Viti i parë si mësues ishte i vështirë!
Teksa kthej kokën pas shoh që ka pasur shumë turbullira. Pas kaq vitesh punë unë mund të reflektoj dhe t’ju tregoj se çfarë mund të kishte shkuar më mirë në vitin tim të parë të punës.
Në atë periudhë nuk i ndjeja turbullirat. Madje ndihesha e gëzuar, isha e nxitur për të punuar me nxënësit, takimet dhe marrëdhëniet e reja me prindërit i gjykoja shumë pozitive. Por tani, teksa kthej kokën pas shoh që ka pasur shumë turbullira. Pas kaq vitesh punë mund të reflektoj dhe t’ju tregoj se çfarë mund të kishte shkuar më mirë në vitin tim të parë të punës.
Shiko çfarë ke për të bërë dhe vendos prioritete
Nuk mund të bësh gjithçka. Nuk mund t'i shpëtosh të gjithë. Nuk mund ta ndryshoni botën, shkollën, departamentin, apo edhe (tërësinë) e klasës suaj në një vit.
Po t'i kisha ditur këto do të kisha filluar punën me gjënë me të rëndësishme që duhej bërë. Kështu nuk do të mbetesha mbrapa në pikat kyçe të procesit të mësimdhënies.
Kjo nuk është klasa juaj
Ndihej si klasa ime. Emri në portë, nxënësit që vijnë në klasën time, emri im në rotacion për shërbimin e autobusit, ecuritë rrethuese që më mbajnë përgjegjës.
Ajo është klasë për nxënësit. Është me të vërtetë klasa e një institucioni shtetëror. Në fund të ditës, në vend të të gjithë stërvitjes, zhvillimit dhe instinkteve, puna juaj - ose puna ime, më tepër - është zbatimi i politikave të shkollës në mënyrën më të mirë të mundshme, duke i udhëhequr nxënësit të zotërojnë standardet kombëtare.
Jo imagjinare, por e vërtetë
Kjo nuk do të thotë që nuk mund ose nuk pritet të bëni gjithçka që ju jeni të aftë për një përvojë bindëse dhe progresive për nxënësit tuaj, por nëse ndjekja e kësaj ka filluar të përplaset me shkollën dhe rrethin, siç ndodh shpesh, ky këndvështrim do t'ju kishte ndihmuar.
Nuk do të më kishte përjashtuar nga llogaridhënia personale apo profesionale, por do të më ndihmonte të ndiqja rrugën e duhur për arritjen e objektivave mësimorë.
Studentët nuk do të kujtojnë gjithmonë përmbajtjen, por ata nuk do të harrojnë kurrë se si i keni bërë të ndihen.
Një ditë, do të jesh thjesht një fytyrë e turbullt në kujtesën e një të rrituri. Ata ndoshta nuk do të kujtojnë se si një poet përdorte simbolet për të krijuar një ton të ashpër në një poezi, por nuk do ta harrojnë kurrë se si i keni bërë të ndihen kur nuk u janë përgjigjur saktë pyetjeve tuaja.
Jini korrekt me kujdestarët e shkollës, sekretarin, bibliotekarin
Ju do t'ju nevojiten.
Orët më të gjata nuk janë të qëndrueshme
Ndrysho zakonet dhe fluksin e punës. Të gjithë mësimdhënësit i pashë me letra dhe fletore me vete kudo, kështu që mendova se duhej të bëja. Organizohuni.
Sjellja e nxënësve është një produkt
Menaxhimi në klasë është më shumë për hartimin e përvojave të të mësuarit sesa për sjelljen. Më kanë dhënë disa trajnime në "sistemin e menaxhimit të klasës" në shkollë, por nuk e kuptova se "sjellja" ishte pothuajse gjithmonë një produkt i mënyrës sesi i kam projektuar përvojat mësimore të përziera me marrëdhënien time me nxënësit.
Do të ishte shumë mirë që ju ta dini këtë.
Mos u impenjoni duke bërë shumë jashtë klasës suaj
Por nëse e ndieni nevojën për t'u përfshirë, bëjeni këtë me të dyja këmbët. Kam bërë më të mirën që munda me Ekipin Akademik vitin e parë të mësimdhënies, por në realitet, nxënësit meritonin dhjetë herë mbështetjen që u dhashë atyre.
Ndihmoni mësuesit e tjerë
Sepse ju do të keni nevojë për to. Përtej kontrollit tuaj është marrëdhënia juaj me kolegët që do t'ju mbajë kur jeni prapa ose të hutuar. U përqendrova aq shumë në kurrikulumin, mësimin, dhe vetë studentët që e shpërfillën këtë pjesë!
Nëse doni të shkoni shpejt, ecni vetëm; nëse doni të shkoni larg, ecni së bashku.
Lidhja emocionale me nxënësit është e rëndësishme
Marrëdhëniet fillojnë duke u bërë të veçantë për studentët dhe duke i ndihmuar ata që të ndihen të kuptuar, rregulla të qarta në klasë, vendet e përcaktuara në banka etj.
Dija është gjithçka për performancën akademike
Nëse nxënësit përpiqen të lexojnë dhe të shkruajnë, çdo gjë tjetër është një sfidë.
(Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)
Ceremonia e ndarjes së “Medaljeve të Arta” për 188 maturantë, Manastirliu: 80% e ekselentëve studiojnë në universitetet shqiptare
Vlerësimi përfundimtar, përshkrimi i notës
Dita e Diasporës, Manastirliu: Nis nga Janari programi “Mësues për Greqinë”, mbështetje financiare për mësuesit e diasporës