Çfarë duhet pritur kur fëmijët të kthehen në shkollë dhe si t'i ndihmojmë ata të përballojnë situatën
Duhet shmangur transmetimi i frikës tonë rreth mësimit të fëmijës kudo që të jetë e mundur. Shqetësimet tona duhet t’i shprehim me të rritur, miq, ose të afërm. Të fusim një ndjenjë perspektive për t'i ndihmuar fëmijët që studiojnë javët e para për rifitimin e mësimit të humbur.
"Siguria dhe mirëqenia janë parësore"
Për shumë prindër dhe fëmijë, perspektiva e kthimit në shkollë në shtator është emocionuese, por shqetësimet janë gjithashtu të natyrshme për të cilat po punohet shumë për t’i zbutur.
Është i rëndësishëm një fillim "normal" në shtator, duke marrë të gjitha masat e higjienës dhe ajrosjes. Tashmë kemi përvojën e vitit të kaluar, tepër sfidues në aspektin praktik. Shkollat nuk janë ndërtuar për distancimin shoqëror, infrastruktura e bën atë vërtet të vështirë. E veçanta është se shkolla është një vend ku njerëzit bashkohen.
Për çdo nxënës, ose prind siguria dhe mirëqenia janë parësore, prandaj prindërit duhet të kenë paqen e mendjes se asnjë edukator nuk dëshiron të rrezikoje shëndetin, sigurinë, ose mirëqenien e fëmijës së tyre. Gjithçka behet sipas udhëzimeve të shëndetit publik. Tani, fokusi është në rifitimin e mësimit të humbur, me një program rimëkëmbjeje.
Entuziazmi i nxënësve deri tani është inkurajues për ne.
Ndërsa jemi ne prag te vitit te ri shkollor, është normale që nxënësit dhe prindërit të ndihen në ankth. Fëmijët po kalojnë ndryshime, duke ndryshuar grupet dhe duke u përballur me mjedise të reja, por brenda kontekstit të ndryshimit "normal", kemi edhe ndryshime shtesë për shkak të pandemisë në vazhdim.
Ndikimi që pandemia ka pasur tek ne të gjithë nuk duhet të nënvlerësohet. Gjatë kësaj periudhe, pjesa e trurit tonë që përballet me rrezikun ka qenë në gatishmëri, duke dëgjuar vazhdimisht: “Duhet të distancoheni dhe vendosni një maskë!”, etj., që bën që ndjenja jonë e alarmit të ngrihet vazhdimisht.
Është e rëndësishme të pranojmë sesa e pazakontë është kjo për fëmijët dhe të jemi tolerantë ndaj ndryshimeve të sjelljes. Të qenit i vështirë është një reagim normal njerëzor ndaj stresit të tranzicionit dhe fëmijët nuk e dinë domosdoshmërish se si t'i shprehin ndjenjat me fjalë. Natyrisht, si të rritur, ne synojmë të jemi sa më pozitivë.
Në një situatë të ngritur të vigjilencës dhe stresit, truri i harron gjërat, sepse kërkon gjëra për të cilat duhet të ketë kujdes, nuk mund të memorizojë, ose të përqendrohet gjithashtu. Prandaj duhet shmangur transmetimi i frikës tonë rreth mësimit të fëmijës kudo që të jetë e mundur. Shqetësimet tona duhet t’i shprehim me të rritur, miq, ose të afërm.
Të fusim një ndjenjë perspektive për t'i ndihmuar fëmijët që studiojnë javët e para për rifitimin e mësimit të humbur.
Mendoj se fëmijët do të jenë shumë më të lumtur, kur të kthehen në një mënyrë më normale të jetesës.
Nga Julinda Toda
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Tronditjet në shoqërinë tonë shqiptare/ Përse të rinjtë po rriten “të mbyllur” në një shoqëri të hapur?
Portofoli i praktikës profesionale, profili Gjuhë shqipe dhe Letërsi
Prindërimi i suksesshëm, sfida më e madhe e familjes së sotme!