Nxënësit kanë nevojë të luajnë në klasë!
Një nga mënyrat më të lehta dhe më të dobishme për ta arritur këtë është përfshirja e më shumë mundësive për lojë. Loja është një fushë që mungon në shumicën e klasave, por është e rëndësishme për zhvillimin social dhe akademik të nxënësve tuaj.
Shumë analiza dhe shkrime kanë trajtuar temën e kufijve që duhen krijuar e respektuar mes mësuesve dhe nxënësve.
Interesi më i madh për mësuesit është të dinë se si të vendosin kufijtë dhe t'i mbajnë studentët të përgjegjshëm. Ende janë në kërkim të rregullave të qarta se si ta bëjnë këtë.
Mësuesit duan të kontrollojnë nxënësit dhe të punojnë e mësojnë në një klasë të disiplinuar. Ata janë të lumtur kur gjejnë artikuj që i ndihmojnë në këtë çështje tejet të rëndësishme për ta, sepse duan të sigurohen që gjithçka do të shkojë mirë.
Të përcaktosh kufij të fortë është themeli mbi të cilin ndërton një klasë të sjellshme. Por ata janë vetëm një pjesë e vogël e menaxhimit efektiv të klasave. Unë nuk mund ta theksoj këtë mjaftueshëm.
Shumë mësues supozojnë se nëse ata mund të gjejnë një grup të përsosur rregullash dhe pasojash, atëherë të gjitha problemet e tyre do të zhduken. Por e vërteta është se nuk ka magji në vetë planin e menaxhimit të klasës.
Magjia është t’i bësh studentët të kuptojnë atë që ju thoni në klasë.
Rregullat dhe pasojat kanë rëndësi për ta. Nëse për nxënësit nuk janë të rëndësishme rregulluat që ju vendosni bashkërisht atëherë është e vështirë të realizosh të gjitha synimet dhe ëndrrat e tua për këtë klasë.
Sekreti për ta arritur suksesin që mund të përkufizohet si ndjenja e mrekullueshme e njohjes së nxënësve tuaj, që ata të sillen ashtu siç ju dëshironi, është krijimi i një përvoje mësimi kua ta duan të bëhen pjesë patjetër.
Ky është një parim thelbësor.
Një nga mënyrat më të lehta dhe më të dobishme për ta arritur këtë është përfshirja e më shumë mundësive për lojë. Loja është një element që mungon në shumicën e klasave, por është e rëndësishme për zhvillimin social dhe akademik të nxënësve tuaj.
Fëmijët duhet të luajnë - dhe kështu bëjnë të rriturit - çdo ditë.
Loja zhvillon kreativitetin në mënyrë më efikase se çdo metodë tjetër mësimore. Përmirëson shëndetin emocional, njohës dhe fizik dhe u mëson nxënësve se si të jenë vetë-nismëtarë kureshtarë dhe zgjidhësit e problematikave të forta.
Ai i nxit nxënësit në një gjendje të rrjedhës, e cila provohet të jetë ndër përvojat më të pëlqyera njerëzore - ku koha shtrembëron, vetëdijesimi rritet dhe angazhimi bëhet kaq intensiv sa ata humbasin në moment.
Loja gjithashtu mund të qetësojë nervat e thyera, të ndalojë gara dhe mendimet e ngulitura, madje edhe të kuruar ankthin.
E realizuar me rregulla dhe brenda një klase me kufij të përcaktuar qartë, të mbrojtur me besnikëri, mund t'ju lejojë të kërkoni pothuajse çdo gjë dhe nxënësit do të përgjigjen pozitivisht.
Jo vetëm që nxënësit i vlerësojnë mundësitë për lojë dhe do të përkulen për të kthyer inkurajimin tuaj, por i përgatit për punë të pavarur të nivelit të lartë.
Ai i mban ata të freskët, të pranishëm dhe të motivuar në mënyrë të brendshme.
Pra, si mund të sillni më shumë lojëra në klasën tuaj dhe pa u konsideruar si lojë "e lirë"?
Merrni studentët tuaj dhe lëvizni.
Kërkojuni atyre të veprojnë ose të demonstrojnë çdo gjë që ata po mësojnë. Kërkojuni atyre të ndërtojnë, rregullojnë, drejtojnë, eksplorojnë, modelojnë, paraqesin, bëjnë, bashkojnë dhe ekspozojnë.
Kthehu jashtë për mësime. Ri-krijoni skenat letrare, ngjarjet aktuale ose momentet në histori. Caktoni projekte të hapura që i nxisin studentët të përdorin imagjinatën dhe ngjyrën jashtë linjave.
Kthimi i koncepteve dy-dimensionale në veprat tre-dimensionale të artit.
Jo, nuk duhet ta bëni këtë çdo orë. Periudhat e shkurtra të lojërave të spikatura çojnë në formimin dhe përqendrimin maksimal të nxënësve
Kjo esencë që e bën klasën tuaj të ndryshme dhe të veçantë dhe më të madhe se anëtarët e saj individualë.
(Portali Shkollor)
Hartimi i projektit kurrikular
Rritja e pagave të punonjësve të arsimit dhe udhëzime për zbatimin e Vendimit të Këshillit të Ministrave
Letër e hapur për prindërit, mësuesit e institucionet: Për të mos neglizhuar asgjë në edukim!