Fazat e karrierës së mësuesit
Disa mësues mund të jenë mbërthyer në një fazë dhe të mos arrijnë të shkojnë asnjëherë më tej. Pra, të marra së bashku të gjitha këto janë sa një kokërr kripë. Por, hidheni në njërin sy dhe shikoni se çfarë ndodh, mendojeni.
Kam menduar për këtë dhe kam kuptuar se me të vërtetë ka një cikël jetësor për të mësuar.
Jo çdo mësues do të përjetojë çdo fazë - ose çdo fazë në të njëjtat grada, gjithsesi. Disa mund të vërejnë fare pak proceset që kalojnë. Ndërsa sekuenca mund të jetë pak a shumë universale, kohëzgjatja e secilës fazë mund të mos jetë. Disa mësues mund të jenë mbërthyer në një fazë dhe të mos arrijnë të shkojnë asnjëherë më tej. Pra, të marra së bashku të gjitha këto janë sa një kokërr kripë. Por, hidheni në njërin sy dhe shikoni se çfarë ndodh, mendojeni.
Krenari
Kjo fillon para se të fusni këmbët për herë të parë në klasë - ndoshta edhe në fillim të pranimit tuaj në një program trajnimi për mësimdhënës dhe zgjerohet deri në dhjetë sekondat e para të klasës suaj të parë.
Ky është argëtimi më i plotë i të gjitha fazave. Gjatë fazës së krenarisë, nuk jeni mjaft të sigurt se çfarë keni marrë përsipër të bëni në vetvete, por kjo pasiguri ende nuk është zhvendosur nga mungesa e madhe e detyrës së mësimdhënies së madhe. Shumica e bisedave me miqtë dhe familjen ende rrotullohen rreth zgjedhjes tuaj për t'u bërë mësues (një profesion i tillë fisnik!).
Shumica e bisedave me kolegët janë ende në kornizë rreth abstraksioneve të mësimdhënies - pikëpamjet tuaja mbi vlerësimin, si mund të jenë shpërblimet e momenteve, si formohen skuadrat dhe departamentet dhe kështu me radhë. Realitet shumë pak ende, vetëm një ndjenjë e paqartë e mundësisë, disa pasiguri dhe shumë krenari.
Gjatë kësaj faze mësimi mund të jetë i lodhshëm, një periudhë e rritjes intensive dhe lodhjes së entuziazmit.
Mbijetesë
Sapo klasa e parë zgjidhet në periudhën e parë edhe pse për shkollën e mesme ose klasa juaj e parë për gjëra elementare fillon të ndryshojë dhe të bëhet shpejt. Çdo grimë e teorisë tani është duhet aplikuar. Praktikë.
Të gjitha idetë që keni lexuar dhe të gjithë entuziazmin që keni pasur, janë ende të pranishme, por ata kanë marrë një vend të pasmë. Luftoni ose fluturoni, apo jo? Natyrisht kjo është pak dramatike. Ndërsa luftoni për të mbijetuar është trajnimi dhe teoria dhe entuziazmi që mund t'ju ndihmojnë të mbështeteni; është e gjitha që mund të të mbajë. Por në përgjithësi, kjo fazë e karrierës suaj karakterizohet jo aq nga kaosi i mësimdhënies, i cili kurrë nuk largohet, por nga përgjigjja ndaj kaosit.
Ndonëse nuk është domosdoshmërisht e mjerueshme, gjatë kësaj faze mësimi mund të jetë stresues dhe rraskapitës.
Eksperimentimi
Faza e tretë e karrierës suaj të mësimdhënies ka të bëjë me eksperimentimin e informuar. Megjithëse keni eksperimentuar në të kaluarën, keni përvojën që ju lejon që eksperimentimi të bëhet më i saktë dhe efektiv. Ju mund të sillni një vegël të re ose një strategji mësimore më shumë si "shpresë". Ju keni një ide të mirë për atë që mund të funksionojë - për shembull një njësi tematike shumëgjuhëshe - dhe kështu e bëni.
Dhe nëse dështoni ose nuk keni sukses, kjo bëhet një lloj varësie dhe mësuesit më të mirë kurrë nuk ndalen, por vijojnë të kërkojnë. Mësuesit e mëdhenj nuk pushojnë së rrituri dhe rritja do të thotë të provosh ide të reja. Në këtë fazë të karrierës suaj ju filloni të punoni me të vërtetë, ju humbni më pak kohë dhe në të vërtetë filloni të evoluoni zanatin tuaj. Për më tepër, ky lloj eksperimentimi mund të çojë në zgjerimin e rrjeteve të të mësuarit profesional kur zbuloni mjete, ide dhe udhëzime të reja nga kolegët tuaj.
Gjatë kësaj faze mësimi mund të jetë, më shumë se çdo gjë tjetër, argëtim.
Zhgënjimi
Gjatë viteve, ju keni mësuar aq shumë sa një mësues. Ju keni ardhur për të kuptuar më mirë njerëzit, mësimdhënien, kulturat, komunitetet, teknologjinë dhe si rezultat, ju jeni rritur si një qenie njerëzore.
Por ju keni vënë re edhe disa gjëra përgjatë rrugës që ishin lehtësisht të shkarkuara në fillim, por janë rritur më shumë në mendjen tuaj. Mësues negativë - dhe pastaj mësues negativë që në të vërtetë kanë një pikë. Mësues të mëdhenj që u detyruan - ose të paktën u larguan - duke ndërtuar politika apo agjenda personale. Miratimi i politikave të reja që nuk duket se kanë interesin më të mirë të studentëve në zemër. Paratë e harxhuara në teknologjinë e blerë me shumë pak mendime se si i përshtatet asaj se cila shkollë tashmë po shkon.
Dhe ndoshta më e keqja e të gjithëve, nxënësit që ky 'sistem' dështoi. Nxënësit që mësonin dhe bënin gjithçka që kërkuan dhe ishin nxënës model, vetëm për t'u diplomuar pa një pikë të vendit të tyre në botë. "A nuk duhet që arsimi të adresojë atë lloj gjëje?" Pyete veten? Ose nxënësit që kurrë nuk kanë pasur një shans - erdhën te ju pa një, dhe u larguan pa marrë parasysh se çfarë keni provuar.
Kjo është e vështirë psikologjikisht. Nëse nuk mund t'i arrini nxënësit që ju kanë nevojë më shumë, çfarë po bëni këtu? Nëse do të marrësh pjesë në një sistem të projektuar në mënyrë të dukshme për mediokritet, pa dëshirë të dukshme për të evoluar veten, a mund të zgjasësh për një karrierë? Dhe edhe nëse mundeni, a është e mjaftueshme vetëm për 'të fundit'?
Gjatë kësaj faze, mësimi mund të duket i paplotësuar ose konfuz. Edhe 'gabim' nëse je i prirur të jesh makro dhe pak idealist.
Rebelimi
Kështu që ju ndryshoni.
Në fund të fundit, mësuesit e mëdhenj nuk bëjnë atë që u thuhet. Ju shtyni prapa. Ju përmbysni. Ju shkoni përreth. Ju nuk sabotoni ose nuk shkaktoni trazira, por shqetësoni. Ju bëni pyetje. Ju krijoni dritë, dhe modeloni të njëjtën gjë për studentët. Në fund të fundit, ky është themeli i pedagogjisë kritike.
Në atë që do të thotë të mendosh në mënyrë kritike, shkrova: "Në të menduarit kritik, nuk ka përfundim; është ndërveprim i vazhdueshëm me rrethanat në ndryshim dhe njohuritë e reja që lejojnë një vizion më të gjerë që lejon prova të reja që rifillojnë procesin. Mendimi kritik ka në emocionet dhe tonin e saj të parë.
Unë vazhdova: "Mendimi kritik është ndër shkaqet e para të ndryshimit (personal dhe shoqëror), por është një parim në shkolla - për asnjë arsye tjetër se kushtëzon mendjen të dyshojë në formën dhe funksionin e gjithçkaje që sheh, duke përfshirë klasën tuaj dhe gjithçka që mësohet në të."
Ndërsa kjo i referohet nxënësve, e njëjta gjë vlen edhe për ju si mësues në ndërtesën tuaj.
Student:
Klasa:
Mësues:
Shkolla:
Gjatë fazës "Rebelimi", mësimi mund të bëhet kënaqësi përsëri. Ju jeni çuditërisht të fuqizuar që të mos bëni një rrëmujë, por një ndryshim - dhe nëse kjo do të thotë të bësh një rrëmujë, do ta bëni këtë. (Kjo ndihmon që, ndryshe nga fazat e mëhershme, ju ndoshta e dini se si të bëni një rrëmujë pa u liruar nga puna.)
Zotërimi i vazhdueshëm
Ah, mençuri.
Faza përfundimtare e karrierës së mësimdhënies - njëra në të cilën të gjitha fazat e mëparshme largohen nga koha në kohë - ka të bëjë me punën që duhet për të zotëruar zanatin tuaj. Nëse duhen 10.000 orë për t'u bërë një ekspert, kjo do të ndodhë gjatë fazës së "Mjeshtërisë në vazhdimësi". Mësimdhënia ndryshon sepse bota ndryshon, prandaj ajo që po bëhet një ekspert nuk është mësim, por ndryshim.
Gjatë kësaj faze mësimi, më shumë se çdo gjë tjetër, ndalon qeniet rreth jush. Ju tentoni të shihni më lart dhe përmes gjithçkaje që ju ndihmon të përqafoni, shmangni, planifikoni, dizajnoni, bëni pyetje dhe festoni me një lloj premtimi të padisponueshëm edhe pak vite më parë. Mësimdhënia, që ke gjetur, nuk është për këtë gjë apo për atë gjë, por gjithçka. Dhe kështu ju punoni, lexoni, eksperimentoni, lidheni dhe punoni më shumë.
Nëse e bëni këtë shumë larg - dhe kaq shumë mësues nuk e bëjnë - kjo fazë mund të ju përmbushë jashtëzakonisht shumë dhe t'ju lejojë të ndryshoni fjalë për fjalë një botë, një mendje në një kohë. Gjithccka deri tani nuk është vetëm për këmbënguljen dhe "shfaqjen". Ndonjëherë është fati. Drejtori i duhur, mentori, rrjeti i të mësuarit profesional, shkolla, rrethi, madje dhjetë vjet të forta të shëndetit të mirë, mund të kenë rëndësi sa më shumë që të dini për pedagogjinë dhe bindjet tuaja personale.
Nëse e bëni atë deri tani, urime. Arsimi do t'ju duhet.
(Portali Shkollor)
Hartimi i projektit kurrikular
Rritja e pagave të punonjësve të arsimit dhe udhëzime për zbatimin e Vendimit të Këshillit të Ministrave
Letër e hapur për prindërit, mësuesit e institucionet: Për të mos neglizhuar asgjë në edukim!