Orë model, lënda gjuhë shqipe, klasa e katërt
Kjo orë model është përgatitur nga mësuese Kristina Gega, e cila numëron 30 vite në arsim. Aktualisht punon në shkollën 9-vjeçare “1 Maj” në kryeqytet.
Lënda: Gjuhë shqipe
Klasa: IV
Tema mësimore: Peizazh dimri
Situata e të nxënit: Stina e dimrit
Rezultatete të nxënit sipas kompetencave kyçe
1. Kompetenca e komunikimit dhe e të shprehurit;
2. Kompetenca e të menduarit;
3. Kompetenca e të mësuarit për të nxënë;
4. Kompetenca për jetën, sipërmarrjen dhe mjedisin
5. Kompetenca personale
6. Kompetenca qytetare
Rezultatete të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore:
· Realizon një peizazh dimri sipas njohurive dhe fantazisë së tij.
· Nxjerr në pah njohuritë dhe teknikat artistike të mësuara.
· Punon duke bashkëvepruar në grup për realizimin e punimit.
· Prezanton punimin e tij me poster dhe me fjalë.
· Përcjell mesazhe në lidhje me mjedisin dhe natyrën përmes punimeve të tij.
Fjalët kyçe: peizazh dimri.
Burimet: teksti i nxënësit, përvoja të nxënësve.
Lidhja me fushat e tjera ose me temat ndërkurrikulare:
· Shoqëria dhe mjedisi
· Vendimmarrja
· Të drejtat e njeriut
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve; punë në grup, diskutim, prezantim i punimit, stuhi truri.
Organizimi i orës së mësimit:
Lidhja e temës me njohuritë e mëparshme të nxënësve; stuhi truri
Nxënësit flasin shkurtimisht për tematikën e punimit që do të realizojnë duke dhënë karakteristikat e kësaj stine në klimë, mjedis, veshje të njerëzve etj.
Në tabelë bëhet një kllaster me mendimet e nxënësve.
Më pas nxënësit plotësojnë kllasterin me fjalën dimër.
Ndërtimi i njohurive të reja: punë në grupe
Nxënësit ndahen në grupe dhe përzgjedhin vetë një lider për grupin. Ndarja e grupeve bëhet e miksuar.
Çdo grup ka me vete një sërë materialesh dhe diskutojnë duke arritur në një konkluzion se si do të realizojnë punimin e tyre.
Pas ndarjes së detyrave mbi aplikacionet që do të realizojë secili u kërkohet nxënësve që të marrin pjesë të gjithë në realizimin e punimit.
Bëjmë vëzhgimin e punës së nxënësve dhe ndërhyjmë dhe me pyetje mbi aplikacionet, ngjyrat apo mënyrën e realizimit të tyre. Kujdesemi që çdo nxënës të jetë i përfshirë.
Nxënësit lihen të punojnë për afro 20- 25 minuta.
Prezantimi dhe demonstrimi i rezultateve të arritura. Diskutim
Çdo grup përzgjedh liderin ose një pjesëtar tjetër të grupit për të realizuar prezantimin e punimit duke argumentuar përzgjedhjen e ngjyrave dhe aplikacioneve.
Vlerësimi: vlerësimi do jetë motivues por më tepër do t’i mëshohet vetëvlerësimit nga nxënësit ku secili nxënës kur të gjykojë mbi punën e shokëve të argumentojë për zgjedhjen dhe vlerësimin e tij.
Kristina Gega është mësuese e arsimit fillor prej 30 vitesh dhe punon në shkollën 9-vjeçare “1 Maj” prej 19 vitesh. Në bisedat me të vihet re pasioni dhe përkushtimi që ka për punën dhe për nxënësit e saj. Megjithëse jep mësim në klasën e katër, kurrikulën e re e njeh shumë mirë dhe ka filluar ta zbatojë aty ku është e mundur. Më poshtë na dha disa refleksione për orën e mësimit që zhvilloi në lëndën e gjuhës shqipe të cilën e integroi edhe me lëndë të tjera.
Refleksione të orës së mësimit
Kjo orë mësimi u organizua duke pasur plotësisht në qendër të procesit vetë nxënësit. Ndonëse si bazë metodike shërbeu puna me grupe, kjo nuk pati asnjë problem lidhur me qetësinë dhe harmonizimin e punës duke i bërë nxënësit të ndiheshin më të lirshëm dhe më të pavarur në punën e tyre. U vu re që secili lider jo vetëm drejtoi dhe harmonizoi shumë mirë punën në grupe por bëri të mundur përfshirjen e secilit nxënës në të.
Gjatë punës u vu re se fantazia e nxënësve u la e lirë dhe krijimet e tyre përveç subjektit për dimrin jo vetëm nuk kishin shumë gjëra të përbashkëta, por dhe ishin me shumë kreativitet duke i bërë të mundur të shpalosin kështu një sërë aftësish.
Besoj se nxënësit arritën të shpalosnin nga të gjitha kompetencat si:
· Komunikimit dhe të shprehurit sidomos gjatë prezantimit të punës së tyre.
· Të menduarit duke argumentuar mënyrën e realizimit të punës.
· Të nxënit duke shfrytëzuar njohuritë mbi karakteristikat e stinës së dimrit.
· Qytetarë duke punuar e bashkëvepruar në grup.
· Personale duke dhënë mendimet ndjesitë dhe idetë e tyre në realizimin e punës.
· Sipërmarrjen dhe mjedisin jo vetëm në rolin e liderit, por dhe në mënyrën se si e konceptuan punën duke e lidhur me mjedisin.
Përveçse një orë mësimore për realizimin e programit në mënyrë sa më kreative dhe me në qendër nxënësit ajo ishte shumë frytdhënëse dhe argëtuese për ta.
(Portali Shkollor)
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë