Çelësi i menaxhimit të klasës

Strategjia e menaxhimit të klasës, efikase në çdo kohë

Një deklaratë më ka lejuar të rritem si edukator dhe më ka ndihmuar në kohë “lufte” me nxënësin:“Një fëmijë nuk mëson nga një mësues që nuk i pëlqen”.

Ashtu si çdo nxënës pyetet se çfarë pret nga mësuesi edhe mësuesit janë kureshtarë të dinë se çfarë presin nxënësit prej tyre. Ky kuriozitet ndërtohet gjatë viteve të punës, por shpesh herë mësuesit kanë frikë nga dështimit.


Po sikur të dështoj? Nëse strategjitë e mia nuk janë efikasë? Po sikur nxënësit të mos më duan mua? Këto janë pyetjet që na vijnë në mendje ndërsa jemi në klasat tona me nxënësit e rinj.


Kur mendoj për menaxhimin e klasës dhe strategjitë e vlefshme për krijimin e një klime të mirë në klasë, mendimi im i parë është për marrëdhëniet. Marrëdhëniet janë çelësi për të ndërtuar normat e klasës, ndoshta mjeti juaj më i fuqishëm si mësues.


E vërteta e thjeshtë zbulohet çdo vit: Nëse keni marrëdhënie të forta me nxënësit që kujdesen për ju dhe ju respektojnë, do të keni më pak çështje për të zgjidhur brenda klasës suaj. Kur një student ka një marrëdhënie me ju, ata zgjedhin të veprojnë ndryshe për shkak të frikës së humbjes së respektit tuaj dhe prishjes së marrdhënies mes jush.


Nuk është ndryshme për të rriturit. Tani ka njerëz në jetën tuaj që veprojnë ndryshe, por ju nuk doni të humbisni marrëdhënien që keni me ta. Mendoni se sa shpesh, si një i rritur, ju duhet të kafshoni gjuhën tuaj ose të ktheni një faqe tjetër për të ruajtur një marrëdhënie të rëndësishme personale dhe profesionale.


E shoh këtë të ndodhë gjatë gjithë kohës në klasë. Mbi mua përsëri, nxënësit bëjnë zgjedhje të ndryshme sepse duan të ruajnë marrëdhënien e tyre me ju.


Si të prishësh marrëdhëniet me nxënësit dhe t’i lëndosh ata?

Pra, si i humbni marrëdhëniet dhe strukturën e klasës suaj? Duke i bërë studentët të ndihen 'më pak' pastaj vetëm. Për shembull, një tabelë sjelljeje ndihmon marrëdhëniet e vendosura me klasën, por gjithashtu kërkon që ne t’u kërkojmë nxënësve të identifikohen në mënyrë negative.


Në klasën e djalit tim, grafiku i tij i klipit është Dita e Ylberit, Dita e Diellit, Dita e Vërtetë dhe Dita e Stuhishme. Nëse ai bën mirë ai është një fëmijë ylber dhe nëse ai bën keq ai është një fëmijë me stuhi. Unë kam parë emocionet e djalit tim që vjen vrullshëm në shtëpi, hap derën me nxitim për të më thënë se ai kishte një "ditë ylber". Ky është gjithmonë një moment emocionues në shtëpinë tonë!


Ana tjetër e kësaj është që menjëherë pasi ai ndan me ne triumfin që ai ishte një “ylber”, ai mund të tregojë një listë studentësh që ishin “stuhi”. Ndërsa ne vendosnim një lloj pritjeje, ne i kemi vendosur pa dashje këta nxënës në kategoritë i “mirë” dhe i “keq” dhe që në moshë të re i ndihmoni ata të fillojnë të ndërtojnë identitetin e tyre si “fëmijë të keqinj”. Nëse insistojmë në këtë qasje, më e pakta që mund të bëjmë është t'i mbajmë nxënësit përgjegjës në mënyrë private.


Në klasat e sipërme, ne kemi hequr tabelat e sjelljes. E drejtë? Ne në fakt i kemi bërë ato verbale dhe të vazhdueshme. Kur ne i vendosim epitete një nxënësi në klasë, ne fakt po bëjmë të njëjtën gjë si tabela e sjelljes. Kështu nxënësi ndihet i parehatshëm dhe ndoshta i turpëruar e i poshtëruar. Dhe kur u bëjmë thirrje nxënësve që të "rregullojnë sjelljen", ne jemi duke humbur kontrollin e tërë klasës sonë, sepse tani jo vetëm një nxënës është jashtë detyrës, e tërë klasa është.


Kur e quajmë një nxënës, çdo nxënës tjetër dëshiron të shohë se çfarë po ndodh, kështu që ata i kthejnë kokat e tyre për të parë. Ajo që ne synojmë të shohim është grupi i nxënësve që “humbi” atë që po ndodhte dhe tani duhet t'i pyesim të gjithë rreth asaj që ndodhi. Tani, gjithë vëmendja është larguar nga mësimi. Për mësuesin është e vështorë të rikthejë vëmendjen e klasës në mësim.


Pse nuk e trajtoni situatën me nxënësin privatisht. Si? Kur sheh një nxënës jashtë detyrës, pyesni nxënësit tuaj të flasin për çdo gjë që po shqyrtoni dhe ecni ngadalë me atë nxënës. Gjunjëzohuni pranë atij nxënësi dhe bëni një bisedë me të për ta ndihmuar të përqëndrohet në mësim ndërsa nxënësit e tjerë po punojnë. Disa mund ta vërejnë, por nuk do të humbasë vëmendje e gjithë klasës nga mësimi. 


Strategjia e menaxhimit të një klase që funksionon gjithmonë

Ne kurrë nuk duam t'u japim nxënësve një mundësi për të qenë sfidues, por kur u bëjmë thirrje ne po i ftojmë të konfrontohen. Nxënësit reagojnë ndryshe kur ndihen të sulmuar, ashtu si të rriturit.


Një tip menaxhimi i klasës efikas në çdo kohë? Ndërtoni marrëdhënie. Bëni çdo gjë që të bëni përpjekje për t'u njohur me nxënësit tuaj, veçanërisht në terrenin e tyre dhe në mënyra jo-akademike. Për kë interesohen? Çfarë duan ata?


Ne duhet të punojmë në ndërtimin e marrëdhënieve. Pa marrë parasysh se çfarë besojmë personalisht, respektin dhe faktorët e tjerë të rritjes së fëmijëve të fortë në të rritur të fortë, duhet të kuptojmë se bota në të cilën jemi rritur është zhdukur, ashtu si bota para të cilës ishte zhdukur kur ishim në shkollë.


Duket sikur ka kuptim të përbashkët, por punoni për të zvogëluar mundësinë e konfliktit përmes marrëdhënieve të forta dhe autentike me nxënësit.


Një deklaratë më ka lejuar të rritem si edukator dhe më ka ndihmuar në kohë “lufte” me nxënësin:“Një fëmijë nuk mëson nga një mësues që nuk i pëlqen”, edhe nëse nuk është gjithmonë e vërtetë, ka edhe teori të tjerë që kanë më shumë kuptim të punojnë për të provuar ose hedhur poshtë në klasën tuaj.


*Dominique Smith është një punonjës social, administrator shkolle, mentor, trajnues kombëtar për Institutin Ndërkombëtar për Praktikat për menaxhimin e klasës, dhe anëtar i ASCD-së FIT Teaching (Frameëork for Intentional and Targeted Teaching) Cadre. Ai është bashkautor i shumë librave që ndihmojnë mësuesit në punën e tyre të përditshme. Disa nga artikujt që ai ka shkruar ju do t’i gjeni të përkthyer tek Portali Shkollor.


(Nga Dominique Smith, Portali Shkollor)

14,519 Lexime
7 vjet më parë