"Leximi dhe vendosja e koordinatave", matematika VI
Kjo orë mësimi është përgatitur nga mësuesja Kristina Mile. "Leximi dhe vendosja e koordinatave - Eksplorojmë" është pjesë e programit mësimor të lëndës matematikë, klasa e VI. Koha për realizimin e kësaj teme është 90 minuta.
Planifikimi i orës mësimore
Fusha: Matematikë
Lënda: Matematikë
Shkalla: III
Klasa: VI
Mësuese: Kristina Mile
Tema mësimore: Leximi dhe vendosja e koordinatave – Eksplorojmë
Situata e të nxënit: loja me gjetjen e fluturës
Rezultatet e të nxënit të kompetencave matematikore sipas temës mësimore:
● Lexon dhe vendos koordinatat në të katër kuadratet.
● Klasifikon shumëkëndëshat e ndryshëm dhe kupton nëse një figurë me dy përmasa është ose jo shumëkëndësh.
● Identifikon dhe përshkruan vetitë e katërkëndëshave (duke përfshirë paralelogramet, rombet e trapezet) dhe klasifikon duke përdorur brinjë paralele, brinjë të barabarta, kënde të barabarta.
Kompetenca matematikore
● Nga informacioni ekzistues, nxjerr një informacion të ri dhe kupton se nga një pjesë e informacionit rrjedh një informacion tjetër.
● Dallon figurat dypërmasore dhe trupat trepërmasore dhe marrëdhëniet mes tyre.
Fjalët kyçe: vija paralele/pingule. Ç’lloj simetrie ka ajo figurë? Kënde të ngushta/të gjera/reflektivë
Burimet:
● Libri i nxënësit, faqet 124-125
● Dy shumëkëndësha të vizatuar në një plan të madh kartezian, që e keni përgatitur para mësimit
● Letër me kutia
● Minitabela
Lidhja me fushat e tjera ose me temat ndërkurrikulare: gjeografi
Parashikimi: Harta e konceptit: Kontrolli dhe diskutimi në tabelë i detyrave të shtëpisë. Pyes nxënësit: Cilat figura gjeometrike kemi mësuar? Cilat janë vetitë përkatëse të tyre?
Çfarë duhet të kemi parasysh për të kryer këtë vizatim? Cilat njohuri që kemi do të na ndihmojnë? Ku i përdorim koordinatat? Si quhen boshtet? Po koordinatat? Çfarë tregon secila prej tyre? Loja e fluturës
Hyrje: Përdorim një prej shumëkëndëshave që keni përgatitur para mësimit. Lexojmë me radhë koordinatat e secilit kulm. Nxënësit të shënjojnë kulmet në fletën e tyre me katrore, për të rikrijuar shumëkëndëshin. Pastaj ata duhet të flasin me një shok / shoqe dhe të rendisin sa më shumë veti të figurës, përfshirë edhe emrin e saj. Përsëriteni edhe për figurën e dytë. Përdorim një figure të rregullt dhe një të parregullt. 10 minuta
Përforcimi: Harta semantike
Nxënësit me japin udhëzime në mënyrë që të rikrijoj format e tyre. NUK harrojmë të përdorim fjalët kyçe gjatë mësimdhënies, duke emërtuar sa më shumë veti të figurës.
Veprimtari shtesë: Nxënësit mund të vizatojnë modele më të ndërlikuara në minitabelat e tyre, për shembull: të hapura ose që kanë vija të lakuara.
Komunikimi matematikor: Ndërsa nxënësit punojnë, bëj pyetje të tilla që t’i nxit përdorimin e gjuhës mbi vetitë e shumëkëndëshave.
Për shembull:
- A ka vija paralele/pingule?
- Ç’lloj simetrie ka ajo figurë?
- A ka kënde të ngushta /të gjera /reflektive?
Vlerësimi: Vlerësimi i përgjigjeve me gojë. Vlerësoj nxënësit që marrin pjesë aktivisht gjatë orës se mësimit dhe jo vetëm japin saktë përgjigjet, por edhe madje korrigjojnë shokët ose shoqet në pasaktësitë e mundshme.
Detyrat dhe puna e pavarur: Ushtrimi 5,6 faqe 92 (diskutohet kërkesa) 5’
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11