Orë model, gjuha shqipe 3
Kjo orë model është shkëputur nga libri i mësuesit të gjuhës shqipe 3, i përgatitur nga Shtëpia Botuese Albas. Për të shkarkuar të plotë librin e mësuesit klikoni në albas.al.
Fusha: Gjuha shqipe
Lënda: Gjuha shqipe 3
Shkalla: I
Klasa: III
Tema mësimore: Dy hartimet (A. Raskin)
Kompetenca: Lexojmë
Situata e të nxënit: Paraqitet me foto ose shkruhet në një fishë emri i shokut / shoqes më të ngushtë.
Rezultatet e të nxënit të kompetencave sipas temës mësimore:
Nxënësi/ja:
• lexon pjesën për ta kuptuar dhe me intonacion;
• ritregon duke veçuar mesazhin e pjesës;
• tregon përvoja vetjake, që kanë lidhje me temën.
Fjalët kyç: ndihmë, vrau mendjen, e hedh në të pastër
Burimet: Libri i nxënësit, foto të shokut apo të shoqes më të ngushtë, ose fisha me emrat e tyre.
Lidhja me fushat e tjera: Shoqëria dhe mjedisi, artet
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve: Diskutim idesh, lexim i drejtuar, punë individuale, zinxhiri i shkaqeve.
Organizmi i orës së mësimit
Hapi I / Mësuesi / ja lexon vargjet:
Dy shokë të ngushtë jemi,
njëri-tjetrin shumë e duam,
ndonjëherë edhe gabojmë,
kur detyrat ia tregojmë.
Më pas, drejton pyetjet:
- Si i kuptoni këto vargje? (Shokun e ngushtë e ndihmojmë në rrezik e nevojë, por kurrë s’duhet ta mësojmë që detyrat t’i kopjojë.)
Lihen nxënësit që të shprehen lirshëm mendimet e tyre. Secili nxënës shkruan emrin e shokut/shoqes më të ngushtë në një fishë.
Mësuesi/ja pyet: Tregoni ndonjë rast kur jeni mërzitur me njëri-tjetrin.
Hapi II
Njihen nxënësit me temën e mësimit “Dy hartime”.
Bëhet leximi i pjesës me ndalesa. Për çdo ndalesë nxënësve u drejtohen pyetje parashikuese dhe “Si mendoni...?”.
Ndalesa 1. Besi... shoku-shokun.
- Si quhej shoku i ngushtë i Besit?
- Pse e quanin njëri-tjetrin shokë të ngushtë?
- Si e ndihmonin ata njëri-tjetrin?
- Si mund të vazhdojë miqësia e tyre?
Ndalesa 2. Ditën e dytë... – Ja, për këto shkruaj, – i tha Besi.
- Çfarë u kërkoi mësuesja ditën e dytë të shkollës?
- Pse ishte i shqetësuar Redi?
- Ç’bëri Besi?
- A u mjaftua me këtë lloj ndihme Redi?
Ndalesa 3. Redi ... po mbaron ora.
- Çfarë shkruante Redi në hartim?
- Pse nuk e pëlqeu Besi përshkrimin e Redit?
- Si veproi Besi për të ndihmuar shokun?
- A ju duket zgjidhje e mirë, veprimi i Besit? Pse?
Ndalesa 4. Besi ... të flisnin.
- Si veproi Besi më pas?
- Si ishte hartimi i dytë i Besit?
- Cilin hartim pëlqeu mësuesja? Cilin jo?
- Si e kuptoni mbylljen e tregimit: “Të dy shokët u panë sy më sy dhe s’guxuan të flisnin.”
Gjatë leximit të pjesës mësuesi/ja shpjegon fjalët apo shprehjet që nxënësit nuk i kuptojnë.
Leximi i pjesës mund të bëhet në zinxhir ose me role (Redi, Besi, mësuesja, autori).
Mesazhi i pjesës: Ndihmë nuk quhet kopja e detyrave, por mënyra e duhur për t’ia shpjeguar shokut apo shoqes gjërat e paqarta.
Hapi III
Ritregohet pjesa nëpërmjet pyetjeve të tekstit. Plotësohen pyetjet e rubrikës “Po ti?”
Që të jetë i bukur shkrimi yt duhet:
- të tregohen me emocion gjërat që të kanë ndodhur;
- të shkruhet saktë përshkrimi i personazheve, vendi, veprimet e kryera.
Gjej në tekst fjalinë, ku tregohet se Redi nuk donte t’i bënte dëm Besit. (“Ndërsa ti shkruaj hartimin tënd, sepse po mbaron ora.”)
Hapi IV
Shkaku:
- Besi përgatiti hartimin e shokut dhe la pas dore të vetin.
Pasoja:
- Mësuesja e vlerësoi hartimin e Besit si më të dobëtin.
- Ajo e lexoi para klasës hartimin e Redit, si më të mirin.
- Shokët nuk guxuan të tregojnë të vërtetën.
Vlerësimi i nxënësve: Bëhet vlerësimi i nxënësve për rezultatet e arritjeve duke u mbështetur në rezultatet e të nxënit.
Detyrë: Përmblidhni në 3-4 fjali, se cila është ndihma më e mirë që mund t’i japim shokut / shoqes.
(Portali Shkollor)
Hartimi i projektit kurrikular
Rritja e pagave të punonjësve të arsimit dhe udhëzime për zbatimin e Vendimit të Këshillit të Ministrave
Letër e hapur për prindërit, mësuesit e institucionet: Për të mos neglizhuar asgjë në edukim!