
Vlerësimi i orës së hapur dhe i projektit kurrikular, risitë në zhvillimin profesional dhe kualifikimin e punonjësve arsimorë
Materiali nga Raimonda Sino, Koordinatore e Sigurimit të Cilësisë në Arsim, trajton kriteret për vlerësimin e orëve të hapura, projekteve kurrikulare dhe testimit të informatizuar, me synim zhvillimin profesional të mësuesve, rritjen e cilësisë së mësimdhënies dhe përmirësimin e arritjeve të nxënësve.
Materiali është përgatitur nga Raimonda Sino, Koordinatorja e Sigurimit të Cilësisë në Arsim. Ky dokument shërben si një udhëzues i rëndësishëm për zhvillimin profesional të mësuesve, duke përfshirë risitë në procesin e kualifikimit dhe vlerësimit të punonjësve arsimorë.
Ai trajton në detaje kriteret për vlerësimin e orëve të hapura, projekteve kurrikulare dhe testimin e informatizuar, duke synuar të mbështesë arsimtarët në rritjen e cilësisë së mësimdhënies dhe përmirësimin e rezultateve të nxënësve.
Materiali pasqyron një qasje profesionale dhe praktike, duke vendosur një bazë të fortë për standardet dhe praktikat më të mira në arsimin parauniversitar.
Materialin e plotë e gjeni më poshtë në formatin PDF.
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Kualifikimi i mësuesve 2025, procedurat dhe kriteret e vlerësimit
Kualifikimi i mësuesve: Kur diplomat vlejnë më pak se certifikatat!
Natasha Pepivani: Leximi me kuptim i gjuhës amtare, themel i suksesshëm për arsimimin e fëmijëve