Aktivitete

Aktivitete për fëmijët e parashkollorit gjatë festave të fundvitit

Në këtë material do të gjeni aktivitete të përshtatura për grupmoshat 3-4, 4-5 dhe 5-6 vjeç. Aktivitetet e sjella me mënyra konkrete të realizimit për secilën grupmoshë përfshijnë pikturimin, krijimin e dekoreve dhe lojërat në grup, të cilat inkurajojnë fëmijët të shprehin kreativitetin dhe të bashkëpunojnë.

Burimet për këtë material: NAEYC. (n.d.). Developmentally Appropriate Practice in Early Childhood Programs. National Association for the Education of Young Children. Retrieved from ëëë.naeyc.org; Berk, L. E. (2013). Child Development (9th ed.). Pearson Education. Gardner, H. (2011). Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences. Basic Books; Kishore, S., & Yadav, S. (2017). Early Childhood Education and Development Activities. Journal of Educational Psychology, 39(4), 254-269.



Festat e fundvitit janë një mundësi e shkëlqyer për të organizuar aktivitete argëtuese dhe edukative për fëmijët e parashkollorit, duke i inkurajuar ata të zhvillojnë aftësi të reja, të krijojnë kujtime të bukura dhe të njohin traditat e festave. Aktivitetet mund të jenë të përshtatura për secilën grupmoshë (3-4, 4-5 dhe 5-6 vjeç), duke u fokusuar në zhvillimin e aftësive motorike, sociale dhe emocionale. Ja disa ide aktiviteteve dhe mënyra konkrete të realizimit për secilën grupmoshë:



Grupi 3-4 vjeç


Fëmijët në këtë grupmoshë janë në fazën e zhvillimit të aftësive motorike të thjeshta dhe të njohjes së botës përreth tyre. Aktivitetet duhet të jenë të thjeshta, vizuale dhe me mundësi për t'u angazhuar në mënyrë të drejtpërdrejtë.


a) Pikturim me ngjyrat e festave

Mënyra e realizimit:

Përdorni ngjyra të ndezura si të kuqe, të gjelbra dhe të arta për të pikturuar kartolina apo imazhe të thjeshta të Krishtlindjes apo Vitit të Ri.

Fëmijët mund të përdorin gishta për të bërë “piktura me gishta” dhe të krijojnë modelet e tyre përmes ngjyrave që lidhen me festat.

Pasi të kenë pikturuar, mund të ndihmojnë në dekorimin e ambienteve të klasës me kartolina festive.


b) Krijimi i dekorimeve të thjeshta

Mënyra e realizimit:

Fëmijët mund të përdorin copa letre, ngjyra dhe shkëlqim për të bërë yje të vegjël, borë dhe shkrime festive.

Përdorni ngjitës dhe materiale të përshtatshme për grupmoshën që ata të ndihmohen dhe të krijojnë objekte të thjeshta dekorative.


c) Këngë dhe vallëzim festiv

Mënyra e realizimit:

Mësimi i një kënge të thjeshtë si “Jingle Bells” dhe ndihma që do t’i jepni fëmijëve për të interpretuar, kënduar dhe bërë lëvizje të thjeshta me duar. Vallëzimi mund të përfshijë lëvizje të shkurtra si "duar në ajër" ose "gëzoni si bora", për të stimuluar lëvizjen dhe gëzimin.



Grupi 4-5 vjeç


Fëmijët e këtij grupmoshe janë në fazën e zhvillimit të aftësive motorike të koordinuara dhe janë më të gatshëm për aktivitete krijuese dhe grupore.


a) Krijimi i figurave të borës dhe babagjyshit

Mënyra e realizimit:

Fëmijët mund të bëjnë figura të ndryshme përmes ngjitëses dhe materialeve të ndryshme (letër, karton, pambuk për borën, etj.) për të krijuar portrete të Babagjyshit të Vitit të Ri ose imazhe të dëborës.

Aktiviteti mund të përfshijë ngjyrimin dhe ngjitjen e detajeve të tjera si sy, hundë dhe mjekër në figura të thjeshta.


b) Punë artizanale për dhurata të vogla

Mënyra e realizimit:

Krijoni dhurata të thjeshta si kubikë të vegjël me lëvozhgë druri, letra dekorative dhe kartolina të shkruara nga fëmijët për prindërit. Fëmijët mund të ndihmohen në përgatitjen e këtyre dhuratave për t'i dhuruar më pas si pjesë e festës.


c) Njohuri për traditat e festave

Mënyra e realizimit:

Përdorni libra të ilustruar ose video të shkurtra për t’i mësuar fëmijët mbi traditat e fundvitit (si krijimi i pemës së Krishtlindjeve, dhuratat etj).

Mund të organizoni një diskutim të thjeshtë për të nxitur pyetje dhe mendime nga fëmijët, dhe për t’i mësuar ata rreth vlerave të dhurimit dhe miqësisë.



Grupi 5-6 vjeç


Fëmijët në këtë grupmoshë janë më të aftë për të realizuar aktivitete më komplekse dhe për të angazhuar imagjinatën dhe krijimtarinë.


a) Shfaqje e vogël festive

Mënyra e realizimit:

Mund të përgatitet një shfaqje e vogël ku fëmijët mund të interpretojnë personazhë të ndryshëm të festave si babagjyshi, elfët, etj.

Ata mund të krijojnë një skenë të thjeshtë dhe të përdorin kostume të improvizuara për të luajtur skena të ndryshme të festave.

Aktiviteti zhvillon aftësitë sociale dhe emocionuese, ndërkohë që stimulon krijimtarinë dhe shprehjen personale.


b) Dekorime të klasës

Mënyra e realizimit:

Fëmijët mund të krijojnë forma të ndryshme dekori festiv dhe me to të zbukurojnë pemën e Krishtlindjes. Aktiviteti mund të përfshijë ngjitjen e dekoratave të krijuara prej tyre në pemë, duke diskutuar bashkë mbi rëndësinë e dekorimit dhe ruajtjen e traditave.


c) Lojëra 

Mënyra e realizimit:

Mund të organizoni lojëra grupore me tema të festave, si "Kërkimi i dhuratave" ku fëmijët gjejnë objekte të fshehura që lidhen me festat, apo një lojë me lëvizje dhe koordinim, ku fëmijët imitojnë lëvizjet e borës ose ecjen e Babagjyshit.

Aktivitetet për festat e fundvitit janë një mundësi fantastike për të nxitur kreativitetin dhe imagjinatën e fëmijëve të parashkollorit, duke u dhënë mundësi për të mësuar dhe luajtur në një mjedis të ngrohtë dhe të sigurt. Duke u fokusuar në aktivitete të përshtatshme për grupmoshat e ndryshme, mund të krijoni momente të paharrueshme që do t’i ndihmojnë fëmijët të zhvillojnë aftësi sociale, motorike dhe emocionale, ndërkohë që gëzojnë atmosferën festive.



© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

341 Lexime
1 javë më parë