shpejtë, ju përfundoni duke kryer vetë disa veprime. Mos e bëni!
Nxënësit presin që ne t’u lidhim këpucët ose t’u mbajmë çantat e shpinës. Më e rëndësishmja, i mbajmë këto si strategji të të mësuarit për t'i kryer vetë këto detyra të rëndësishme për ta. Merrni më shumë ide për menaxhimin e klasës. Po ju tregoj se cilat janë premtimet e mia, ato që unë nuk do t’i bëj për nxënësit e mi. Cilat janë premtimet tuaja?
1. Dorëzimi dhe mbledhja e materialeve
Kur keni punë dhe ju duhet të mblidhni ose shpërndani materiale në klasë, përfundoni duke lëvizur sa në një skaj të klasës sa në një tjetër. Bëni një pla dhe përcaktoni nxënës përgjegjës për secilën detyrë apo nevojë të orës së mësimit. Ata duhet të organizohen dhe të dinë se cila është detyra e tyre dhe kur duhet ta kryejnë. Kjo e bën klasën më të rregullt.
2. Pastrimi
Disa nxënës - nuk po them emra - refuzojnë të pastrojnë diçka të ashpër ose duken të pavetëdijshëm për rrëmujën që krijojnë. Të tjerët përdoren për të kryer punën për ta. Kjo sjellje bëhet më e dukshme kur u kërkoni nxënësve që të pastrojnë të gjithë klasën për të mirën e përbashkët, jo vetëm për rrëmujën e tyre personale. Ata qeshin dhe në përgjithësi veprojnë. Jini të fortë dhe insistoni që të pastrohen çdo herë; ata nuk do të refuzojnë kur të mësojnë se nuk kanë zgjidhje tjetër.
3. Aplikimi i ndihmës së parë
Çdo klasë ka të paktën një nxënës që duket se jeton në zyrën e infermierisë. Mbani nxënësit në klasë duke pasur një furnizim me materialet, pako alkooli dhe gjëra të tjera të domosdoshme. Pastaj, përpiquni t’u mësoni disa prej nxënësve se si jepet ndihma e parë. Kjo bën që ata të jenë në gjendje të kujdesen për veten dhe të tjerët.
4. Lidhur këpucët
Mësova klasën e parë, kështu që unë e di se çfarë mund të jetë një sfidë që lidh këpucë, veçanërisht për nxënësit me aftësi të mira motorike. Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të lidhni çdo këpucë të nxënësve që vijnë në shkollë pa i lidhur. Sugjeroni nxënësit të kërkojnë një shok klase për ndihmë, ose t'u mësojë se si ta lidhin një nyje të dyfishtë. Unë gjithashtu kam sugjeruar që prindërit të shohin një nga shumë mësime të internetit në dispozicion dhe të praktikojnë në shtëpi me fëmijën e tyre. Një ide mund të jetë krijimi dhe vendosja e një liste ekspertësh për lidhjen e këpucëve të cilët duhet të pyeten para se të vijnë te mësuesi.
5. Për të zgjidhur mosmarrëveshjet
Është kaq joshëse që të largoheni menjëherë kur fillon grindja ose kur një fëmijë ju kërkon t'i ndihmoni me mosmarrëveshje. (Dhe ka raste kur ju duhet patjetër të merrni përgjegjësinë, veçanërisht nëse dhuna fizike ka ndodhur ose është e kërcënuar.) Ne duam që fëmijët të lundrojnë zgjidhjen e konflikteve për veten e tyre në mënyrë që ata të mund ta bëjnë këtë si të rritur. Pra, u jepni atyre mjetet për të zgjidhur mosmarrëveshjet e tyre dhe pastaj le ta kuptojnë.
6. Hapja e ushqimit
Një fushë tjetër ku duam të inkurajojmë nxënësit që të kuptojmë zgjidhjet e tyre është gjatë kohës së ngrënies dhe kohës së drekës. Kur një nxënës pa fjalë i shtyn një banane në fytyrë për t'u hapur për të, është plotësisht e përshtatshme që t'i tregoni atij që të përpiqet ta hapë atë vete. Mund t’i ofroni ndihmë duke e drejtuar te vendi ku jeni keni elementët që ju vijnë në ndihmë nxënësve në kohën e drekës. Unë gjithashtu kam ofruar mësime se si të hap një karton qumështi dhe kjo më ka shpëtuar orë të panumërta pune.
7. Marrja e gjërave nga dyshemeja
Kam një qëllim të jetës që kurrë të mos marr më gjërat nga kati i klasës sime ndonjëherë. Ajo që është atje është përgjithësisht e dyshimtë në natyrë, por gjithashtu e di se unë nuk jam ai që e bëri rrëmujën. Nga lapsa në inde deri te copa të vogla të letrës, nxënësit nuk duhet të largohen pa i zgjedhur të gjitha. Mos harroni ato lapsa që ngadalësojnë kujdestarin poshtë dhe janë një rrezik i çastit!
8. Mbajtja e sendeve të tjera personale
Mbledhja e të gjitha materialeve dhe vendosja e tyre në çantën e shpinës kërkon që nxënësi të kërkon që nxënësi të angazhohet seriozisht dhe të dijë t’i sistemojë të gjitha gjërat e tij në çantë. Nuk mund të marrë disa në duar e disa në çantë, e ndonjëherë edhe t’i kërkojë ndihmë mësueses. Prindërit nuk duhet t’i paketojnë gjithmonë gjërat, por t’i mësojnë edhe fëmijët.
(Përshtati: Albina Hoxhaj; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11