SHBA heq detyrat e shtëpisë nga programi i shkollës fillore
“E kam vëzhguar me shumë kujdes efektin e detyrave të shtëpisë tek nxënësit, sa më shumë e vëzhgoja, aq më shumë unë pashë vlerën minimale të detyrave të shtëpisë në mësimnxënie. Kështu ne morëm një vendim unanim”
Pas Finlandës, janë Shtetet e Bashkuara të Amerikës ato që kanë ndërmarrë nismën e heqjes së detyrave të shtëpisë nga programi i shkollës fillore. Shumë shkolla kanë filluar ta aplikojnë këtë gjë, në mënyrë që fëmijët të kenë më shumë kohë të lirë për aktivitete të cilat zhvillojnë aftësinë e të menduarit të fëmijëve në këtë moshë.
Drejtori dhe mësuesit e shkollës fillore ranë dakord vetëm disa javë para fillimit të vitit shkollor që nxënësit nuk do të kishin më detyra shtëpie. Tradita e vjetër e detyrave të shtëpisë nuk ekziston më në këtë shkollë.
Drejtori i Orchard School në Burlington,Vermont, tha se fëmijët parashkollorë deri në klasën e pestë të shkollës fillore janë liruar nga detyrimi i detyrave të shtëpisë sepse studimet kanë treguar se këto të fundit nuk kanë efekt në përmirësimin e arsimit.
“E kam vëzhguar me shumë kujdes efektin e detyrave të shtëpisë tek nxënësit, sa më shumë e vëzhgoja, aq më shumë unë pashë vlerën minimale të detyrave të shtëpisë në mësimnxënie. Kështu që ne kishim një diskutim të gjerë dhe më pas morëm një vendim unanim,” tha drejtori i shkollës fillore Orchard Mark Trifilio.
Drejtori donte të ishte i bindur që edhe 40 mësuesit e shkollës së tij e mbështesin këtë ide dhe nuk ishte një vendim i nxituar. Kështu, pas vendimit, ai e ritestoi këtë ide dhe u sigurua që të gjithë mësuesit ishin të pranishëm në mbledhjen e bordit. Një javë pas marrjes së vendimit drejtori konfirmoi përgjigjen pozitive të stafit, pa që mësuesit ishin ende entuziastë për këtë.
“Unë mendoj se ai është absolutisht i guximshëm që po përpiqet për këtë ide”, tha mësuesi i klasës së parë Abby Klein. Ajo dhe Deirdre Phalon, një mësues i edukimit special, mbështesin plotësisht iniciativën dhe stafi ka konfirmuar unanimisht vendimin.
Shoqata Kombëtare Mësuesi Prindi dhe Shoqata Kombëtare e Arsimit rekomandojnë 10 minuta detyra shtëpie për çdo klasë. Për shembull, 10 minuta për klasën e parë, 20 për të dytën, dhe kështu me radhë për të ndërtuar zakone të studimit. Por Trifilio mendon se ky është një taktikë e vjetër.
Ai inkurajon çdo administratë të shkollës fillore të diskutojë dhe të marrë një vendim si ky.
Në postin e tij në faqen e internetit të shkollës ai shkroi një shpjegim për prindërit që ende kishin dyshime dhe ndër të tjera tha: “ka pak ose nuk ka hulumtime që detyrat e shtëpisë mbështesin arritjen akademike”.
Trifilio beson se detyrat e shtëpisë në fakt mund të pengojnë studentët dhe t’i largojnë nga të mësuarit. Dhe përveç kësaj mund të shkaktojnë konflikte në shtëpi.
Në vend të detyrave të shtëpisë,Trifilio rekomandon leximin, lojëra argëtuese dhe zbavitëse, darka familjare, ushqim të shëndetshëm, aktivitet fizik dhe gjumë të rehatshëm. Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve modelet janë të njohura për të përfituar fëmijët e moshës shkollore.
Kur u pyet për familjet që nuk lexojnë apotë hanë së bashku, Trifilio pohoi se detyrat e shtëpisë mund të jetë edhe mëshumë një çështje për ato familje.
“Nëse më pyesni se, edhe ju duhet të pyesni: si është e mundur që fëmijët të bëjnë detyrat e shtëpisë kur i kanë prindërit që punojnë apo prindërit nuk janë të disponueshëm, apo prindërit nuk flasin anglisht...”, tha Trifilio.
Shqetësimi i tij më i madh është hendeku arritje.
Për të adresuar këtë mësuesit duhet të sigurojnë librat e duhur për nxënësit nëpërmjet bibliotekave të shkollës dhe të klasës. “Vetëm libra të drejtë”, të cilat supozohen të jenë të përshtatshme, të përkryer për interesat e studentëve dhe nivelet e leximit.
Ai thotë se reagimet anekdotike deri tani është pozitiv. Nxënësit janë duke lexuar më shumë.
Fëmijët dhe prindërit në Orchard School të enjten pasdite ishin - me një përjashtim - në favor të vendimit të stafit.
“Unë nuk e di nëse kam një mendim të qartë, as një mënyrë se si ajo do të ndikojë në programin e vajzës time 10-vjeçare. Ajo është e kënaqur, sepse ka më shumë kohë për aktivitete jashtëshkollore si sporti, por është shumë herët për të treguar. Deri më tani kjo është një zgjedhje pozitive”, tha një prind.
“E pëlqej shumë këtë vendim. Unë shkoj në shtëpi dhe nuk kam për të bërë detyra”. Nxënësja tha se po lexonte romanin e saj të preferuar.
“E adhuroj këtë vendim. Fëmijët janë nën presion të mjaftueshme në shkollë tashmë”, tha mësuesi i klasës së parashkollorit Winooski Sarah Koski.
“Familja jonë ndjehet me të vërtetë mirë për këtë vendim”, tha Anna Leavey. Vajza e saj Molly është në klasën e tretë dhe djali Spencer është në kopshtin e fëmijëve.
Është ende një eksperiment. Vlerësimet e studentëve, sipas Trifilio, do të jenë në shtator, janar dhe maj. Progresi-shqyrtimi i parë për të kontrolluar studentët do të jetë në tetor.
Në shkollat e tjera fillore detyrat eshtëpisë janë paraqitur në formën e aktiviteteve jashtëshkollore të tilla si: leximi, duke luajtur jashtë, shoqërimi me familje dhe gjumë të detyrueshëm.
(Portali Shkollor)
Teste vlerësimi për klasën e parë
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024