Selime Barolli: Parimet dhe praktikat e hartimit të testeve në Arsimin Fillor

Materiali trajton ndërtimin e testeve në arsimin fillor, duke përfshirë parimet bazë, formatin e pyetjeve, tabelën e vlerësimit dhe sistemin e pikëzimit.Thekson rëndësinë e përshtatjes me programin mësimor, përdorimin e taksonomisë së Blumit dhe krijimin e pyetjeve objektive e subjektive sipas niveleve.

Hartimi i testeve në arsimin fillor është një proces i rëndësishëm që synon të vlerësojë arritjet dhe aftësitë e nxënësve në mënyrë të drejtë dhe të strukturuar. Një test i mirëprojektuar duhet të përputhet me programin mësimor, të jetë i qartë, i matshëm dhe të shmangë keqkuptimet. Ky material ofron një udhëzues të detajuar mbi parimet bazë të ndërtimit të një testi, përfshirë përcaktimin e rezultateve të të nxënit, klasifikimin e niveleve të aftësive dhe ndarjen e peshës së kompetencave sipas rëndësisë.


Një aspekt kyç i procesit të hartimit të testit është ndjekja e taksonomisë së njohur të Blumit, e cila kategorizon pyetjet sipas niveleve të mendimit, nga njohja dhe të kuptuarit deri te analiza dhe vlerësimi. Përveç kësaj, materiali trajton llojet e ndryshme të pyetjeve, duke përfshirë ato objektive dhe subjektive, si dhe mënyrat e pikëzimit për të siguruar një vlerësim të drejtë dhe gjithëpërfshirës. Një test i suksesshëm duhet të jetë i balancuar dhe të ofrojë mundësi të ndryshme për nxënësit me nivele të ndryshme aftësish, duke garantuar një sistem vlerësimi të qartë dhe të standardizuar.


Për më tepër, më poshtë gjeni materialin në PDF të përgatitur nga Selime Barolli. 


© Portali Shkollor Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

134 Lexime
2 orë më parë