Sondazh

Si të përmirësohet arsimi në Shqipëri? Ja si janë përgjigjur ndjekësit e Portalit Shkollor Albas

Si të përmirësohet arsimi në Shqipëri? Në sondazhin e Portalit Shkollor Albas, ndjekësit sugjeruan rritjen e investimeve në infrastrukturë, kualifikimin e mësuesve dhe përmirësimin e kurrikulave. Gjithashtu, kërkohet më shumë mbështetje për nxënësit dhe bashkëpunim mes shkollave e komuniteteve.

Me rastin e Ditës Botërore të Arsimit, Portali Shkollor shpërndau një temë diskutimi me pyetjen: “Çfarë hapash konkrete mund të ndërmerren për të përmirësuar cilësinë e arsimit dhe për të garantuar mundësi të barabarta edukimi për çdo fëmijë?”.


Sugjerimet dhe shqetësimet e paraqitura nga komentuesit përbëjnë një panoramë të qartë të sfidave që arsimi në Shqipëri përballet çdo ditë. Po rendisim disa prej tyre, bazuar te komentet e ndjekësve: 



Theksimi i rolit të mësuesit dhe edukimit në shkollë


Një ndër pikat kryesore që u trajtua ishte rikthimi i rolit të mësuesit në qendër të sistemit arsimor. Muhamet Selmani sugjeroi që mësimdhënia cilësore dhe rikthimi i rolit edukativ të shkollës duhet të jenë prioritete kryesore. Në të njëjtën linjë, Ardiana Kola vuri theksin te nevoja për vendosjen e autoritetit të mësuesit, duke përmirësuar rregullat, disiplinën dhe infrastrukturën.


Një tjetër komentues, Shpetim Brehamaj, theksoi se figura e mësuesit duhet të mbrohet ligjërisht, duke u bazuar te modele të suksesshme, si ai japonez. Ai gjithashtu propozoi që konferencat referuese dhe regjistrat digjitalë të zbatohen për të rritur nivelin shkencor dhe administrativ të mësuesve.



Politika të qëndrueshme dhe çrrënjosja e fiktivitetit


Fiqiri Çifliku theksoi se politika arsimore duhet të jetë e qëndrueshme dhe të përfshijë të gjithë aktorët, për të shmangur zgjidhjet sipërfaqësore që vetëm shtyjnë problemet. Adriana Ibro, ndërkohë, bëri thirrje që të hiqet dorë nga fiktiviteti dhe problemet të adresohen me transparencë.


Një sugjerim i përsëritur ishte heqja e politikës nga arsimi. Teuta Lagja e quajti këtë hap si "fillimin e shërimit të arsimit", ndërsa komentues të tjerë vunë në dukje censurën ndaj mësuesve për të shprehur shqetësimet e tyre.



Mbështetje për nxënësit dhe zhvillimi i programeve


Denisa Brahimi sugjeroi që arsimi duhet të fokusohet te sigurimi i kushteve moderne, si laboratorë teknologjikë dhe orare më të zgjeruara për arsimin fillor. Ajo shtoi se investimi në aktivitete jashtëkurrikulare, si artet dhe sportet, është thelbësor për zhvillimin e aftësive krijuese dhe të menduarit kritik.


Një tjetër problem i ngritur ishte cilësia e teksteve shkollore. Ru Tangu kërkoi që përmirësimi i tyre të trajtohet me përparësi për të shmangur rënien e cilësisë së arsimit në krahasim me vendet e tjera.



Trajnimet dhe përgatitja profesionale e mësuesve


Shumë komente theksuan nevojën për rritjen e cilësisë së përgatitjes së mësuesve. Alda Bircaj sugjeroi trajnime të rregullta profesionale dhe një fokus më të madh te metodologjitë moderne. Në të njëjtën frymë, Mema Ajni theksoi se universitetet duhet të garantojnë cilësi në arsimimin e mësuesve, duke eliminuar praktikat fiktive dhe korrupsionin.



Disiplina dhe edukimi në shkollë


Një çështje tjetër e ngritur ishte mungesa e masave disiplinore për nxënësit që nuk respektojnë rregullat. Merlin Loren sugjeroi adoptimin e masave disiplinore, të ngjashme me ato të vendeve perëndimore, për të ruajtur autoritetin e mësuesve dhe për të edukuar fëmijë të sjellshëm dhe respektues.



Rëndësia e përfshirjes së prindërve


Vjollca Vladi theksoi se edukimi fillon nga familja dhe prindërit duhet të jenë më të përfshirë në procesin edukativ. Ajo vuri re se mësuesit shpesh marrin një rol të shtuar si edukatorë, ndërsa mbështetja nga prindërit është e mangët.



Konkluzioni

Nga diskutimi i hapur rezulton se sfidat e arsimit shqiptar kërkojnë një qasje të integruar, duke përfshirë të gjitha palët e interesuara. Investimi në cilësi, përmirësimi i kushteve dhe mbështetjes për mësuesit, rritja e disiplinës dhe reformimi i politikave janë disa nga hapat konkretë që duhen ndërmarrë. Me rastin e Ditës Botërore të Arsimit, le të kujtojmë se arsimi cilësor është themeli i një shoqërie të zhvilluar. Është koha që vendimmarrësit të dëgjojnë zërin e mësuesve, prindërve dhe komunitetit të gjerë, duke u përqendruar në zgjidhje afatgjata dhe të qëndrueshme.




© Portali Shkollor Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

1,289 Lexime
4 ditë më parë