Çfarë bëjnë mësuesit e veçantë?

Nuk ka mësues të këqij, por ka mësues unik!

Shumica e edukatorëve përmirësohen rrënjësisht në vitet e tyre të para përmes një kombinimi të përpjekjeve, imagjinatës, reflektimit dhe zhvillimit të vazhdueshëm profesional, ose largohen plotësisht nga klasa.

Që një mësues t’i rezistojë kohës dekadë pas dekade dhe teknika e tij e të mësuarit të jetë e suksesshme pavarësisht se brezat ndryshojnë, nuk është e lehtë. Për këtë është e nevojshme që mësuesi te jetë unik, i sigurtë në atë që bën dhe mbi të gjitha të transmetojë dijet tek nxënësit sipas metodës së tij të mësimdhënies. Jo të gjithë mësuesit janë të gatshëm të ndryshojnë, përshtaten dhe përmirësohen çdo ditë, por kjo nuk do të thotë se ata janë “të këqij”. Përkundrazi ata janë mësues të suksesshëm dhe meritojnë respekt dhe mbështetje, madje edhe ju mund të mësoni prej tyre. 

 

Nuk është e qartë nëse e njëjta vlen edhe për oficerët e policisë, dentistët, pilotët e linjave ajrore ose profesionistë të tjerë, por duket e vërtetë për edukatorët.

Shumica e edukatorëve përmirësohen rrënjësisht në vitet e tyre të para përmes një kombinimi të përpjekjeve, imagjinatës, reflektimit dhe zhvillimit të vazhdueshëm profesional, ose largohen plotësisht nga klasa.


Pra, duhet t'i admironi mësuesit unik që ekzistojnë në shkolla. Ata janë të mbijetuarit në ndërtesën e shkollës, të aftë për t'i bërë ballë programeve të shkatërrimit të rrethit dhe dekadë pas dekade mandateve qeveritare për të vazhduar më tej. 


Pra, si një mësues të mbetet unik?


1. Përpiquni t'u pëlqeni të gjithëve

Prindërit, kolegët, drejtorët, trajnerët mësimor, personeli i distriktit dhe Rrjeti Profesional i të Mësuarit të emocionuar shpesh do të kenë ide, agjenda dhe këshilla të ndryshme. Bëni çmos për të përmbushur të gjitha lutjet dhe kërkesat e tyre, me shumë pak ndjenjë përparësie. Kur je mësues, të gjithë janë shefi juaj.


2. Vepro vetëm

Në arsim, si mësues, ju jeni dizajner, aktor, gjyqtar, jurie dhe ekzekutues. Në vend që thjesht të lidhni nxënësit dhe kurrikulën me: komunitetin, prindërit, administratorët dhe zyrtarët e distrikteve, veproni si zëdhënës për të gjitha. Shpjegoni politikat e distriktit për prindërit. Justifikoni mediokritetin e shkollës dhe drejtuesve të biznesit lokal.


Të thirret në detyrë nga mediat e lajmeve.


Avokoni për kurrikulë të personalizuar për audiencat që nuk do ta kuptojnë nevojën.

Këmbëngulni për teknologjinë e shekullit të 21-të për nxënësit e shekullit 21 përballë buxheteve që nuk mund ta mbështesin atë.


Gjithashtu, mos bëni gabim të krijoni një kurrikul transparente në mënyrë që të gjithë palët e interesuara të mund të shohin qartë se çfarë po ndodh. Në vend të kësaj, bëjini të gjitha të kaloni përmes jush - dhe verbalisht nëse është e mundur.


Si mësues, ju jeni pika qendrore. Dëshmorët bashkohen.


3. Zhvillojeni mësimin në klasë

Përshtatuni me pikën 2, çdo gjë që bëni përpiquni që ta ndani me prindërit përvojat e të mësuarit në mënyrë që nxënësit dhe familjet e tyre natyrisht të punojnë së bashku. Mbani mësimin në klasë ku mund të matet dhe verifikohet. 


4. Harrojeni se jeni vërtet atje për t'i kënaqur nxënësit

Ju nuk jeni atje për nxënësit si qenie njerëzore - për të ndezur, për të frymëzuar dhe për t'u kujdesur intelektualisht. Në vend të kësaj, besoj se jeni atje për hir të normave të shkrim-leximit dhe aftësisë së nxënësve. Në fund të fundit, kjo është duke u bërë për studentët. Ata do t’ju falënderojnë kur mund të lexojnë udhëzimet e dozave për ilaçet që marrin, sepse janë 32 vjeç dhe bëjnë 28.000 dollarë në vit në një punë pa gjumë dhe janë të detyruar të dërgojnë 3 fëmijët e tyre në shkolla dhe të jetojnë në komunitete të ndryshme.


5. Besoni se fëmijët nuk janë libra për t'u lexuar, por libra ku duhet të shkruani

Si të rritur, ne e dimë se çfarë është më e mira për nxënësit. Ne nuk jemi aty për të zbuluar apo ndihmuar në zbulimin ose për të mbështetur familjet në krijimin e modeleve të mësimit të qëndrueshëm për përmirësimin e vetvetes  gjatë gjithë jetës, por më tepër t'i ndihmojmë nxënësit të mësojnë përmbajtje. Ne u sollëm në të njëjtën mënyrë dhe duke shikuar me sy në ne. Të gjithë të rriturit e shëndetshëm, të suksesshëm dhe të balancuar ndryshojnë botën.


6. Të shqetësohen për Kinën, teknologjitë e kanosjes, kalendari Mayan, etj.

Sigurohuni që të projektoni pasiguritë tuaja tek nxënësit për t'i ndihmuar ato për të kapur ato për atë që po vjen. Përgatituni për të ardhmen e pasigurt!


7. Përdorni të njëjtat (ose shumë të ngjashme) njësi dhe mësime çdo vit

Gjëja më e mirë për mësimdhënien është, sapo të kaloni vitin e parë, ai merr shumë më lehtë, njësitë dhe mësimet tuaja bëhen. Vlerësimet janë përfunduar. Janë zgjedhur romanet, projektet janë hartuar, folësit e ftuar janë përzgjedhur, janë planifikuar udhëtime në terren. Ju keni gjithçka në kontroll. Ju mund të keni nevojë të shkoni dhe të shkulni gjërat këtu ose atje, por të mësuarit po mëson, a kam e drejtë?


Nuk ka nevojë për timon. Rrini me atë që punon!


8. Mos u kërkoni studentëve ide

Kërkimi i studentëve për ide i jep nxënësve iluzionin se ata janë në kontroll, ose kanë ndonjë gjë tjetër veçse një investim sipërfaqësor në procesin e të mësuarit. Pasiviteti është shumë më i lehtë për menaxhimin e klasës! Çfarë lloj idesh do të vinin gjithsesi? Kalon falas detyrat e shtëpisë, testet e librit të hapur dhe një maratonë të Jersey Shore, Call of Duty dhe SpongeBob SquarePants.


Fakti që studentët as që mund të fillojnë të dalin me idenë e parë bindëse për të mësuarit, nuk thonë asgjë se sa kohë më parë ata "kontrolluan" procesin e të mësuarit. Është për shkak se ata janë fëmijë! Kur fillojnë të paguajnë disa fatura, atëherë ata do të kuptojnë se çfarë përgjegjësie është.


9. kushtojuni vëmendje teksnikave mësimore

“Scaffolding” (teknikë mësimore) ndihmon të gjithë nxënësit të punojnë brenda Zonës së tyre të Zhvillimit Proksimal. Tiering (teknikë mësimore) është një proces super i thjeshtë që ndihmon në krijimin e mësimeve dhe vlerësimeve ose duke përdorur strategjitë inovative të grupimit, por vetëm sa bën më shumë punë për ju. Kush ka kohë ?!


10. Minimizoni reflektimin

Reflektimi është ndoshta strategjia më e fuqishme e të gjitha përmirësimeve. Formalisht dhe joformalisht duke marrë një vështrim përnë atë që ndodhi - pasi një Diskutim Sokrat, një ditë, ose një njësi - është për njerëzit që kanë kohë. Nëse ju jeni mësues unik dhe keni mundur t’u rezistoni të gjitha kohërave ngjallni vetëm episode të shkurtra të pakta të reflektimit - dhe pastaj, ose ndjeni keqardhje për veten tuaj se sa e tmerrshme shkoi, ose injoroni të dhënat dhe përqendrohuni në të gjitha momentet "që ndiheni mirë". Ju nuk jeni kurrë aq i mirë sa mendoni se jeni dhe nuk jeni aq i keq sa mendoni se jeni.


(Portali Shkollor)

7,160 Lexime
7 vjet më parë