Shkolla si Qendër Komunitare, plan veprimtarie për klasat e treta në lëndën e kërcimit
Ky është një model plan veprimtarie i realizuar për klasat e treta në lëndën e kërcimit.Aktiviteti është organizuar në kuadër të “Shkolla si Qendër Komunitare” nga mësuesja jonë bashkëpunëtore Florinda Palaj.Tema e aktivitetit: “Edhe unë një ditë do të bëhem artist...”.Më poshtë gjeni hap pas hapi objektivat.
PLAN VEPRIMTARIE-SHKOLLË QENDËR KOMUNITARE
SHKOLLA:____________FUSHA:ARTE LËNDA:KËRCIM
KLASA: III
MESAZHI: EDHE UNË NJË DITË DO TË BËHEM ARTIST...
Objektivat në qendër të filozofisë së programit shkolla qendër komunitare
- Të kërcyerit, arti im i preferuar që përfaqësoj moshatarët e mi.
- Akumulimi i muzikës me artin e të kërcyerit.
- Të krijohen kontakte ndërmjet shkollës, komunitetit dhe organizatave jo fitimprurëse dhe aktorëve të tjerë të interesuar për arsimin për t’i ofruar nxënësve por edhe prindërve sa më shumë burime që nxisin zhvillimin e nxënësve.
- T’i ofrohet prindërve programi dhe aktiviteti cilësor duke marrë parasysh kërcimet që do të bëjnë.
- T’u ofrohet mundësia prindërve si që të vëzhgojnë aktivitetet që lidhen me hapat e zhvillimit të kërcimit.
Organizimi i shkollës qendër komunitare
-Planifikimi dhe procesi i kontrollit
-Ekzekutimi
Vendi: salla kërcimi dhe dhoma të posaçme
Pjesëmarrësit: mësuesja, nxënësit, drejtoria, prindërit, DJ dhe të ftuarit.
Rezultati i pritshëm:
-Demonstrimi brenda 5 minutave i një kërcimi popullor apo muzike tjetër i nxënësve të klasës së katërt.
-Veshja e përshtatur me temën e veprimtarive të shkollës.
-Muzika e përshtatur me temat e veprimtarive të shkollës.
ORGANIZIMI I AKTIVITETEVE PËR NXËNËSIT NË KLUBIN E KËRCIMIT
SHËRBIMI I OFRUAR | PËRSONAT PËRGJEGJËS | SHKOLLA-KLASA | SHPJEGIMI I SHËRBIMIT |
---|---|---|---|
FËMIJËT E TALENTUAR NË KËRCIM | EMRI I PËRSONIT PËRGJEGJËS | EMRI I SHKOLLËS DHE I KLASËS | NË KËTË KURS FTOHEN TË MARRIN PJESË NXËNESIT E KLUBIT DUKE PLOTËSUAR OBJEKTIVAT E KËRCIMËVE |
PLAN I ORGANIZIMIT TË FILLIM VITIT SHKOLLOR
SHËRBIMI | QËLLIMI | PËRSONAT PËRGJEGJËS | AFATET | KOMENTE DHE SYGJERIME |
---|---|---|---|---|
1.ORGANIZIMI I NJË SEANCE INFORRMUESE | -ANALIZIMI I NEVOJAVE -NJOHJA ME FORMULARËT | | SHTATOR- ... |
1. Organizimi i aktiviteteve nga shkolla dhe kërkesa nga komuniteti
AKTIVITETI QË OFRON SHKOLLA | DATAT | ORARET | MBËSHTETEN NGA SHKOLLA | KËRKOJMË MBËSHTETJE NGA KOMUNITETI |
---|---|---|---|---|
| | | | |
ORGANIZIMI I AKTIVITETEVE PAS ORARIT MËSIMOR
1.Planifikimi i aktiviteteve nga shkolla dhekomuniteti
EMRI MBIEMRI I NXËNËSIT | AKTIVITETI QË DO TË NDJEKË | DATAT | ORARET | EMRI MBIEMRI I PRINDIT | AKTIVITETI PËR TË CILIN OFRON MBËSHTETJE NË MËNYRË VULLNETARE | DATAT DHE ORARET QË PROPOZOHET |
---|---|---|---|---|---|---|
FORMULARËT
-SHPËRNDAHEN FORMULARËTPRINDËRVE
-DËRGOHET KOPJENË DREJTORI
PËRGATITI Mësuesi/ja_____________________________
Model i punuar nga mësuesja Florinda Palaj
Përgatiti për publikim N.Allkja.Biçaku
©Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Teste vlerësimi për klasën e parë
Pesëvargëshi
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11