Katër elemente kyçe në sistemin arsimor në Singapor
“Mësuesi është faktori më i rëndësishëm i ndryshimit të një shoqërie. Është e domosdoshme ta respektojmë atë. Singapori po vlerëson dhe po mbështet mësuesit e tij ndaj dhe shoqëria po zhvillohet me shpejtësi.”
Për një periudhë 40-vjeçare, Singapori ka përmirësuar nivelin e mësimdhënies nga “Vendi në zhvillim e sipër” në një nga më të mirët në botë. Kur Charlie Wilson, presidenti i Ohio School Boards Association, SHBA, vizitoi Singaporin, në vitin 2013 dhe bëri disa deklarata të fuqishme publike, të cilat lëvdonin mësuesit dhe mësimdhënësit:
- Diferenca e një mësuesi duket shumë qartë në fund të vitit akademik.
- Jep mësim. Do të të habitesh nga diferenca që do të takosh në fund.
- Faleminderit për metodën tuaj të mësimdhënies. Tani edhe unë jam një mësues. Më frymëzuat ju!
- Realizo diferencën! Jep mësim, puno!
Vlerësimi i mësuesit, punësimi, trajnimi dhe zhvillimi profesional janë themelore për suksesin e edukimit në Singapor si dhe në vlerësimin e gjykimin pozitiv të institucioneve ndërkombëtare mbi performancën e mësimdhënies atje. Shteti ka formësuar dhe zhvilluar politika sociale për zhvillimin e një sistemi të qëndrueshëm në lidhje me përmirësimin e statusit të mësuesve dhe drejtuesve.
Cilët janë format?
Asia Society nënvizon 4 elemente në sistemin e edukimit të Singaporit:
1. Selektim konkurues: Singapori selekton 3 mësues që në mbarim të shkollës së mesme dhe përgjatë studimeve të larta u ofron atyre një rrogë të barasvlershme me 60% të pagës së mësuesit.
2. Trajnimi: Të gjithë mësimdhënësit e ardhshëm trajnohen në Institutin Kombëtar të kurrikulës së Arsimit në Universitetin Teknologjik Nanyang dhe punojnë individualisht me nga një mësues me përvojë i cili i udhëzon për disa vjet.
3. Paga: Çdo vit Ministria e Arsimit rishikon pagat e punësimit fillestar me synimin e ndryshimit të tyre në vijimësi, në mënyrë që edhe ky profesion të jetë i pëlqyer si disa nga profesionet e tjera.
4. Zhvillimi profesional: Mësuesit kanë hapësirën brenda normës së tyre vjetore të marrin edhe 100 orë për zhvillimin profesional në vit.
Në një intervistë me BBC, Vikas Pota, president e Varkey Foundation ka thënë:
“Mësuesi është faktori më i rëndësishëm i ndryshimit të një shoqërie. Është e domosdoshme ta respektojmë atë. Singapori po vlerëson dhe po mbështet mësuesit e tij ndaj dhe shoqëria po zhvillohet me shpejtësi.”
(Përgatiti: Natasha Shuteriqi Poroçani, Portali Shkollor)
Sugjerime për përmirësimin e udhëzimit mbi ndalimin e telefonave celularë në mjediset shkollore
Nisi Panairi i Librit, nga data 13-17 nëntor jeni të mirëpritur në Pallatin e Kongreseve
OBSH: 98% e shkollave në Shqipëri tejkalojnë kufijtë e ndotjes PM 2.5, rrezik për fëmijët