Këshilla për mësuesit, sugjeruar nga pedagogu i Shkencave Sociale, Dr. Besnik Rama
Disa këshilla për mësuesit meqë jemi në pritje të fillimit të një viti të ri shkollor. Këshilla që sugjerohen nga pedagogu i Shkencave Sociale, Dr. Besnik Rama.
DISA KËSHILLA PËR MËSUESIN MEQË JEMI DHE NË FILLIM TË VITIT TË RI SHKOLLOR !
(Sugjeruar nga pedagogu i Shkencave Sociale, Dr. Besnik Rama)
- Instalo rutinën. Nxënësit punojnë më mirë, kur dinë ç’do të vijë më pas.
- Organizo nxënësit dhe mbaji ata të organizuar.
- Pyet nxënësit me sinqeritet se si mund të bëhet më mirë mësimi në klasë. Më pas mund të organizohet një diskutim rreth argumenteve.
- Festo sukseset, sado të vogla të jenë.
- Qëndrimi ulur në tavolinë jo vetëm s’të jep mundësi të bashkëveprosh, por s’është as pozicion miqësor.
- Çdoherë fillo dhe mbaro mësimin në kohë. Edhe përpikmëria është pjesë e mësimit.
- Mos jep detyra shtëpie për t’i bërë gjatë pushimeve.
- Mos jep detyra që s’ke ndërmend t’i kontrollosh.
- Lavdëro nxënësit publikisht dhe kritikoji privatisht.
- Siguro vëmendjen e të gjithëve, para se të fillosh mësimin.
- Përpiqu të racionosh kohën. Kështu nxënësit do të jenë më të freskët dhe nuk do ta kenë mendjen të shikojnë orën.
- Këmbëngul duke kërkuar rregull dhe pastërti në klasë.
- Mbaj lule në klasë. Ato shtojnë bukurinë dhe e bëjnë mjedisin mësimor të duket më pak zyrtar.
- Mos u merakos të mbrosh ose të justifikosh ato që bën. Mësimdhënia e mirë flet vetë.
- Para fillimit të shkollës, dërgoji secilit nxënës të klasës një kartolinë. Kjo është një mënyrë e mirë për t’i bërë ata entuziastë për vitin e ri shkollor.
- U thuaj nxënësve të ulen shpejt dhe të fillojnë menjëherë punën. Kjo është mënyrë për të shtuar kohën e mësimit, pa ndryshuar kohën e fillimit dhe të mbarimit.
- Nëse “u derdh qumështi”, mos mendo më për të, sepse “derdhjet” janë një gjë e natyrshme në një klasë që punon. Kur ndodh incidenti, “pastroje” shpejt dhe përpiqu të minimizosh fajin ose shqetësimin e nxënësit.
- Mos beso verbërisht në çdo gjë që të thonë rreth nxënësve dhe kolegëve.
- Nganjëherë tregohu naiv me nxënësit. Është mirë që ata ta dinë se edhe ju jeni njeri, si gjithë të tjerët.
- Trajtoji njëlloj të gjithë nxënësit. Megjithatë, favorizo më shumë ata që kanë nevojë për përkrahje.
- Preki fëmijët. Ata kanë nevojë për prekjen e mësuesit. Prekja dhe ledhatimi s’janë ngacmime abuzive.
- Krijo atë atmosferë, në të cilën çdo fëmijë të ndihet i mirëpritur.
- Mos i thuaj kurrë asnjë nxënësi: “Ti s’ke për të arritur kurrë të bësh diçka”. E ardhmja e njeriut nuk është diçka që parashikohet.
- Mos nënkupto në biseda për një nxënës se “Ai ka dështuar!”. Mësuesit e mirë nuk i hedhin kurrë poshtë nxënësit e tyre.
- Ndihmo veçanërisht vajzat, të kuptojnë që duhet ta ngrenë identitetin e tyre jo në pamjen e jashtme dhe popullaritetin, por në cilësinë dhe vlerat njerëzore.
- Mbaje fjalën! Nëse nxënësit s’mund t’u besojnë mësuesve të tyre, atëherë kujt mund t’i besojnë?
- Mos u vër në siklet, ngaqë do të të duhet të jesh mik me çdo nxënës. Nxënësit i kanë miqtë e tyre. Ajo që kërkojnë ata është të kenë mësues.
- Mos i thërrit nxënësit me nofka që nuk u pëlqejnë.
- Parashiko që nxënësit do të përpiqen të zbulojnë dobësitë tuaja.
- Nuk është keq të shpallësh nxënësin (ose grupin e nxënësve) të javës ose të muajit. Kështu secilit nxënës mund t’i takojë të përfshihet gjatë vitit. Asnjë nuk dëmtohet kur njihet, por dëmtohet kur lihet mënjanë.
- Mos premto atë që s’mund të bësh.
- Mos u jep fëmijëve para në dorë. Po të jetë e nevojshme, bli ti dhe jepua atyre.
- Mos prit nga nxënësit të të respektojnë, nëse nuk i respekton.
- Rri sa më shumë me nxënësit jashtë mësimit. Do të befasohesh kur të mësoni gjëra që, ndryshe, s’do t’i kishe ditur kurrë.
- Mos e shih modën si përçmim, kur ndjekin modën. Moda s’është as e mirë, as e keqe.
- Prano çdo dhuratë që të japin nxënësit, sado e lirë të jetë ajo.
- Pyet shpesh nxënësit për opinionet e tyre. Shpesh ata janë më të informuar se ti dhe ndihen mirë kur ti u merr mendimin.
- Nuk të duhet të duash çdo nxënës, por ata nuk duhet ta dinë këtë; le të mbetet kjo një sekret yti.
- Mos shpenzo shumë kohë për gjetjen e fajit. Kërko zgjidhjet dhe ecni përpara.
- Mos prit përsosmëri nga nxënësit. Kështu ata s’do të të zhgënjejnë kurrë.
- Vëreje nxënësin që s’është në humor, ti mund t’ia ndryshosh gjendjen. Buzëqesh, thuaj ose bëj diçka të këndshme.
- Nëse ke rastin për të bërë një dhuratë për nxënësin, kujdesu për një dhuratë me të cilën ai mund të mësojë
(Portali Shkollor)
Siguria në arsim, baza për një të ardhme të qëndrueshme
Përditësimi i kurrikulave, sugjerime nga eksperti i arsimit Fiqiri Çifliku
Siguria në shkolla dhe vendimi për TikTok: Masa të nevojshme apo të tepruara?