Mësues, planifikoni aktivitete të larmishme në klasë
Nxënësit do të përgjigjen dhe do të ndjekin një mësues i cili demonstron udhëheqjen arsimore në klasë. Ky lloj i lidershipit fillon me përsosmërinë në përgatitjen e kurrikulumit dhe caktimin gjithëpërfshirës.
“Qetësohuni dhe në heshtje uluni në vendin tuaj”. Nuk ka asgjë më sfiduese për një mësues sesa të drejtojë një klasë në rrugën e duhur. Shpesh ndihet sikur po përpiqet të ndryshojë rrjedhën e një anije me avull me një vozë prej druri. Por nuk është e pamundur.
Ju drejtoni!
Një nga gabimet më të mëdha që bëjnë mësimdhënësit e papërvojë dhe joefektive është t'u lutet studentëve të tyre për t'u përgjigjur. Është një praktikë e tmerrshme. Ju jeni mësues dhe ju jeni përgjegjës për klasën dhe nxënësit. Periudha! Një mësues nuk duhet të kërkojë kurrë që nxënësit të jenë të qetë, të ulen ose të fillojnë të punojnë. Një instruktor i dobët që nuk do të dijë të tregojë udhëheqje në klasën, është shembull i keq për nxënësit dhe arsimim. Duke kuptuar se ekzistojnë po aq stile të ndryshme mësimore, disa mësues kanë një stil më autoritar, ndërsa të tjerët përdorin një qasje më pasive, mendoj që mësuesit duhet të udhëheqin nxënësit e tyre përmes procesit mësimor. Dhe mësuesit nuk duhet t’I pyesin nxënësit nëse duan apo jo t'i përgjigjen.
Çelësi për t'i angazhuar nxënësit në mësim nga momenti që bie zilja është përgatitja e shkëlqyer dhe gjithëpërfshirëse për klasën nga mësuesi. Plani ditor nuk lë kohë për zbavitje. Mund t'ju them se klasat që unë mësoj janë më të vështirat për t’i motivuar dhe për të korrur sukses. Mësuesit e rinj nuk janë aspak të përgatitur për të dhënë mësim si mësuesit e veteran. Një mënyrë e mrekullueshme për të filluar një përvojë të jashtëzakonshme mësimi është duke përdorur një koleksion ose aktivitet sfungjeri.
Rrëmbe vëmendjen e nxënësve!
Ne duhej të mësohemi se si të aplikojmë aktivitetet e sfungjerimit në trajnimin e mësuesve, por shembujt shpesh janë të zakonshëm dhe mund ose nuk mund të jenë efektivë në klasat tona. Një aktivitet i dobishëm i sfungjerit është ai që angazhon interesin e nxënësve dhe është i lidhur me lëndën. Nxënësit që ecin në klasë duhet të gjejnë aktivitetin e sfungjerit të shkruar në një tabelë të bardhë ose në mënyrë të qartë dhe vazhdimisht në një vend të dukshëm në klasë. Aktiviteti duhet të jetë i drejtuar vetë nga një grup individual ose i vogël. Duhet gjithashtu të caktohet rreth 10 minuta ose më pak. Ndërkohë që nxënsit po punojnë, mësuesi mund të kontrollojë pjesëmarrjen dhe të plotësojë cilëndo nga përgatitjet aq të rëndësishme për klasën.
Shembull i një aktiviteti sfungjer që kam përdorur për vite quhet "6-fakte". Mësoj në një klasë kompjuterike, por ky aktivitet mund të modifikohet për t’u përdorur në një tekst shkollor në vend të internetit. E përdor këtë me nxënësit e nivelit të parë për t'i përfshirë në aktivitetin e klasës. Shkruaj një temë në tabelën e bardhë. Zakonisht është një person, vend ose gjë. Nxënësit ecin në klasë, gjejnë temën dhe hyjnë në punë duke kërkuar në Web. Klasa ime është rregulluar me gjashtë "pods" të gjashtë nxënësve. Çdo pod duhet të gjejë gjashtë fakte të ndryshme nga gjashtë adresa unike të internetit. Grupi ndan një copë letre të vetme, ku shkruajnë gjetjet e tyre. Një nxënës nga secili grup pastaj shkon në bord dhe shkruan një fakt dhe një faqe interneti nga grupi i tyre. Gazeta paraqitet për të shënuar. Pasi të jenë postuar një fakt dhe një faqe interneti, ato nuk mund të përsëriten. Pasi të kalojë koha (ose gjashtë fakte shfaqen në bordin e bardhë) shkoj në bord dhe rishikoj atë që klasa ka mësuar në lidhje me temën sot. Nga atje unë kaloj në mësimin e ditës. Është një gjë e bukur.
Nëse doni disa ide nga aktivitetet e sfungjerave të mësuesve të tjerë, thjesht bëni një kërkim në internet për "aktivitetet sfungjer" dhe do të merrni një listë të gjatë. Ju mund të huazoni idetë e një mësuesi tjetër, ose të përdorni idetë e tyre si një pikë fillimi për tuajin.
Tranzicione!
Koha e tranzicionit është e vështirë për të gjithë nxënësit. Disa mësojnë pak më mirë se të tjerët, por duke mbajtur vëmendjen e një klase nxënësish kur lëviz nga një temë ose aktivitet në tjetrën është e vështirë. Shumë nxënës janë lehtësisht të hutuar nga ndryshimi i çdo lloji (mendoni për ditët e zëvendësimit të mësuesve). Një mënyrë për të luftuar këtë zbehje është duke përdorur një rutinë të rregullt ditore ose orar. Kjo rutinë mund të jetë e njëjtë çdo ditë apo çdo javë. Koha duhet të mënjanohet në fillim të vitit për të mësuar orarin dhe t'u japë nxënësve mundësinë për të mësuar dhe përshtatur. Sigurisht, kjo mund të duket e mërzitshme dhe e parashikueshme, por e mërzitshme dhe e parashikueshme është shpesh lloji më i mirë i mjedisit mësimor për fëmijët, sepse është i njohur, i sigurt dhe i besueshëm.
Sapo të jetë vendosur orari, tranzicionet mund të zbuten për nxënësit duke shmangur kthesat e mprehta në favor të urave më graduale, të pjerrëta midis ngjarjeve. Mësuesi duhet të japë paralajmërime dhe udhëzime të mjaftueshme përpara se të lejojë nxënësin të lëvizë fizikisht në aktivitetin e ardhshëm të planifikuar. Mësuesi duhet t'i trajtojë nxënësit si fëmijët, duke i udhëzuar ata për dore, duke përdorur gjuhën e përshtatshme për moshën, sepse janë fëmijë, madje edhe nxënësit e shkollave të mesme janë fëmijë.
Nxënësit do të përgjigjen dhe do të ndjekin një mësues i cili demonstron udhëheqjen arsimore në klasë. Ky lloj i lidershipit fillon me përsosmërinë në përgatitjen e kurrikulumit dhe caktimin gjithëpërfshirës. Paketimi i ditës ose orës me mësime dhe aktivitete që angazhohen dhe stimulojnë nxënësin do të garantojnë që ata të qëndrojnë të përfshirë e të përqendruar në detyrat që kanë për të bërë.
(Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11
Teste përmbledhëse të historisë, klasa IV, IX, X, XI, periudha e parë