Plan mësimor për klasat e shtata
Ky material është hartuar nga mësimdhënësi Mentor Hajrizi, për t'u ardhur në ndihmë mësuesve. Plani mësimor për klasat e shtata është i bazuar në Kurrikulën Bërthamë të Arsimit të Mesëm të Ulët, Kosovë.
PLAN I BAZUAR NË KURRIKULËN BËRTHAMË TË ARSIMIT TË MESËM TË ULËT TË KOSOVËS . KY PLAN, I PËRGATITUR NGA MENTOR HAJRIZI, VLEN PËR MËSIMDHËNËSIT E GJUHËS SHQIPE NË KOSOVË.
Aspektet e përgjithshme të planit të orës mësimore
Koncepti bazë i fushës së kurrikulës: Tekstet letrare dhe joletrare
Tema: Format e komunikimit: dialogu e monologu
Rezultati i të nxënit të temës: Njeh dhe dallon monologun nga dialogu.
Kontributi në rezultatet e kompetencave kryesore për shkallën III: I. Komunikues efektiv: 1; II. Mendimtar kreativ: 1; III. Nxënës i suksesshëm: 3.
Kontributi në rezultatet e fushës së kurrikulës për shkallën III: I. Të dëgjuarit dhe të folurit: 3; Të lexuarit: 1; Të shkruarit: 2.
ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORE
Njësia mësimore: Dialogu dhe monologu
Fjalët kyçe: format e komunikimit, dialogu dhe monologu.
Rezultatet e të nxënit për orë mësimore:
- Përcakton format e komunikimit;
- Dallon dialogun e edhe monologun, si bazë e tekstit;
- Komenton fjalë e shprehje nga teksti.
Kriteret e suksesit:
- Identifiko format e komunikimit përmes fotografive (ilustrimeve);
- Veço dialogun nga monologu;
- Shpjego për fjalët e shprehjet e dhëna të tekstit.
Mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri “Leximi letrar 7”, interneti, fotografitë.
Përdorimi i TIK-ut: Po.
Çështjet e ndërlidhura (korrelacioni): Historia, arti, kultura.
PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE I RRJEDHËS SË PLANIT TË ORËS MËSIMORE
Realizimi i kuptimit:
Për të nxënë, nxënësit vazhdojnë të shkruajnë në fletore për tekstin teatror dhe të tregojnë se çka është dialogu e çka monologu. Paraprakisht, ata e lexojnë tekstin në libër dhe nisin tutje me shkrimin për format e komunikimit.
Reflektimi:
Jepet një dialog dhe një monolog nga komedia “Koprraci” e Molierit. Nxënësit lexojnë dialogun e monologun dhe veçojnë (dallojnë) dialogun nga monologu, duke shpjeguar njëkohësisht edhe për fjalët e shprehjet e dhëna të teksteve.
VLERËSIMI I NXËNËSVE:
Përgëzohen nxënësit për qëndrimet (mendimet) e tyre dhe vlerësohen gjithsesi ata që japin përgjigje të sakta, me gojë.
DETYRAT DHE PUNA E PAVARUR:
Hulumtohet në internet për dialogun dhe monologun. Nxënësit do të ndjekin ndonjë dramë, komedi ose ndonjë monolog të ndonjë artisti, në YouTube. Në orën e radhës të orës mësimore, do të tregojnë se çfarë kanë shikuar dhe do të komentojnë në lidhje me videon e shikuar ose audion e dëgjuar.
REFLEKTIM PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE:
Ora ishte shumë e suksesshme dhe të gjithë nxënësit janë përfshirë në detyrat dhe në diskutimet që janë bërë brenda orës së sotme mësimore.
(Portali Shkollor)
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Si bëhet vlerësimi i nxënësve në Arsimin Fillor?