Një orë model në lëndën gjeografi fizike, klasa e 10-të
Është një orë model e detajuar ku shpjegohet se si mësuesi mund të arrijë objektivat në orën e mësimit. Ky material do t’iu vijë në ndihmë mësuesve për të planifikuar orët e mësimit në këtë lëndë.
Fusha: proceset natyrore dhe shoqërore
Lënda: Gjeografi fizike
Shkalla: 5
Klasa: 10
Tematika: Sistemi diellor
Situata e të nxënit: Dielli përbën objektin qiellor më të rëndësishëm për jetën tonë në tokë. Si do të ishte Toka pa diellin? Çfarë temperature do të kishte planeti ynë?
Tema mësimore: Dielli
Rezultatet e të nxënit sipas kompetencave të fushës sipas temës mësimore:
Nxënësi/ja:
• përshkruan karakteristikat e Diellit;
• analizon strukturën e Diellit;
• shpjegon përbërjen dhe përmasat e Diellit;
• vlerëson rëndësinë e Diellit për planetin tonë.
Fjalë kyç: hidrogjen, helium, njolla të errëta, zonë rrezatimi, zonë konvektive, fotosferë, kromosferë, koronë diellore, prominencat diellore.
Burimet: teksti,skemë e strukturës së diellit, CD
Lidhja me fushate tjera ose me temat ndërkurrikulare: fizikë, TIK, gjuhët dhe komunikimi.
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve:
Hapi 1. Lidhja e temës me njohuritë e mëparshme. Stuhi mendimi. (5 minuta)
Hapi 2. Ndërtimi i njohurive të reja. Hartë konceptesh. (30 minuta)
Hapi 3. Prezantimi dhe demonstrimi i rezultateve të arritura. Ese e shkurtër. (10 minuta)
Organizimi i orës së mësimit
1. Lidhja e temës me njohuritë e mëparshme (metoda) Stuhi mendimi. Shkruaj në tabelë fjalën Dielli dhe pyes nxënësit se çfarë vendi zë Dielli në gjithësi.
Dielli:
- Është pjesë e galaktikës
- Rruga e Qumështit.
- Është yll i zakonshëm
- Ekzistonte që prej 4.5 miliardë vjetësh
- Është qendra e Sistemit tonë Diellor
- Dritës sëDiellit i duhet 8 minuta kohë për të arritur në Tokë
2. Ndërtimi i njohurive të reja (metoda) hartë konceptesh. Duke përdorur materialin e mëposhtëm dhe tabelën e strukturës së Diellit plotësohet harta e konceptit në lidhje me Diellin.
Dielli
Shtresat dhe funksioni i secilës shtresë:
a. Bërthama temperaturat 15 000 000 gradë celcius. Shtresa ku prodhohet drita dhe nxehtësia.
b. Zona e rrezatimit
c. Zona e konvektimit
d. Fotosfera
e. Kromosfera
f. Korona
3. Prezantimi dhe demonstrimi i rezultateve të arritura (metoda). Ese e shkurtër. Në fund të orës, mësuesi u kërkon nxënësve të shkruajnë një ese të shkurtër për 10 minuta me temë: “Si do të ishte Toka pa Diellin?”.
Vlerësimi: Nxënësi vlerësohet për punën individuale dhe atë të bashkëpunimit në grup (për dëgjimin, interpretimin, menaxhimin e emocioneve, bashkëveprimin, ndarjen e përvojës, mendimit dhe analizimin e menaxhimin të informacionit të marrë elektronikisht).
Detyrat dhe puna e pavarur: Mendo në mënyrë kritike.
Bazuar tek informacionet e marra nga interneti. Si ndikojnë njollat e zeza të diellit te moti dhe klima?
(Portali Shkollor)
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë