Mbijetesa si mësues /e nuk është e lehtë
Për të mbijetuar si mësues, duhet vazhdimisht të gjesh mënyra të reja për ta bërë përmbajtjen e lëndës të freskët, emocionuese dhe për të ndryshuar gradualisht jetën e nxënësve duke e pasuruar me dije.
Midis ngarkesës së dukshme të punës, shumëllojshmërisë së detyrave, ritmit brutal dhe nismave dukshëm të ndryshme që ju tërheqin në një mijë drejtime, arsimi mund të thyejë edhe shpirtrat më fisnikë. Por kjo nuk duhet të jetë kështu. Më poshtë janë dhjetë këshilla për të të ndihmuar ty kur gjërat bëhen të vështira.
1. Konfuci thotë: Bëhu si pema
Pemët mbijetojnë. Që ju të bëni të njëjtën gjë, do t'ju duhet të dini kur do të qëndroni të fortë dhe kur të përkuleni në erë.
2. Mësoni më shumë për “stuhinë”
Gjërat ndryshojnë vazhdimisht në arsim. Qarku shtyn, politikat më të larta, ndryshimet e përmbajtjes, tendencat teknologjike etj. Sa më fleksibël të jeni, aq më mirë do të jeni në gjendje të përballoni stuhitë e shpeshta dhe sfiduese që fryjnë nëpër klasë.
3. Nonjëherë kujtojini vetes që kjo është thjesht një punë për të cilën paguheni
Në fund të ditës, pa marrë parasysh çfarë bëni dhe sa të pabesueshme jeni, gjërat mund të dështojnë, njerëzit do të lëkunden dhe përpjekjet do t'iu shkojnë kot. Ju do të praktikoni idetë gjysmë të pjekura në klasën tuaj, jo sepse e gjykoni të arsyeshme që ata punojnë, por sepse dikush ju urdhëroi ta bëni. Kuptojeni se nuk jeni një shpëtimtar, por një punonjës i paguar për të bërë një punë. Kjo nuk është klasa juaj, por një hapësirë e të mësuarit në pronësi të qeverisë suaj lokale ose organizatë të ngjashme për të cilën jua aktualisht jeni përgjegjës. Duket e ftohtë, por kjo perspektivë mund të jetë e dobishme në disa raste.
4. Kërkoni burime
Të dhënat kanë rëndësi në arsim. Burimet që përdorni duhet të ofrojnë të dhëna që nuk kërkojnë interpretime dhe që është e përshtatshme për standardet e zgjedhura. Kjo është një barrë e madhe, nëse planifikohen dobët. Kur eprori hedh poshtë rezultatet ose rezultatet e testimit lokal në tryezën tuaj dhe ju kërkon të "përdorni" një strategji të caktuar, ju duhet të keni të dhëna më të mira që janë më të arritshme, më relevante dhe të zbatuara.
Nëse ju duhet të lëvizni malet për nxjerrjen dhe zbatimin e të dhënave, ju do të dështoni.
5. Bëhu i çuditshëm
Jini i veçantë, jo vetëm "mësues". Jini të paharrueshëm, por më e rëndësishmja bëni lëndën dhe përmbajtjen e saj të paharrueshme.
Përpiquni për gjëra të reja. Mos qëndroni në zonën tuaj më të rehatshme, por sillni vazhdimisht gjëra të reja. Eksperimentoni me vlerësime të reja, teknologji të reja, angazhime të reja. Mos kini frikë të dështoni. Kjo nuk është një leje për të qenë jo e besueshme dhe e shpërndarë, por nëse jeni si çdo mësues që keni pasur ndonjëherë, dhe çdo mësues tjetër në shkollë, klasa juaj dhe lënda juaj do të jenë aq të hareshme sa dreka e djeshme e shkollës.
6. Dini si të reagoni
Ky është një mësim. Shumë mësues potencialisht të mëdhenj e kanë përdorur shumë herë këtë formë. Në përpjekjet për t'i bërë gjërat më mirë me të menduarit më të mirë, shpesh mund të errësosh ujërat dhe t'i bësh gjërat më keq. Kjo nuk do të thotë që keni gabuar, ose se nuk ndryshoni, por ju duhet të dini kur ta bëni atë ndryshim të dukshëm dhe kur të heshtni dhe vetëm të buzëqeshni.
7. E dini se ku duhet të drejtoheni për çdo problem të caktuar
Në çdo organizatë të madhe, ju duhet të dini se ku duhet të drejtoheni për çdo vështirësi që hasni. Nëse keni nevojë për burime të reja apo iPad-i juaj ka një defekt ju e dini se kush është personi të cilit duhet t'i drejtoheni për të zgjidhur këtë problem, kështu gjithçka zgjidhet shpejt dhe me më pak stres.
8. Asnjëherë mos e harro qëllimin tënd
Kur gjithçka bëhet shumë e vështirë dhe e pamundur mos u dorëzoni. Merrni një fotografi ose një poster, diçka që simbolizon arsyen se përse u përfshitë ju në mësimdhënie dhe shikojeni sa herë që të ndodheni në vështirësi. Kjo le të shërbejë për t’ju kujtua ju se çfarë doni të arrini duke qenë mësimdhënës.
9. Mos kini frikë të kërkoni shkolla apo departamente të reja
Mësuesit mund të dorëzohen shumë të shpejtë në një shkollë ose komunitet që është në gjendje fluksi dhe ka nevojë për udhëheqje dhe përpjekje të madhe. Por ata gjithashtu mund të qëndrojnë shumë gjatë. Nuk është gjithmonë e lehtë të dihet kur është koha për tu larguar, por ka shumë mësues që mund të kenë lulëzuar në një mjedis të specializuar, por hoqën dorë nga arsimi, sepse nuk e gjetën "përshtatjen e duhur". Nëe ju e doni profesionin tuaj ka një vend në arsim për ty, vetëm duhet të gjesh atë vend.
10. Duaje lëndën aq sa nxënësit tuaj
Kjo mund të jetë paksa e diskutueshme, pasi në fund të fundit nuk ka të bëjë me Robert Frost, Harriet Tubman, ose Koperniku, është për të gjithë studentët.
Nëse e shikoni punën tuaj si detyrë frymëzuese e të mësuarit gjatë gjithë jetës, ose diku në mes, puna juaj është të bëni nxënësit të kuptojnë përmbajtjen. Për ta bërë atë të arritshme, të pabesueshme, të tretshme dhe të paharrueshme. Formula për të mësuar në mënyrë të pandërprerë është: Nxënës që mësojnë pjesë të barabarta përmbajtjeje.
Për të mbijetuar si mësues, duhet vazhdimisht të gjesh mënyra të reja për ta bërë përmbajtjen e mësimit të freskët, emocionuese dhe për të ndryshuar gradualisht jetën e nxënësve duke e pasuruar me dije. Ka raste kur kërkesat e mësimdhënies do të jenë shumë, dhe mund të gjesh ngushëllim në përmbajtje - gjë që ka gjasa që ti ke pasur gjithmonë një interes të veçantë ose talent. Mos harroni se të gjitha marrëdhëniet, teknologjia dhe dizajni mësimor janë atje për të sjellë nxënësit në përmbajtje në ndjekje të rritjes personale.
(A. Hoxhaj, Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11