Mësimdhënia

A lodhen mësuesit?

Ndonjëherë mësimi është i lodhshëm sepse kemi bërë atë që po bëjmë njëqind herë më parë. Ne mësojmë të njëjtat kurse vit pas viti. Nëse ato janë themele, kurse themelore, përmbajtja zakonisht nuk ndryshon aq shumë.

Shpesh herë kam dashur të shkruaj në blog për mësimin e lodhshëm. Mësuesit mund të arrijnë më shumë dhe këtë duhet ta bëjnë për suksesin e nxënësve. Ata nuk zgjohen një mëngjes dhe e gjejnë veten të humbur, por ata kanë shkuar në këtë gjendje gradualisht dhe ky është një udhëtim që shpesh fillon kur procesi i të mësuarit nuk ju zgjon interes dhe nuk i nxit drejt një rrugëtimi të gjatë hulumtues drejt rrugës së dijes.


Kjo nuk është pjesë e temave për të cilat unë kam shkruar. Unë nuk mund të kujtoj që kam lexuar në lidhje me të dhe nuk jam e sigurt se sa ne mund flasim për këtë. Ne flasim për lodhjen. Mësimi është i pamëshirshëm. Kjo ndodh çdo ditë, disa herë në javë - ose potencialisht 24/7 nëse është online. Është punë kërkuese. Ka shumë më tepër sesa mësimi aktual. Ka një planifikim të konsiderueshëm të përfshirë para orës së mësimit në çdo klasë. Plus, duhet të kalojmë kohë me nxënësit, ata që kanë nevojë për ndihmë, dhe ata me pyetje apo nganjëherë ankesa. Pritshmëria e një kthese të shpejtë rrallë herë ndodh. Me kurse të shumta për të dhënë mësim, por mos u lodhni, mendoj se jemi të ngatërruar rregullisht me lodhjen në ajër!


Ndonjëherë mësimi është i lodhshëm sepse kemi bërë atë që po bëjmë njëqind herë më parë. Ne mësojmë të njëjtat kurse vit pas viti. Nëse ato janë themele, kurse themelore, përmbajtja zakonisht nuk ndryshon aq shumë. Ne marshojmë nëpër materiale përgjatë shtigjeve të mbara. Ne e dimë rrugën; ne kemi parë të gjitha pamjet më parë. Ata janë të gjithë fillestarë që bëjnë të njëjtat pyetje, që dëgjojmë më parë, të cilët mbërrijnë në të njëjtat vende dhe të cilët bëjnë të njëjtat vendime të dobëta rreth të mësuarit.


Në fillim, mësimi i lodhshëm vjen dhe shkon. Ne mund të ndiejmë që kemi rënë në një rutinë, por zakonisht është e përkohshme dhe shumë shpejt ne jemi përsëri në rrugën e duhur. Por më vonë, lodhja kthehet. Në një moment, një lloj inercie paralizuese mund të vendoset mbi ne. Nuk kemi energji ose motivim për të ndryshuar planprogramin, për të ndryshuar leximet e kurseve, ose për të rinovuar detyrat ose aktivitetet. Shto përmbajtje të re? Në asnjë mënyrë, kursi tashmë është shumë i plotë me materialin thelbësor. Ofron kuize online? Kush ka kohë të kuptojë se si funksionon kjo? Përveç kësaj, nxënësit do të përpiqen të mos thonë të vërtetën.


Kjo është arsyeja pse dhe si ndodh mësimi i lodhshëm. Pyetja më e rëndësishme është: Çfarë mund të bëjmë? Mendoj se kemi filluar të ndryshojmë duke pranuar se një formë e mësimit të lodhshëm ndodh te të gjithë ne në një kohë gjatë karrierës sonë. Është një rrezik i punës kur punoni në mjedisin që gjithmonë është racional dhe objektiv. Një supozim i qetë mbizotëron se është intelekti që fuqitë japin mësim. Përmbajtja mbart ditën. Ne e mohojmë ose e zvogëlojmë rëndësinë e kërkesave afektive të mësimdhënies. Ne mund të jemi fizikisht të lodhur, por gjithashtu mund të jemi të ngarkuar emocionalisht dhe të vrapojmë në bosh. Të dyja mund të ndodhin, por ato nuk janë të njëjta.


Mund të fillojmë duke i dhënë fund mësimit të lodhshëm, duke mos pretenduar se çdo gjë do të jetë në rregull. Mund ta ndjekim këtë njohje të angazhimit tonë për shëndetin dhe mirëqenien. Nuk mjafton të dimë se si duhet të përgatitemi mirë dhe të ushtrojmë rregullisht profesionin. Më lejoni të filloj një listë mënyrash për t'iu përgjigjur realitetit të mësimit të lodhshëm. Ju lutem shtoni në listë duke ndarë hapat parandalues që vlejnë për ju.


Bëni qëllimisht ndryshime gjatë orës së mësimit - por jo gjithmonë.

Përdorni rregullisht informacione dhe teknika që nuk i keni përdorur më parë. 

Bashkëpunoni me kolegët - Biseda pozitive dhe konstruktive për mësimdhënien dhe mësimin me kolegët (lejohet rastësisht).

Ndryshoni jetën tuaj. Merrni kohë për pushimet që të rifreskoni njohuritë dhe të riktheheni më ide të reja: tregoni rregullisht çfarë bëni ju. Mos harroni, ju jeni një pjesë qendrore e përvojave të nxënësve në arsimin e lartë.

Ndani, ji i pranishëm! Dëgjoni, vëzhgoni dhe jini të vëmendshëm, të gjallë dhe të përqendruar në atë që po ndodh në atë moment.

Festoni sukseset - edhe ato të vogla. Ata nxënës që më në fund kanë zotëruar një aftësi specifike - të gjitha janë momente që duhen shijuar.


(Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)

4,134 Lexime
6 vjet më parë