“Dje, sot, nesër”, gjuha shqipe II
“Dje, sot, nesër” është tema mësimore e lëndës së gjuhës shqipe të klasës së dytë. Planifikimi i orës së mësimit u realizua nga mësuesja e shkollës së mesme artistike “Jan Kukuzeli” Reda Zela.
Fusha: Gjuha dhe komunikimi
Lënda: Gjuha shqipe
Shkalla: I
Klasa: II
Mësuese: Reda Zela
Tema mësimore:
Dje, sot, nesër (2 orë mësimore)
Situata e të nxënit: Vendosja e foljeve në kohë të ndryshme.
Rezultatet e të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore:
- dallon kohën e kryerjes së një veprimi, nisur nga koncepti kohë: dje-sot-nesër;
- bën lidhjen e veprimit me kohën kur ai kryhet;
- përcakton kohën e foljeve në fjali;
- ndërton fjali me foljen në kohën e kërkuar sipas konceptit kohë: dje-sot-nesër;
- vlerëson punën e të tjerëve;
- bashkëpunon në grup për kryerjen e një detyre;
Fjalët kyç: veprimi, folja, kryhet, kohë të ndryshme, dje, nesër, sot
Burimet dhe materialet didaktike:
• njohuritë dhe shkathtësitë paraprake të nxënësit
• teksti mësimor
• mjete shkrimi
• fisha me konceptet kohë: dje-sot-nesër
Lidhja me fushat e tjera: Artet, Shoqëria dhe mjedisi Lidhja me temat ndërkurrikulare -Të drejtat e njeriut -Mjedisi -Bashkëjetesa paqësore
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve:Përvijim i të menduarit, Diskutim, Bisedë,
Punë në çift, Punë individuale, Lexo-plotëso, Vëzhgo-komento, Punë me gjithë klasën
Organizimi i orës së mësimit
Kontrolli dhe leximi i detyrave të shtëpisë, diskutohet zgjidhja e detyrës nga disa nxënës.
Veprimtaria e parë:Përvijim i të menduarit
Ftoj nxënësit të rikujtojnë se çfarë tregon emri, mbiemri dhe folja.Ndalem tek folja.
Folja:
1- Tregon një veprim që kryhet
2- Gjendet me pyetjen: Ç’farë bën?....
I nxis nxënësit të krijojnë fjali të ndryshme.Nxënësit dallojnë, ngjyrosin dhe nënvizojnë foljet.
Veprimtaria e dytë: Diskutim, Bisedë, Punë me gjithë klasën
U paraqes nxënësve foto të ndryshme nga tre mësimete fundit të zhvilluara në lëndën e gjuhës shqipe
Kërkoj nga nxënësit të ndërtojnë fjali rreth figurave të paraqitura, të nxitur edhe nga pyetjet e drejtuara. P.sh
Çfarë mësuam dje? Dje mësuam mësimin “Mëngjesi në fshat”.
Kur ka ndodhur veprimi në figurën e parë? Dje, më parë. Pra është në kohën e shkuar.
Çfarë po mësojmë sot? Sot po mësojmë mësimin “Dje, sot, nesër.”
Kur po ndodh veprimi në figurën e dytë? Sot, tani. Pra është në kohën e tashme.
Çfarë do të mësojmë nesër? Nesër do të mësojmë mësimin “Të duam natyrën.”
Kur do të ndodh veprimi në figurën e tretë? Nesër, më pas. Pra është në kohën e ardhme. Shkruaj fjalitë në tabelë. Veçohet folja nga nxënësit(ngjyroset ose qarkohet). I nxis nxënësit të dallojnë se çfarë ndodh me të njëjtën folje në të tria rastet.
Nxënësit duhet të arrijnë në përfundimin se folja ka ndryshuar , sepse veprimi kryhet në kohë të ndryshme dhe se format e foljeve ndryshojnë sipas kohës kur kryhet veprimi.
Lidhen foljet me treguesin kohor (dje,sot,nesër).Punohet me etiketa.
Veprimtaria e tretë:Vëzhgo-Komento
I ftoj nxënësit të vëzhgojnë dhe të komentojnë figurat e dhëna në tekst.Lexohen fjalitë e dhëna dhe rregulli Mbaj mend.
Veprimtaria e katërt: Punë individuale, Punë me gjithë klasën, Diskutim
I orientoj nxënësit në plotësimin e ushtrimeve.
Ushtrimi 1
Në këtë ushtrim nxënësit lidhin me vijë veprimin me kohën kur është kryer dhe ngjyrosin foljet si modeli.
Ushtrimi 2
Edhe në këtë ushtrim nxënësit punojnë individualisht për të shënuar me shenjën përkatëse kohën kur kryhet veprimi në tabelë.
Fjalitë | Dje | Sot | Nesër |
---|---|---|---|
Arditi do të luajë me skuadrën e shkollës. | + | ||
Anisa recitoi në festën e 1-Qershorit. | + | ||
Jonida po vizaton një shtëpi të bukur. | + |
Ushtrimi 3
Punë individuale.Në këtë ushtrim nxënësit shkruajnë foljen sipas kohës kur kryhet veprimi.
Fjalitë | Dje | Sot | Nesër | |
---|---|---|---|---|
Ana (vizaton) | një lule. | |||
Denisi (luan) | në piano. | |||
Gëzimi (shëtit) | në park. |
Ushtrimi 4
Nxënësit punojnë individualisht për të plotësuar tabelën duke shkruar fjalitë me folje në kohën e duhur.
Diskutohen zgjidhjet e ushtrimeve nga ku nxënësit vlerësojnë veten dhe shokun.
Veprimtaria e pestë: Punë në dyshe.
Nxënësit i ndaj në tre grupe sipas koncepteve kohë: Dje – Sot – Nesër
Nxënësit në dyshe i orientoj të plotësojnë fishat e shpërndara.
p.sh
Dje → Mësuesja shpjegoi mësimin.
Sot → Mësuesja po shpjegon mësimin.
Nesër → Mësuesja do të shpjegojë mësimin.
Lexohen dhe diskutohen fjalitë e formuluara nga nxënësit.
Vlerësimi bëhet për:
-dallimin e kohës së kryerjes së një veprimi, nisur nga koncepti kohë:dje-sot-nesër;
-vendosjen e foljeve në kohën e kërkuar;
-ndërtimin e fjalive me foljen në kohën e kërkuar sipas konceptit kohë:dje-sot-nesër;
-mënyrën e bashkëpunimit në grupe;
-vlerësimin që i bëjnë nxënësit njëri-tjetrit.
Detyrat dhe puna e pavarur: Shkruaj nga dy folje për secilën kohë dhe ndërto fjali me to.
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11