Edukim fizik, sporte dhe shëndet
Kjo orë model në lëndën e Edukimit Fizik, klasa e dytë është përgatitur nga mësuesja e arsimit fillor Aida Çela, shkolla 9-vjeçare “Skënder Luarasi”, sipas nismës së re të MASR “Tri lëndë në gjashtë orë”.
Fusha: Edukim fizik sporte dhe shëndet
Lënda: Edukim fizik sporte dhe shëndet
Shkalla:1
Klasa: e II-të
Mësuese: Aida Çela
Tema mësimore:
1- Lojë lëvizore “Rrëmbimi i shamisë”
2- Lojë lëvizore “Rrëmbimi i shamisë”
Situata e të nxënit:
Rikujtojmë se edhe lojërat kanë rregulla nga lënda Edukim për shoqërinë.
Rikujtim i pjesës “Loja e flamurit” në lëndën e Gjuhës shqipe.
Rezultatet e të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore:
Nxënësi/ja:
1- Mëson rregullat e lojës.
2- Luan lojën duke respektuar rregullat e saj.
3- Respekton partnerët (shokët) gjatë zhvillimit të lojës.
4- Garon në mënyrë të drejtë.
5- Tregon shkathtësi, vullnet dhe përgjegjësi në zhvillimin e lojës.
6- Bashkëpunon me shokët/shoqet dhe i vlerëson për atë çfarë bëjnë gjatë orës së mësimit.
Fjalët kyçe: shami, rrëmben, vrapon, rregulla, garë, skuadra, numra.
Burimet: Shami e bardhë (gjysmë metër pëlhurë), terreni sportiv i përshtatshëm për realizimin e lojës, mjet kartoni i përgatitur me rregullat kryesore të një loje.
Lidhja me fushat e tjera: Gjuhët dhe komunikimi, Shoqëria dhe mjedisi, Matematika.
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve: Unë di..., Pyetje, Stuhi mendimesh, Veprimtari individuale, Veprimtari në çift, Veprimtari në grup, Veprimtari me gjithë klasën.
Hapi i parë (përgatitore): 15 min
1- Rreshtohen nxënësit sipas gjatësisë nën komandën “Eja në radhë!”.
2- Vëzhgimi i uniformës së lojës (kjo të jetë e përshtatshme që fëmija të ndihet lirshëm kur kryen veprimtaritë).
3- Vazhdojmë me ushtrime shkrifëse të gjymtyrëve të sipërme dhe të poshtme (një nxemje e lehtë që i paraprin lojës).
Hapi i dytë (zhvillimi) 65 min
Pyetje: 5 min
1- A dini disa të drejta kryesore të fëmijëve?
Fokusohemi tek e drejta për të luajtur.
2- A ju kujtohet nga lënda Edukim për shoqërinë se cilat ishin rregullat kryesore në një lojë?
3- Cilat janë ato ?
Stuhi mendimesh: Pranoj mendime të ndryshme nga një sasi e konsiderueshme nxënësish. Kërkoj t’i formulojnë saktë rregullat kryesore të lojës.
Paraqes para tyre mjetin e përgatitur të cilin e var diku që të jetë i lexueshëm. Një nga nxënësit lexon rregullat e grupuara.
Rr | Të mësojmë rregullat e lojës që do luajmë. |
---|---|
E | Të luajmë në bazë të rregullave pa e dëmtuar shokun. |
G | Të dëgjojmë njeri -tjetrin dhe mos të shkaktojmë zhurma shumë të mëdha. |
U | Të respektojmë shokun/shoqen kur ai/ajo luan. |
Ll | Të dëgjojmë drejtuesin e lojës dhe të garojmë në mënyrë të drejtë. |
A | Të motivojmë shokët gjatë lojës dhe të mos grindemi. |
(Unë di...) Kujtojmë nga lënda e Gjuhës shqipe pjesën “Loja e flamurit”.
- Si luhej kjo lojë?
- Sa persona duhet të merrnin pjesë?
Rikujtojnë pjesën duke plotësuar njeri –tjetrin që rregullat të dalin më të formuluara.
Tema e re: Njohja me temën dhe shpjegimi i rregullave të saj. (10 min)
Loja “Rrëmbimi i shamisë”
Rregullat
1- Gjithsej (në klasë) janë 27 nxënës/nxënëse që do të ndahen në dy grupe me nga 13 persona, një nxënës/nxënëse do të mbajë shaminë.
2- Nxënësve u vendosen numra që janë të njëjtë mes dy skuadrave.
3- Rreshtohen secila skuadër në drejtimin e një vije të hequr dukshëm.
4- Personi që mban shaminë ka distancë të njëjtë nga të dyja skuadrat.
5- Kur ai thërret një numër ,të dy lojtarët vijnë dhe cili e rrëmben shaminë dhe kalon vijën e skuadrës së tij pa u kapur është fitues.
6- Gjatë një seance loje duhet të përfshihen të gjithë numrat.
* Realizojmë një provë demonstruese me tre persona dhe një të dytë me gjashtë persona.
* Fillon loja që do të ndahet në tre pjesë .(50 min)
* Vendosen numrat e lojtarëve dhe pikët shënohen për tre seancat në një vend të dukshëm.
Natyrisht monitorohen nga unë dhe motivohen në çdo moment. Pas çdo seancë loje, bëhet nga një pushim i shkurtër, ku u bëj ndonjë vërejtje të vogël nëse duhet dhe numrat ndërrohen përsëri. (po kështu edhe personi që mban shaminë)
Në fund në bazë të sasisë së pikëve të mbledhura ( i le t’i mbledhin dy nxënës pikët) shpallen fituesit.
I le të brohorasin pak dhe i rreshtoj përsëri për një.
Hapi i lll-të (10 min)
1- Zhvillojnë një ecje rrethore për rregullimin e frymëmarrjes (duke lëvizur krahët dhe marrë frymë rregullisht me hundë dhe nxjerrjen e saj nëpërmjet gojës)
2- Jap vlerësime të ndryshme të motivuara dhe të argumentuara.(stimuj që ngjiten si buzëqeshje, yje...etj.)
3- Thonë bashkërisht himnin e klasës.
4- U lë porosi të ndryshme për orën pasardhëse.
Vlerësimi bëhet për:
- respektimin e rregullave gjatë lojës.
- realizimin bukur të lojës.
- bashkëpunimin dhe mbështetjen e partnerit.
- organizimin e duhur në grup.
- vlerësimin dhe motivimin që i bëjnë njëri-tjetrit.
(Portali Shkollor)
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV