Si të bashkëpunojmë me prindër të vështirë?
Ju keni dëgjuar për një prind të vështirë nga kolegët që ky prind është agresiv, luftarak, ka disa çështje gjyqësore. Ju shqetësoheni dhe filloni të mendoni se si do t’ju shkojë marrëdhënia me të. Kjo është e vështirë...
Ju keni dëgjuar për një prind të vështirë nga kolegët që ky prind është agresiv, luftarak, ka disa çështje gjyqësore. Ju shqetësoheni dhe filloni të mendoni se si do t’ju shkojë marrëdhënia me të. Kjo është e vështirë, ju duhet të bashkëpunoni me të për një kohë të gjatë, duhet të përpiqeni të komunikoni me të sa më qetësisht që të mundeni. Do ketë raste që ju jeni të lodhur, mërzitur e zemëruar dhe ky prind është një punë ekstra për të cilën nuk paguheni.
Kështu që ju mbani qetësi dhe shpresoni që udhëtimi gjatë gjithë vitit shkollor të shkojë mirë. Do të ketë konferenca prindër-mësues ku ju do të donit të diskutoni për raste të ngjashme, por ndoshta nuk do të ketë një ftesë për ty. Ndërsa ju përpiqeni shumë, madje edhe kur e vlerësoni fëmijën përpiqeni si e si të mos zemëroni prindin, vetëm për të shmangur konfliktet e mundshme.
Të gjithë e dimë që ky problem ekziston, është prezent në çdo shkollë. Asgjë nuk mund ta zgjidhë këtë problem, por ka mënyra për të marrë përparësi, që ju të hapni linjat e komunikimit dhe të merreni me prindin në kushte të barabarta, që ata të jenë fëmijë, të kenë shansin më të mirë për sukses.
Si të punojmë me prindërit e vështirë?
Kontaktojeni ju të parët.
Niseni komunikimin me mesazhe pozitive. Ky është fillim i mbarë!
Lërini hapësira
Dhe kur të dilni, jini autentik. Mos pretendoni të jeni shoku i tyre më i mirë, nuk duhet të keni "probleme të zhurmshme në ton". Mos u shqetësoni për "mbajtjen e terrenit tuaj". Thjesht silluni si edukator me një anëtar të bashkësisë tuaj. Ju jeni të dy të përfshirë në të dy anët e një fëmije.
Shihni veten
Pa marrë parasysh se sa i rëndësishme është edukimi i një fëmije, kuptojeni se jeni thjesht një varkë e vetme në jetën e asaj familjeje, jo më shumë ose më pak e rëndësishme sesa mbajtja e dritave, siguria e tyre e punës, ushqimi dhe streha, apo ndonjë realitet tjetër jeta e përditshme.
Dhuroni
Jo një objekt - një "trajtim" i një lloji për të kuptuar procesin e të mësuarit. Diçka që ata mund të bëjnë kur flasin me fëmijën e tyre rreth edukimit. Diçka më pak rreth lojës së shkollës dhe më shumë rreth të mësuarit, kuriozitetit dhe personalizimit.
Përfshijini
Mbani miqtë dhe prindërit tuaj ... të vështirë ... më afër. Kërkojuni atyre të marrin një rol autentik në klasë. Kërkoni mendimin e tyre. Lejo që ata të kenë një zë ose të tregojnë udhëheqje. Jepu atyre një rol në atë që mëson fëmija i tyre. Fakti që një prind i afrohet një roli në procesin e të nxënit të fëmijëve të tyre është pjesë e sfidës sonë si edukatorë.
Ndihmojini
Vendosini ata në një pozicion që të ketë sukses
Ashtu si një nxënës, vendosni prindin në një pozicion që të ketë sukses. Ata nuk mund të kenë pasur një përvojë të mirë në shkollë, ose si nxënës, me vëllezërit e motrat e nxënësit tuaj etj. Jepuni atyre një arsye për të besuar se keni interesin më të mirë që familja e tyre të jetë e lumtur dhe e suksesshme. Kjo i përfshin ato.
Mos i gjykoni
Njihuni me kushte të barabarta. Për të gjitha dallimet tona të përligjura, shumica e njerëzve janë krejtësisht të njëjtë. Ne i përgjigjemi ndryshe dhimbjeve dhe kërcënimeve dhe kemi sisteme unike etike, por është e lehtë të vendosesh mbi dikë.
Vendosni një bazë të përbashkët
Mund të jetë një teknikë e vjetër. Një ekip i preferuar atletik. Një filozofi personale. Lufta juaj si një person. Diçka për të humanizuar veten dhe për të vendosur një urë lidhëse midis vetes dhe prindit.
Përqendrohuni në punë
Kjo është e kundërta e mësimdhënies dhe mësimit, ku përqendroheni te qenia njerëzore (studenti). Në konferenca dhe komunikim me prindërit, ju mund ta shihni fëmijën dhe çfarë është "më e mira për ta" shumë ndryshe, por puna akademike ka një shans për të qenë më objektive. Përqendrohuni në punën akademike dhe atë që ju dhe prindërit, vëllezërit, motrat dhe mësuesit e tjerë mund të bëni për të mbështetur nxënësit në rritjen e tyre.
Edhe në mes të bisedave të vështira, gjithmonë bëni çmos që ta riktheheni fokusin në punë dhe te vetë nxënësi. E para është e dhëna / prova, e dyta arsyeja për të dhënat / provat.
Jepni atyre arsye për të parë përtej klasës
Kjo është pjesërisht problemi me notat e letrës.
Është e lehtë të shikosh një libër të klasës dhe të dy fillojnë dhe mbarojnë bisedën atje. Nëse kjo është e gjitha që ata shohin, shikoni në programin mësimor dhe udhëzimin tuaj, dhe shikoni nëse i keni dhënë mundësi të mjaftueshme për të bërë ndryshe. Flisni pak për punën e humbur, dhe më shumë rreth premtimit dhe mundësisë së fëmijës së tyre. Ndihmojini ata të shohin se viti shkollor është maratonë, jo një seri.
Nëse gjithçka tjetër dështon ...
Nëse keni nevojë, thirrni për përforcime dhe dokumentoni gjithçka. Asnjëherë mos u bëni keq për të pasur një mësues tjetër në klasë me ju, nëse kuptoni se një prind do të jetë agresiv dhe ju thjesht nuk jeni të kënaqur me të. Më mirë të varet nga solidariteti dhe shpresa se sa forca juaj personale.
Dhe dokumentoni gjithçka. Qëndroni në krye të klasifikimit, reagimit, menaxhimit të sjelljes, detyrave që mungojnë, tonit tuaj, sarkazmës etj. Dokumentoni çdo thirrje dhe e-mail. Ruani punën shembullore. Diferencimi i dokumentit, personalizimi dhe përpjekjet e tjera individuale në ndjekjen e interesit më të mirë të nxënësit.
Mos e merrni personalisht
Nëse keni një "prind të vështirë", dhe pavarësisht nga përpjekjet tuaja më të mira, asgjë nuk funksionon, unë do të thoja mos e merrni personalisht, nuk është e vështirë. Bisedoni me kolegët (më mirë se bashkëshorti, rezervat emocionale të të cilit mund të dëshironi t’i kurseni për çështje më të ngutshme në arsim). Bërtit nëse ke nevojë. Dhe pastaj le të shkojë.
(Albina Hoxhaj; Portali Shkollor)
Mblidhet Këshilli Kombëtar i Arsimit Paraunivesitar, Manastirliu: Gati dokumenti për modernizimin e kornizës kurrikulare
9 karakteristikat e një mësuesi të mirë
“Bëjmë detyrat e shtëpisë”