Plani afatmesëm, model
Filozofia e Planit Afatmesëm Shkollor, çelës i artë për nxënie të qëllimshme e të qendrueshme. Ne ju sjellim një model të tillë nga Dhurata Agalliu (ish-drejtuese), mësuese e gjuhës shqipe, klasa VI-VIII-IX, shkolla “Zoi Vangjeli”, Velabisht, Berat.
Duke qenë se shkollat janë në kufirin e dorëzimit dhe miratimit të PASH-it (Planit Afatmesëm të Shkollës) nga institucionet e arsimit parauniversitar te Bordi i shkollës dhe DAR, ne sjellim një model të këtij plani. Modeli është pregatitur nga Dhurata Agalliu (ish-drejtuese), mësuese e Gjuhës shqipe, Klasa VI-VIII-IX, Shkolla “Zoi Vangjeli” -Velabisht, Berat.
PLANI AFATMESËM I SHKOLLËS 2015 - 2019
Mësuesit, prindërit, bashkëpunëtorët që kanë kontribuar drejtpërdrejt për të mundësuar hartimin e PASH-it:
Ekipi qendror
1. Drejtori i shkollës - Drejtues i Ekipit
2. N/Drejtori i shkollës - Sekretar i Ekipit
3. Mësues - Anëtar
4. Mësues - Anëtar
5. Mësues - Anëtar
Ekipi përgjegjës
1.Mësues i AMU
2.Mësues i AF
3.Kryetar i Këshillit të Prindërve
Ekipi vetëvlerësues
1. Mësues i AMU
2. Mësues i AMU
3. Mësues i AF
4. Kryetari i Bordit
KREDOJA
“Njohuri - Aftësi – Shprehi – Qëndrime – Vlera”
MISIONI
Socializimi i gjithë organizmave të shkollës për shërbim gjithpërfshirës, pavarësisht rrethanave sociale e gjeografike.
BESIMI
Komuniteti ynë spikat vlera arsimdashëse duke qenë i gatshëm për t’u bërë pjesë e pandarë e prioriteteve që inspiron kurrikula e re e arsimit bashkëkohor.
VIZIONI
Model i bazuar në aktorët e ndryshimit duke përfshirë zhvillimin, transmetimin dhe zbatimin e imazhit të dëshiruar.
PERMBAJTJA E PLANIT
I. PROCEDURAT E HARTIMIT TË PLANIT
PASH-i u hartua sipas:
1. Dispozitave Normative 2013.
2. PLANI AFATMESËM I SHKOLLËS (UDHËZUES PËR DREJTUESIT E SHKOLLAVE) Bashkëpunim i Institutit të Kurrikulës dhe i Trajnimit dhe organizatës "Save the Children", Programi për Shqipërinë
3. Udhëzimeve dhe sugjerimeve të grupeve të ngritura që në qershor-shtator 2015.
4. Udhëzimeve të dhëna nga DAR dhe materialet e ISHA.
5. Problematika dhe objektiva që do të arrijë shkolla për 4 vjet 2015-2019.
II.ANALIZA E GJENDJES
a. Ndjekja e shkollës
b. Arritjet lëndore
c. Arritjet e sjelljes
d. Mësuesi
e. Infrastruktura
f. Familja
g. Komuniteti
h. Qëndrimi i klientit
III. Synimet
IV. Objektivat
V. Veprimtaritë për vëzhgimin e zbatimin e planit vjetor
VI. Buxheti
VII. Kontributet
1.ANALIZA E GJENDJES.
1) Ndjekja e shkollës
1/1.Numri i nxënësve në shkollë: Gj. F
Nga këta: x y
PASH a b
AF a b
AMU a b
1/2.Numri i klasave për vitin shkollor 2014-2015
Nga këto direkt: x
Kolektive AF x
Paralele AF x
Paralele AMU x
Direkte AMU x
1/3. Përqindja e braktisjes së shkollës në vitin e kaluar x %.
1/4. Përqindja e mungesave të nxënësve kundrejt të gjitha orëve mësimiore në vitin e kaluar është:x%. Nga këto. Arsye a, Pa arsye b,Gj.c = x %. (Nȅ 2014-2015 me y %. Nga këto: Arsye a, Pa arsye b, Gj.c=y%).
1/5. Në AMU
1/6. Anët e forta:
a) Në ciklin e ulët mungesat janë të pakta.
b) Shkolla bashkëpunon me prindërit për frekuentimin e nxënësve.
1/7. Anët e dobëta
a) Në AMU ka mungesa
b) Përqindjen e mungesave e zënë nxënësit me probleme sociale.
2. ASPEKTI SOCIAL
2/1. Përqindja e nxënësve nga familje me ndihmë ekonomike është rreth X e barabartë me Y% .
2/2. Përqindja e nxënësve pa njërin prind është X e barabartë me Y %.
2/3. Përqindja e nxënësve që nuk janë nën kujdesin e prindërve është X e barabartë me Y%.
2/4. Përqindja e egjiptianëve është X e barabartë me Y%.
2/5. Përqindja e nxënësve të ardhur nga krahinat e tjera (shkolla), emigracioni është X e barabartë me Y %.
2/6. Përqindja e nxënësve me aftësi të kufizuar është X e barabartë me Y %.
2/7. Anët e forta:
a) Nxënësit pa njërin prind trajtohen në mënyrë të barabartë në shkollë pa i dalluar dhe i veҁuar.
b) Nxënësit pa njërin prind kanë interes për ndjekjen e shkollës.
2/8.Anët e dobëta:
a) Në shkollë ka familje të nxënësve me asistencë sociale.
b) Mësuesit duhet të kujdesen më tepër për nxënësit me një prind.
3. ARRITJET E NXËNËSVE
3/1. Mesatarja e notës vjetore: Z .AF X; AMU Y.
3/2. Përqindja e kalueshmërisë vjetore: Z%. AF/ X %; AMU/ Y%.
3/3. Diferenca e notës mesatare në lëndët e gjuhës shqipe dhe të matematikës në fund të vitit mësimor të klasës IX dhe në provimet e lirimit: (Gjuha shqipe midis vlerës; X), (Matematikë midis vlerës; Y).
3/4. Përqindja e nxënësve që vazhdojnë shkollën e mesme: X% (nga Z nxënës, X vazhdojnë)
3/5. Përqindja e notave 9 e 10 është X %.
3/6. Arritjet e nxënësve në provimet e lirimit me cilësi e nota të larta.
3/7. Anët e forta:
a). Nxënësit që vazhdojnë shkollën e mesme nuk kanë rënie në cilësi note nga klasa e nëntë.
b) Nga njëri vit në tjetrin ka rritje të numrit të nxënësve që vazhdojnë arsimin e mesëm.
3/8. Anët e dobëta:
a) Nxënësit në ciklin e ulët e të lartë kanë diferencë note.
b) Nxënësit në minitestet e zhvilluara nga drejtoria nuk arrijnë OBMD.
4. TREGUESI PËR TË CILËT SHKOLLA KA ARRITJEN MË TË MIRË DHE MË TË DOBËT
4. Shkolla është përfaqësuar në veprimtari në nivel DAR për:
a. Gara sportive;
b. Veprimtari lokale;
c. Projekte;
d. Bamirësi;
5. ETIKA DHE SJELLJA
5/1. Masa ndëshkimore ndaj nxënësve nuk ka.
5/2. Ankesa të nxënësve në drejtim të shërbimit në shkollë nuk ka.
5/3. Anët e forta:
a. Prindërit interesohen vazhdimisht për sjelljen e nxënësve.
b. Nuk ka konflikte midis nxënësve (vajza - djem).
5/4 . Anët e dobëta:
a. Nxënës të veҁantë në kohën e lirë shfaqin sjellje jo korrekte.
b. Qeveria e nxënësve ka rol të dobët në shkollë.
6. MËSUESIT
6/1. Numri i edukatoreve, mësuesve për vitin shkollor X F
Nga këta:
a)PASH a b
b) AF a b
d) AMU a b
6/2. Përqindja e mësuesve pa arsim përkatës në profil X %
Nga këta:
a) PASH a e barabartë me x%
b) AF b e barabartë me y%
c) AMU c e barabartë me z %
6/3. Përqindja e orëve mesimore të munguara nga mësuesit kundrejt të të gjitha orëve mësimore x %.
6/4.Numri i krediteve të marra nga punonjësit mësimore në kualifikime dhe trajnime është x 6/5.Numri i edukatoreve,mësuesve sipas shkallëve të kualifikimit është:
a) shkalla e IV a e barabartë me x %
b) shkalla e III b e barabartë me y %
c) shkalla e II c e barabartë me z %
d) shkalla e I d e barabartë me z‘ %
6/6. Anët e forta:
a) Përqindja më e madhe e mësuesve janë të kualifikuar.
6/7.Anët e dobëta
a) Përgjegjësit e departamenteve duhet të kultivojnë bashkëpunumin në grup brenda fushës e më gjerë.
b) Rezultatet në provimin e kualifikimit kanë tregues jo të lartë.
7. PJESËMARRJA NË KONKURSE, GARA
7/1. Anët e forta:
a).Ekipi përfaqesues i shkollës ka zënë vende konkuruese në garat midis shkollave të zonës.
b) Mësues dhe nxënës të klasave të ndryshme kanë realizuar punë me projekte lëndore dhe ndërlëndore.
7/2.Anët e dobëta:
a)Projektet kurikulare nuk sigurojnë buxhet për financim.
b)Mospjesëmarrja në fazat e punës me projekte e prindërve dhe biznesit.
8. QËNDRIMI I NXËNËSVE NDAJ CILËSISË SË SHËRBIMIT TË SHKOLLËS
8/1. Nga anketimet dhe sonazhet e zhvilluara me pyetësor në periudha të ndryshme me x % - y % të nxënësve të klasave të shkollës me pyetjen:
a) “Sa të kenaqur jeni nga shkolla?” rezulton se:
• X % e nxënësve “Shumë të kënaqur”.
• Y % e nxënësve “ Të kënaqur”.
• Z % e nxënësve “Jo të kënaqur”.
• Prindërit shprehen se fëmijet ndjehen të sigurt në shkollë.
• Fëmijët dhe prindërit këshillohen në përzgjedhjen e arsimit të mesëm të lartë nga mësuesit.
9. KOMUNITETI
9/1. Kontributi i komunitetit me punë vullnetare shprehet për:
•pastrimin e klasave/shkollës.
9/2 Anët e forta:
a) Nga sondanzhet dhe pyetësorët komuniteti vlerëson plotësimin e kuadrit me arsim përkatës.
b) Vitet e fundit nga ana e komunitetit ka më tepër interes për arsimimin e fëmijëve dhe akses në vendimmarrje .
9/3 Anët e dobëta :
a. Komuniteti të kontribuojë në mirëmbajtjen e mjedisit të shkollës.
b.Komuniteti të bëjë kujdes në periudhën e pushimeve për shkollën nga elemente që e dëmtojnë.
10. INFRASTRUKTURA
10/1 Gjendja e godinave shkollore është si vijon:
• Në kopshte: E mirë
• Në shkollë: E mirë
10/2 Numri mesatar i nxënësve në klasë është:
a) PASH x fëmijë
b) AF y nxënës
c) AMU z nxënës
10/3. Raporti nxënës mësues është:
a) PASH a me b
b) AF c me d
c) AMU e me f
10/4. Gjendja e paisjeve shkollore është e mirë dhe e mjaftueshme për nxënësit.
10/5. Në shkollë nuk ka laboratorë.
10/6. Shkolla ka disa mjete mësimore për lëndët: Kimi – Biologji, Fizike, Histori,Gjeografi dhe në AF.
10/7. Shkolla ka pak kompjutera, gjithsej Z( X në gjendje pune ), printer, Y/ video- projektor, sinjal interneti.
10/8. Anët e forta:
a) Shkolla ka bashkëpunuar me DAR për plotësimin me paisje shkollore për nxënësit.
b) Nxënësit kanë interes për përdorimin e kompjuterit dhe internetit.
10/9. Anët e dobëta:
a) Shkolla rezulton pa rrethim, cilësi e dobët në higjienë.
b) Pushteti vendor të bëjë rrethimin e përmirësimin e gjendjes fizike të shkollës dhe kopshteve.
c) Shkolla të plotësohet me kompjutera për lëndën e informatikës.
11. TË ARDHURAT NGA TË TRETË
Shkolla nuk përfiton të ardhura nga shërbimet për të tretët.
PRIORITET E PASH-it
1. Vetëkualifikimi i brendshëm në shkollë siguron vlera dhe cilësi për të gjithë.
2. Bashkëpunimi me komunitetin mundëson funksionimin e shërbimit gjithpërfshirës.
3. Rikonstruksioni i shkollës garanton një mjedis edukues e të shëndetshëm.
Detajimi financiar për planin afatmesëm të zhvillimit të shkollës
Nr. | Prioritetet | Buxheti 2015-2016 | Buxheti 2016-2017 | Buxheti 2017-2018 | Buxheti 2018-2019 |
---|---|---|---|---|---|
1 | VETËKUALIFIKIMI | X | X | ||
2 | BASHKËPUNIMI | X | X | ||
3 | RIKONSTRUKSIONI | Bashkia | Bashkia | Bashkia | Bashkia |
Shuma | Y | Y | Y | Y | |
PLANI AFATMESËM I ZHVILLIMIT TË SHKOLLËS
Raportimi për zhvillimin e veprimtarive për PASH-in shkolla 9-vjeçare “............... ”, do të bëhet në fillim të çdo viti shkollor pasardhës sipas këtij formati:
Shkolla 9-vjeçare “................ ” Berat
Raport vlerësimi
a) Periudha që mbulon raporti: 01.09.2015-01.09.2016 ( njëvjeçare ).
b) Prioriteti.
c) Planifikimi i veprimtarive sipas objektivave
d) Veprimtaritë e zhvilluara.
e) Ndërhyrjet dhe rezultatet e arritura.
f) Probleme të identifikuara gjatë zhvillimit të planit.
g) Rekomandime për përmirësime dhe për ecurinë e mëtejshme.
h) Autorët e raportit.
i) Bashkëlidhur shoqërohen kopje të instrumenteve të përdorura për të vjelë të dhënat e nevojshme.
( Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11