Orë model, gjuhë shqipe III
Kjo orë model në lëndën e gjuhës shqipe, klasa e tretë, është përgatitur nga mësuesja e ciklit të ulët Suada Vokshi. Dy temat janë planifikuar sipas nismës së re të MASR “Tri lëndë në gjashtë orë”.
Janar 2018
Fusha: gjuhët dhe komunikimi
Lënda: gjuhë shqipe
Shkalla: II
Klasa: III
Mësuese: Suada Vokshi
Temat mësimore:
- këpuca prej argjendi (lexojmë)
- hyrje përrallash (shkruajmë)
Rezultatet e të nxënit:
- Krijon një tekst me fjalët e dhëna.
- Liston personazhet e përrallës duke treguar sjelljen e tyre.
- Tregon përmbajtjen duke u mbështetur në fjalitë e dhëna.
- Krijon një mbyllje tjetër për përrallën e dhënë.
- Liston shprehje të ndryshme që përdoren si hyrje përrallash.
- Plotëson paragrafin hyrës të përrallës me fjalët që mungojnë.
- Krijon një hyrje përralle duke u mbështetur në figurën e dhënë.
Situata e të nxënit:
Bisedë: Po të kishe një shkop magjik, çfarë do të bëje?
Këngë: Shkopi magjik
Fjalët kyçe: Këpucë prej argjendi, yll, xixëllimë, penj, hyrje përrallash.
Burimet materiale: Fletë të bardha, teksti i nxënësit, manjetofon, CD -kënga “Shkopi magjik”.
Metodologjia: Parashikim me terma paraprak, Lexim me ndalesa, Pesëvargësh, lexo- kupto-krijo.
Lidhja me fushat e tjera: Artet (muzikë), shoqëria dhe mjedisi.
Zhvillimi i orës mësimore:
Situata e të nxënit: Bisedë
Diskutojmë së bashku: Po të kishe një shkop magjik, çfarë do të bëje?
Dëgjojmë këngën: Shkopi magjik ..... më bëj më bëj një Zanë ....
Parashikim me terma
Kërkoj nga nxënësit që të krijojnë një përrallë me fjalët e dhëna (10 – 12 minuta)
Lexohen punimet e nxënësve. Shoqërohen krijimet me shprehje vlerësuese.
Lexim me ndalesa
Shkruaj në tabelë titullin e pjesës: Këpuca prej argjendi
Si mendoni ju, për çfarë do të bëjë fjalë teksti?
U lexoj nxënësve përrallën pjesë -pjesë dhe komentojmë çdo fragment.
Për çdo fragment u drejtoj nxënësve pyetje dhe ato japin përgjigje duke parashikuar se si do të vazhdojë përralla.
Lexim – ndalesa I Ishte një herë një nënë ............ më të voglit të fëmijëve.
Lexim – ndalesa II Për fat, fëmija i vogël.............................. të gjente diçka tjetër.
Lexim – ndalesa III Në mbrëmje ajo vendosi..............................problem në këmbë?
Lexim – ndalesa IV Ylli i vogël u afrua ............................ të parë mbi dhe?
Lexim – ndalesa V I shkreti yll ............................ për vogëlushin.
Lexim – ndalesa VI Nuk mund të tregohet .................. nga një yll.
Pyes nxënësit:
- A ju pëlqeu përralla?
- Si ndiheni kur lexoni hyrjen e përrallës?
- Po kur lexoni fundin e përrallës?
- A mendoni ndonjë mbyllje më të bukur ose ndryshe ?
Krijojmë një pesëvargësh për Yllin
YLLI
__________________ ____________________
____________________ __________________ __________________
_____________________________________________________________________
__________________________
Punë individuale
Nxënësit punojnë ushtrimin: Lexoj dhe kuptoj fq.109
Emërtoj nxënësit me numra 1-2... 1-2... 1-2...
U kërkoj të gjithë nxënësve me numrin 1 të gjejnë në tekst dhe të qarkojnë 10 emra në numrin shumës dhe nxënësve me numrin 2 të gjejnë dhe të qarkojnë 10 emra në numrin njëjës.
Nxënës të ndryshëm lexojnë emrat e qarkuar sipas ndarjes.
Lexo- kupto-krijo
Pyes nxënësit: Si filloi përralla jonë? Si mund të fillonte ndryshe?
Cilat janë shprehjet që përdoren për hyrje përrallash ?
Punojmë me tekstin fq.110.
Punohen ushtrimet 1 dhe 2 në libër
Detyrë shtëpie
Puno në fletore ushtrimin 3 fq.110. Shkruaj një hyrje përralle.
Vlerësimi i nxënësve
Vlerësohen nxënësit me fjalë dhe shprehje vlerësuese për:
- krijimin e një teksti me fjalët e dhëna.
- përshkrimin e personazheve të përrallës duke treguar sjelljen e tyre.
- përmbajtjen e treguar duke u mbështetur në fjalitë e dhëna.
- krijimin e një mbyllje tjetër për përrallën e dhënë.
- gjetjen e shprehjeve të ndryshme që përdoren si hyrje përrallash.
- plotësimin e paragrafit hyrës të përrallës me fjalët që mungojnë.
- krijimin e një hyrje përralle duke u mbështetur në figurën e dhënë.
(Portali Shkollor)
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Si bëhet vlerësimi i nxënësve në Arsimin Fillor?