Plan mësimor për klasat e shtata
Ky material është hartuar nga mësimdhënësi Mentor Hajrizi, për t'u ardhur në ndihmë mësuesve. Plani mësimor për klasat e shtata është i bazuar në Kurrikulën Bërthamë të Arsimit të Mesëm të Ulët, Kosovë.
PLAN I BAZUAR NË KURRIKULËN BËRTHAMË TË ARSIMIT TË MESËM TË ULËT TË KOSOVËS . KY PLAN, I PËRGATITUR NGA MENTOR HAJRIZI, VLEN PËR MËSIMDHËNËSIT E GJUHËS SHQIPE NË KOSOVË.
Aspektet e përgjithshme të planit të orës mësimore
Koncepti bazë i fushës së kurrikulës: Tekstet letrare dhe joletrare
Tema: Format e komunikimit: dialogu e monologu
Rezultati i të nxënit të temës: Njeh dhe dallon monologun nga dialogu.
Kontributi në rezultatet e kompetencave kryesore për shkallën III: I. Komunikues efektiv: 1; II. Mendimtar kreativ: 1; III. Nxënës i suksesshëm: 3.
Kontributi në rezultatet e fushës së kurrikulës për shkallën III: I. Të dëgjuarit dhe të folurit: 3; Të lexuarit: 1; Të shkruarit: 2.
ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORE
Njësia mësimore: Dialogu dhe monologu
Fjalët kyçe: format e komunikimit, dialogu dhe monologu.
Rezultatet e të nxënit për orë mësimore:
- Përcakton format e komunikimit;
- Dallon dialogun e edhe monologun, si bazë e tekstit;
- Komenton fjalë e shprehje nga teksti.
Kriteret e suksesit:
- Identifiko format e komunikimit përmes fotografive (ilustrimeve);
- Veço dialogun nga monologu;
- Shpjego për fjalët e shprehjet e dhëna të tekstit.
Mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri “Leximi letrar 7”, interneti, fotografitë.
Përdorimi i TIK-ut: Po.
Çështjet e ndërlidhura (korrelacioni): Historia, arti, kultura.
PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE I RRJEDHËS SË PLANIT TË ORËS MËSIMORE
Realizimi i kuptimit:
Për të nxënë, nxënësit vazhdojnë të shkruajnë në fletore për tekstin teatror dhe të tregojnë se çka është dialogu e çka monologu. Paraprakisht, ata e lexojnë tekstin në libër dhe nisin tutje me shkrimin për format e komunikimit.
Reflektimi:
Jepet një dialog dhe një monolog nga komedia “Koprraci” e Molierit. Nxënësit lexojnë dialogun e monologun dhe veçojnë (dallojnë) dialogun nga monologu, duke shpjeguar njëkohësisht edhe për fjalët e shprehjet e dhëna të teksteve.
VLERËSIMI I NXËNËSVE:
Përgëzohen nxënësit për qëndrimet (mendimet) e tyre dhe vlerësohen gjithsesi ata që japin përgjigje të sakta, me gojë.
DETYRAT DHE PUNA E PAVARUR:
Hulumtohet në internet për dialogun dhe monologun. Nxënësit do të ndjekin ndonjë dramë, komedi ose ndonjë monolog të ndonjë artisti, në YouTube. Në orën e radhës të orës mësimore, do të tregojnë se çfarë kanë shikuar dhe do të komentojnë në lidhje me videon e shikuar ose audion e dëgjuar.
REFLEKTIM PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE:
Ora ishte shumë e suksesshme dhe të gjithë nxënësit janë përfshirë në detyrat dhe në diskutimet që janë bërë brenda orës së sotme mësimore.
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11