Regjistrime të hapura për trajnime me kredite në Qendrën e Trajnimeve dhe Projekteve Albas
Qendra e Trajnimeve dhe e Projekteve “Albas” e akredituar nga MASR, ofron trajnime me kredite për të gjithë mësuesit e sistemit parauniversitar, përfshirë edhe mësuesit e parashkollorit.
Qendra e Trajnimeve dhe e Projekteve “Albas” e akredituar nga MASR, ofron trajnime me kredite për të gjithë mësuesit e sistemit parauniversitar përfshirë edhe mësuesit e parashkollorit në modulet:
⁃ "Mësimdhënia në kurrikulat e reja"
⁃ "Menaxhimi i klasës"
- "Përfshirja e nxënësve me aftësi ndryshe në arsimin gjithëpërfshirës"
Moduli “Menaxhimi i klasës” synon:
- Të qartësohet terminologjia dhe rëndësia e saj.
- Të sigurohet lidhja mes dy proceseve që janë të pandara: menaxhim dhe mësimdhënie
- Të vlerësohet rëndësinë e praktikave të menaxhimit efektiv të klasës.
- Të evidentohen instrumentet kryesorë për një menaxhimin efektiv të klasës
- Të tregohen rrugët për menaxhimin e procedurave dhe rutinës
- Të perceptohen dhe realizohen platforma personanale të menaxhimit të klasës.
- Të informojë mbi koncepte te etikës në institucionin arsimor.
Moduli “Mësimdhënia në kurrikulat e reja” trajton çështjet e mëposhtme:
• Mësimdhënia dhe të nxënit bazuar në kompetenca.
• Konceptimi i orës mësimore bazuar në kompetenca.
• Reflektimi i metodave të mësimdhënies - nxënies ndaj programeve të hartuar mbi kompetencat e synuara nga nxënësit
• Kuptimi mbi situatën e të nxënit. Mënyrat e përpilimit dhe paraqitjes së tyre në lëndë të ndryshme.
• Roli i mësuesit për arritjen e rezultateve të të nxënit, të synuara në kompetenca, në lëndë të ndryshme. - Vlerësimi dhe llojet e tij mbeshtetur në kurrikulën e re.
Moduli “Përfshirja e nxënësve me aftësi të kufizuara në arsimin gjithëpërfshirës” me trajniere Denata Toçe trajton këto çështje:
• Kuptimi mbi përfshirjen e fëmijëve me AK, këndvështrimi historik, kërkesat ligjore dhe integrimi i saj si një domosdoshmëri e sistemit të edukimit dhe fëmijëve në vështirësi për t’ia dalë.
• Fëmijët me aftësi të kufizuar: llojet, vlerësimi, trajtimi, aktorët pjesëmarrës në vlerësim dhe trajtim. Sfidat dhe dilemat në përfshirje.
• Vlerësimi i nevojave të fëmijëve me AK dhe ardhja në ndihmë e këtyre nevojave me programe te dedikuara. Programet e Edukimit Individual (PEI) dhe zhvillimi i objektivave brenda klasës. Teknikat dhe shkathtësitë e mësueseve në realizimin e objektivave.
Çdo modul ka 1 kredit. Qendra e trajnimeve Albas ka një eskperiencë të gjerë në zhvillimin e trajnimeve cilësore në të gjithë Shqipërinë.
Trajnimet e rradhës jane planifikuar në datat e muajit Tetor:
17.10.2020- Përfshirja e nxënësve me aftësi ndryshe në arsimin gjithëpërfshirës
24.10.2020 - Menaxhimi i klasës
31.10.2020 - Mësimdhënia në kurrikulat e reja
Për më tepër informacion, mund të kontaktoni në numrin 0697070480, ose në adresën e e-mailit [email protected].
Ju falenderojme per interesin qe tregoni!
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Përfundon trajnimi me kredit “Mësimdhënia në kurrikulat e reja” në Kukës dhe Berat
Denada Toçe: Mësueset ndihmëse punojnë me pasion, por duhet të jenë më të shumta në numër
Kalendari i Trajnimeve ALBAS për muajin Janar - Shkurt 2024