Shkolla qendër komunitare, plani vjetor i shkollës
Ky është plani vjetor i shkollës “Sulejman Delvina” në kuadër të nismës shkolla si qendër komunitare. Plani u realizua nga mësuesja e letërsisë në këtë shkollë, Jonida Lalaj.
PLAN PUNE
Shkolla Qendër Komunitare, një shkollë miqësore për të gjithë
Gjimnazi: “Sulejman Delvina”, Klubi i Letërsisë
Synimi: Të zhvillojë vetëdijen për vlerat e teksteve (që vijnë në forma të shumta) për të pasuruar perceptimet, për të rritur kuptimin e identitetit kulturor e kombëtar dhe për të krijuar përvoja të kënaqësisë estetike.
Objektivat:
- Të lexojë në mënyrë të pavarur për të zbuluar domethënie të reja, për të interpretuar kontekste të ndryshme, për të vlerësuar shprehje artistike të veccanta, për të hulumtuar shkrime plot kënaqësi.
- Të shkruajë me një përqendrim të qartë, organizim koherent, me detaje të mjaftueshme për qëllime dhe kontekste të ndryshme:
Shkrimi si proces: Të zbatojë hapat për realizimin e një shkrimi.
Shkrimi si produkt: Të realizojë një shkrim cilësor të gatshëm për një audiencë të gjerë.
- Të diskutojë duke zotëruar aftësitë e duhura:
- duke hetuar informacione për të kontribuar në diskutime
- duke zotëruar aftësitë e përzgjedhjes së fjalive në një komunikim gojor
- duke realizuar prezantime gojore
- duke krijuar raporte të shkruara me imazhe grafike, efekte tingujsh për të shpalosur lloje këndvështrimesh.
Bashkëpunëtorët:
1- Bukurie Meçe (prind, kryetare e këshillit të prindërve)
2- Alma Mullai (specialiste e drejtorisë së shëndetësisë)
3- Valbona Çaushaj (psikologia e shkollës)
4- Anila Ballaci (prind)
Lista emërore e nxënësve pjesëmarrës
Klasa XI - të
• Alisja Beqiraj
• Melisa Iliazi
• Julisa Cama
• Joana Ballaci
• Ana Beqiraj
• Iris Muça
• Edison Meçe
• Marina Gjika
• Xheni Xhaferaj
• Elisabeta Mano
• Zurha Braculla
• Elvis Ademi
• Hygerta Duro
• Joana Papajani
Klasa XII-të
• Semi Berberi
• Ersiana Mehmeti
• Gerald Meleqi
• Joana Taka
• Kleana Vejzati
• Ledina Ajdini
• Marinela Laho
• Patrik Tabulla
• Tejsa Shehaj
• Gerti Çaushaj
• Deshira Pula
• Ira Zejnati
• Klara Taipi
• Megi Kondi
• Adelina Prenga
• Anxhela LLanaj
SHKOLLA QENDËR KOMUNITARE është një lëvizje promovuese dhe zhvilluese për ta kthyer shkollën në vendin ku ndërtohet partneritet shkollë-familje-komunitet.
Ajo synon zhvillimin cilësor të shkollës dhe aftësimin e fëmijëve e të rinjve si qytetarë të gatshëm dhe të aftë për të kontribuar në komunitetin e tyre.
Shkolla qendër komunitare mbështetet në moton: “Të punuarit së bashku për një qëllim të përbashkët!”
Listimi i fushave të standardeve :
• Sigurimi i arsimit cilësor për çdo nxënës.
• Sigurimi i mirëqenies sociale, emocionale e shëndetësore të nxënësve.
• Angazhimi dhe zhvillimi i komunitetit.
• Vendimmarrja e përbashkët.
• Gjithë përfshirja dhe respektimi i diversitetit.
Lënda e letërsisë do të ofrojë informacione dhe do të zhvillojë aktivitete për nxënës, prindër dhe komunitetin e qytetit.
Ky plan do te synojë të ndalet në tri faza:
Faza e parë: Muaji tetor - nëntor
Gjatë kësaj faze do të zhvillohen konkurse dhe aktivitete për ditë të shënuara.
• Çlirimi i qytetit të Delvinës. (tetor)
• Muaji tetor, muaji i letërsisë dhe i arteve. (tetor )
• 71-vjetori i çlirimit të vendit. (nëntor)
Faza e dytë: muaji dhjetor - janar
Aktivitetet dhe veprimtaritë që do të zhvillohen:
• Aktivitet sensibilizues me rastin e 1 dhjetorit. (dhjetor)
• Tabloja e fundvitit, aktivitet letraro-artistik. (dhjetor)
• Recennsion libri. (janar)
Faza e tretë: muaji shkurt - maj
• Konsultime për nxënësit maturante. Të parapërgatiten për provimet e maturës shtetërore.
• Tema dhe veprimtari për arritjen e fushave të standardeve.
Muaji Tetor | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Dita e Çlirimit të qytetit. Recitime | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla | 01.10 | Fusha e dytë |
Java e dytë | Dita e Çlirimit të qytetit. Recitime | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla | 06-08.10 | Fusha e dytë |
Java e tretë | Nervi i poezisë jeton ne zemrat e të gjithë njerëzve. Krijime me rastin e muajit tetor. | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati | 13-15.10 | Fusha e parë dhe e dytë |
Jave e katërt | Nervi i poezisë jeton në zemrat e të gjithë njerëzve. Krijime me rastin e muajit tetor. | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati | 20-22.10 | Fusha e parë dhe e dytë |
Java e pestë | Përzgjedhja e krijimit më të mirë në prozë dhe poezi. | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati | 27-29.10 | Fusha e parë dhe e dytë |
Muaji Nëntor | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Përgatitje për aktivitetin me rastin e festave të nëntorit | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla, mësuesja | 03-05.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
Java e dytë | Përgatitje për aktivitetin me rastin e festave të nëntorit | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla, mësuesja | 10-12.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
Java e tretë | Përgatitje për aktivitetin me rastin e festive te nëntorit | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati, mësuesja | 17-19.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
Jave e katërt | Zhvillimi i aktivitetit letraro-artistik | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati, mësuesja | 24-26.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
Muaji Dhjetor | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Temë: “Sida dhe rreziqet e saj” | Specialistja, nxënësit, mësues, prindër | 01-03.12 | Fusha e parë dhe e tretë |
Java e dytë | Përgatitje për programin artistiko-letrar tw fundvitit. | I.Zejnati, A. Llanaj, G. Çaushaj | 08-10.12 | Fusha e dytë |
Java e tretë | Përgatitje për programin artistiko-letrar tw fundvitit | I.Zejnati, A. Llanaj, G. Çaushaj | 15-17.12 | Fusha e dytë |
Jave e katërt | Tabloja e fundvitit | Nxënës, mësues, të ftuar. | 22-24.12 | Fusha e dytë |
Muaji Janar | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Leximi i librit “Gruaja me të zeza” | Nxënësit e klubit | 05-07.01 | Fusha e parë |
Java e dytë | Leximi i librit “Gruaja m të zeza” | Nxënësit e klubit | 12-14.01 | Fusha e parë |
Java e tretë | Leximi i librit “Gruaja me të zeza” | Nxënësit e klubit | 19-21.01 | Fusha e tretë |
Jave e katërt | Recension i librit “Gruaja me të zeza”, autorja Vojsava Nelo | Nxënës, mësues, prindër, të ftuar, autorja e librit | 26-28.01 | Fusha e dytë dhe e tretë |
Muaji Shkurt | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Temë: “Si të zgjedhim shkollën e lartë” | Nxënësit, mësuesja, prindër | 02-04.02 | Fusha e katërt |
Java e dytë | Konsultime për provimet e maturës shtetërore. Gjinitë letrare. Llojet. | Nxënësit, mësuesja | 09-11.02 | Fusha e parë |
Java e tretë | Llojet e teksteve joletrare, karakteristikat dhe struktura e tyre. | Nxënësit, mësuesja | 16-18.02 | Fusha e parë |
Jave e katërt | Teksti argumentues, analizë strukturore dhe gjuhësore. | Nxënësit, mësuesja | 23-25.02 | Fusha e parë |
Muaji Mars | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Shkrimi i një eseje. Hapat që duhet të ndiqen (arg., përshkruese, krahasuese) | Nxënësit, mësuesja | 01-03.03 | Fusha e parë |
Java e dytë | Shkrimi i një eseje. Hapat që duhet të ndiqen (arg., përshkruese, krahasuese) | Nxënësit, mësuesja | 08-10.03 | Fusha e parë |
Java e tretë | Antikiteti. Analizë: “Iliada”, Homeri | Nxënësit, mësuesja | 15-17.03 | Fusha e parë |
Jave e katërt | Analizë: “Eposi i Kreshnikëve” | Nxënësit, mësuesja | 22-24.03 | Fusha e parë |
Java e pestë | Romantizmi. Përfaqësuesit e letërsisë botërore dhe shqiptare (të përbashkëtat dhe dallimet) | Nxënësit, mësuesja | 29-31.03 | Fusha e parë |
Muaji Prill | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Rilindja evropiane. Shekspiri, Servantesi (Teste) | Nxënësit, mësuesja | 05-07.04 | Fusha e parë |
Java e dytë | Rilindja shqiptare. N. Frashri | Nxënësit, mësuesja | 12-14.04 | Fusha e parë |
Java e tretë | Periudha e viteve ’30. L. Poradeci, Migjeni, Koliqi (Teste) | Nxënësit, mësuesja | 19-21.04 | Fusha e parë |
Jave e katërt | Realizmi evropian. Balzaku. Teste. | Nxënësit, mësuesja | 26-28.04 | Fusha e parë |
Muaji Maj | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
---|---|---|---|---|
Java e parë | Temë: “T’u sigurojmë të gjithë nxënësve të drejtën themelore për arsim dhe mundësi të barabarta pa dallim origjine dhe identiteti kulturor” | Psikologia, nxënësit, mësues, prindër | 03.05 | Fusha e katërt |
Java e dytë | Letërsia bashkëkohore botërore, rryma të ndryshme dhe përfaqësues. Teste (Kamy, Markes) | Nxënësit, mësuesja | 08-10.05 | Fusha e parë |
Java e tretë | Teste të rena gjatë viteve në provimet e maturës shtetërore | Nxënësit, mësuesja | 15-17.05 | Fusha e parë |
Jave e katërt | Teste të rena gjatë viteve në provimet e maturës shtetërore | Nxënësit, mësuesja | 22-24.05 | Fusha e parë |
Literatura:
• Libri i letërsisë X , XI , XII
• Çelësi i gjuhës shqipe dhe letërsisë
• Libri: “Një hap drejt maturës”, Libër me teste
• Udhëzime të ardhura për MSH
• Programi i gjuhës shqipe dhe letërsisë për vitin shkollor 2015-2016
• Teste të rëna gjatë viteve për PMSH
(Nga: Jonida Lalaj, Portali Shkollor)
Hartimi i projektit kurrikular
Rritja e pagave të punonjësve të arsimit dhe udhëzime për zbatimin e Vendimit të Këshillit të Ministrave
Letër e hapur për prindërit, mësuesit e institucionet: Për të mos neglizhuar asgjë në edukim!