
Material ndihmës për prezantimin e projektit kurrikular lëndor, hap pas hapi
Ky material, i përgatitur nga Brunilda Cania, udhëzon mësuesit dhe nxënësit në organizimin e prezantimeve të projekteve kurrikulare lëndore. Ai përfshin hapa për një prezantim efektiv, rolin e mësuesit, strukturën e prezantimeve nga grupet, kriteret e vlerësimit dhe organizimin e dokumentacionit përfundimtar.
Ecuria e orës mësimore – Prezantimi i projektit
Përgatiti: Brunilda Cania
Nëndrejtore, Gjimnazi "Babë Dudë Karbunara", Berat
Ky material ofron një udhëzues praktik për mësuesit dhe nxënësit në organizimin dhe realizimin e prezantimit të projekteve kurrikulare lëndore. Ai përfshin:
- Ecurinë e orës mësimore. Hapat kryesorë që duhen ndjekur për një prezantim efektiv.
- Rolin e mësuesit. Udhëzimet mbi mënyrën se si mësuesi duhet të mbështesë, vlerësojë dhe drejtojë orën e prezantimit.
- Prezantimin nga grupet e nxënësve. Struktura e prezantimit, përdorimi i mjeteve vizuale dhe teknikat për një komunikim të qartë.
- Vlerësimin e nxënësve. Kritere të qarta për vlerësimin e përmbajtjes, komunikimit, punës në grup dhe përdorimit të mjeteve vizuale.
- Dosjen e projektit. Struktura e dokumentacionit që pasqyron punën e nxënësve nga fillimi deri në përfundim.
- Raportin përfundimtar. Organizimi i të dhënave dhe analizës në një dokument përmbledhës.
Materialin e plotë e gjeni më poshtë, në formatin PDF
© Portali Shkollor - Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
"Traditat në zonën tonë", orë model për klasat e pesta
VANAF 2024/ Modele testesh të Vlerësimit të Arritjeve të Nxënësve të Arsimit Fillor
“Unë dhe Libri”, projekt model për nxënësit e klasës së katërt