Albas, trajnim për dy module në Lushnjë
"Mësimdhënia në kurrikulat e reja" dhe "Përfshirja e nxënësve me aftësi të kufizuara në arsimin gjithëpërfshirës" janë dy modulet që u zhvilluan në Lushnje nga Qendra e Trajnimeve Albas për të gjithë mësuesit e sistemit arsimor parauniversitarë.
Qendra e Trajnimeve Albas ishte në Lushnje ku zhvilloi trajnim për dy module të akredituara nga Ministria e Arsimit, Sportit dhe Rinisë. Dy modulet "Përfshirja e nxënësve me aftësi të kufizuara në arsimin gjithëpërfshirës" dhe "Mësimdhënia në kurrikulat e reja" u përzgjodhën nga mësuesit për t'u ndjekur.
Gjuha e zgjedhur e trajnereve, metodat efikase dhe organizimi i detajuar i agjendës së trajnimit bënë që mësuesit të zgjidhnin Qendrën e Trajnimeve Albas për të përfituar profesionalizëm, kredite dhe më shumë ndihmë për vështirësitë që hasin gjatë punës së përditshme me nxënësit.
Moduli "Përfshirja e nxënësve me aftësi të kufizuara në arsimin gjithëpërfshirës" trajtoi çështjet:
- Kuptimi mbi përfshirjen e fëmijëve me AK, këndvështrimi historik, kërkesat ligjore dhe integrimi i saj si një domosdoshmëri e sistemit të edukimit dhe fëmijëve në vështirësi për t’ia dalë;
- Fëmijët me aftësi të kufizuar: llojet, vlerësimi, trajtimi, aktorët pjesëmarrës në vlerësim dhe trajtim.
- Sfidat dhe dilemat në përfshirje;
- Vlerësimi i nevojave të fëmijëve me AK dhe ardhja në ndihmë e këtyre nevojave me programe të dedikuara. Programet e Edukimit Individual (PEI) dhe zhvillimi i objektivave brenda klasës. Teknikat dhe shkathtësitë e mësuesve në realizimin e objektivave.
Moduli "Mësimdhënia në kurrikulat e reja" diskutoi rreth këtyre çështjeve, por jo vetëm:
- Mësimdhënia dhe të nxënit bazuar në kompetenca;
- Konceptimi i orës mësimore bazuar në kompetenca;
- Reflektimi i metodave të mësimdhënies - nxënies ndaj programeve të hartuara mbi kompetencat e synuara nga nxënësit;
- Kuptimi mbi situatën e të nxënit.
- Mënyrat e përpilimit dhe paraqitjes së tyre në lëndë të ndryshme.
- Roli i mësuesit/edukatorit për arritjen e rezultateve të të nxënit, të synuara në kompetenca, në lëndë të ndryshme.
Ne të dyja programet, u krijua një frymë bashkëpunuese dhe miqësore. Çdo mësues parashtroi problematikat e tij dhe përmes bashkëbisedimit shkëmbyen eksperienca të vlefshme në fushën e mësimdhënies.
Trajnuesit e dy programeve që udhëhoqën trajnimin hapën shtigje të reja komunikimi. Të gjithë mësuesit shprehën mjaft interes për shumë çështje, të cilat i takojnë procesit të mësimdhënies.
Pas përfundimit të testimit, secili mësues u certifikua, duke u pajisur me një kredit për secilin modul.
Qendra e trajnimeve Albas gjendet gjithmonë pranë mësuesve duke ofruar tre module të akreditura nga Instituti i Zhvillimit të Arsimit:
“Përfshirja e nxënësve me aftësi të kufizuar në arsimin gjithëpërfshirës”;
“Mësimdhënia në kurrikulat e reja”;
“Menaxhimi i klasës”.
(Portali Shkollor)
Albas zhvillon trajnime me kredite në Fier
QTPA trajnim më 4 korrik, moduli “Ndërtimi i aftësive të të lexuarit”
Në datat 13-15 prill zhvillohen trajnime me kredite në Kukës