Mësuesit janë të kujdesshëm
Ju mund të vendosni të bëheni mësues sepse keni interes për arsimin dhe nxënësit me të cilët do të punoni. Ju e dini ndikimin e qëndrueshëm që një mësues i madh mund të ketë në një nxënës ndoshta duke e përjetuar atë vetë.
“Kur isha në klasën e dytë kisha një sëmundje në veshka dhe ajo erdhi në shtëpi çdo ditë dhe në shtëpi më mësoi.” Eleanor Powers
Ju mund të vendosni të bëheni mësues sepse keni interes për arsimin dhe nxënësit me të cilët do të punoni. Ju e dini ndikimin e qëndrueshëm që një mësues i madh mund të ketë në një nxënës ndoshta duke e përjetuar atë vetë dhe doni të ndikoni pozitivisht te dikush tjetër. Ju dëshironi të jeni një model. Nëse angazhoheni me mësimdhënien do të thotë që ju intereson edukimi, por sapo të bëheni mësues, ky koncept i paqartë bëhet më i definuar: Ai bëhet real, i saktë dhe i prekshëm. Sapo të bëhesh mësues, kujdesesh jo vetëm për arsimin, por për edukimin e nxënësve.
Mësuesit e mëdhenj kujdesen për nxënësit. Duan që ata të kenë sukses dhe janë të përkushtuar për t'i ndihmuar të arrijnë qëllimet e tyre. Për më tepër, mësuesit kujdesen për lumturinë, mirëqenien dhe jetën e nxënësve përtej klasës.
“Ajo ishte e interesuar në mënyrë të qartë për çdo fëmijë. Ajo vizitoi shtëpitë tona, u takua me prindërit tanë dhe na ndihmoi në detyrat e shtëpisë dhe studimet.” - Daniel K Inouye
Kujdesi për nxënësit krijon një atmosferë pozitive në klasë që përmirëson marrëdhënien tuaj me nxënësit dhe i bën ata të ndihen të rëndësishëm. Një nxënës është shumë më i përgjegjshëm ndaj një mësuesi që kujdeset dhe prandaj ka më shumë gjasa të mësojë dhe të angazhohet. Lidhja me nxënësit krijon besim, gjë që është e rëndësishme për të mësuarit e nxënësve, sepse i bën ata të kënaqur, kërkojnë ndihmë kur është e nevojshme dhe i kushtojnë vëmendje më të madhe këshillave. Gjithashtu, nxënësit ndjehen më mirë nëse ata mendojnë se një mësues ka interes të vërtetë për ta; ata janë të motivuar, dhe vetë-sigurimi më i fortë mund ta bëjë më të lehtë për nxënësin sfidën. Sidomos me nxënësit më të vegjël, larg prindërve të tyre dhe të mbingarkuar nga trazirat e klasës, një mësues i kujdesshëm është ngushëllues dhe ndihmon në lehtësimin e tranzicionit.
“Çdo nxënës merr një urim në ditën e lindjes... ky gjest i vogël do të thoshte aq shumë për ne.”- Valerie Penales
Një mësues i madh nuk kujdeset fshehurazi për nxënësit. Përkujdesja nuk është sekret. Motivimi i nxënësve duke i shpërblyer dhe duke i përfshirë, u tregon nxënësve se mësuesi i tyre është i edukuar. Bëni punën më të mirë që ju mundeni dhe do t'i mësoni nxënësit tuaj, ata do t’ju kuptojnë dhe do të duan t’ju ngjajnë. Njihuni me prindërit gjatë konferencave dhe funksioneve shkollore. Dërgo shënime në shtëpi për ecurinë e nxënësve. Pyesni se si gjërat janë jashtë klasës. Kujtoni ditëlindjet e tyre në një mënyrë të vogël dhe të veçantë. Bëni një nxënës të ndihet sikur e gjithë jeta e tij ju intereson dhe jo vetëm detyrat e shtëpisë, notat apo pjesëmarrja janë të rëndësishme për ju.
“Ata (mësuesit) ju bëjnë të ndiheni se keni qenë kaq të rëndësishëm në jetën e tyre, ai bën gjithçka të vlefshme” - z. Jacobowitz
Në artikullin e New York Times, "Në Facebook, duke u treguar mësuesve se sa shumë do të thotë, Jaqueline Ancess, një studiues në Kolegjin e Mësuesve të Universitetit Columbia, thotë se: "faktori më i fuqishëm në transformimin e nxënësve është një marrëdhënie me një mësues të kujdesshëm. Mësuesit e bëjnë një ndikim të tillë që nxënësit të rikthehen tek ata vite më vonë, ritakimi me nxënësit mund të jetë një përvojë shumë e dobishme. Jo vetëm që ju jep mundësinë të shihni se ku përfunduan nxënësit tuaj, gjithashtu ju jep mundësinë të dëgjoni mirënjohjen e tyre dhe të njihni me të vërtetë llojin e ndikimit që keni pasur tek ata.
Nëse ndodh përmes Facebook, email ose thirrje telefonike, nxënësit po kërkojnë të lidhen me mësuesit sepse këta mësues janë të aftë të bëjnë përshtypjen më të gjatë dhe të kenë ndikimin më pozitiv te nxënësit e tyre.
(Albina Hoxhaj; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11