Ditar, gjuha shqipe III
Ditari mësimor për lëndën gjuha shqipe III është hartuar nga mësuesja Majlinda Alillari. Materiali është përgatitur në përputhje me nismën e re të Ministrisë së Arsimit, Sportit dhe Rinisë “Tri lëndë na gjashtë orë”.
Model: PLANIFIKIMI DITOR
Mësuese: Majlinda Alillari
Shkolla 9-vjeçare "Kozma Basho", Pogradec
Fusha: Gjuhët dhe komunikimi
Lënda: Gjuhë shqipe
Shkalla: II
Klasa: III
Situata e të nxënit: Diskutim rreth emrit, cilësive të tij.
Temat mësimore:
Ora e parë: Emri
Ora e dytë: Emri
Rezultatet e të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore:
Nxënësi në fund të këtyre 2 orëve mësimore:
a) Liston veçoritë e emrit, duke i shoqëruar me shembuj
b) Grupon emrat e dhënë sipas llojit, në emra që tregojnë njerëz, kafshë, sende, vende dhe dukuri natyrore.
c) Plotëson grupet e dhëna të fjalëve me emra të tjerë.
d) Identifikon lloje të ndryshme emrash tek fjalitë e dhëna.
e) Përmbledh njohuritë e mësuara për emrin në një grafik organizues
f) Formon fjali me emra që tregojnë njerëz, kafshë, sende, vende, etj.
Fjalët kyçe: emri, njerëz, kafshë, sende, vende, objekte, kohë, dukuri natyrore, ndjenja dhe mendime.
Burimet materiale: libri i nxënësit faqe 126-127, e-book ( libri elektronik), fisha me grupe emrash, tekst i shkurtër me titull ” Muzikantët e Bremenit”
Metodologjia: Stuhi mendimesh, organizues grafik, përvijim i të menduarit, shkrim i lirë, pesëvargësh, punë në çift
Lidhja me fushat e tjera ose me temat ndërkurrikulare: Lexim
Zhvillimi i orës mësimore
Parashikimi i njohurive: Situata e të nxënit: (15 minuta)
Nxënësit punojnë të pavarur në fishën individuale:
1- Plotëso çfarë di për emrin:
Pasi nxënësit punojnë të pavarur në fletë, përmblidhen njohuritë në tabelën e zezë, me anë të një diagrami. Ndërkohë në tabelë jepen dhe shembuj nga vetë nxënësit për çdo lloj emri të përmendur, p.sh:
Ndërtimi i njohurive: Shkrim i lirë + diskutim 30’
Nxënësit hapin librat në faqen 126 dhe lexojnë të pavarur tekstin e dhënë ” Muzikantët e Bremenit”.
Lexohen fjalët me ngjyrë të kuqe.
- Çfarë kanë të përbashkët këto fjalë? ( Janë emra…)
- Ndajini emrat e dhënë me të kuqe në grupe, sipas llojit. Shtoni dhe të tjera.
Pasi nxënësit plotësojnë të pavarur në libër, paraqesin në tabelë emrat që shtuan vetë.
Dëgjojnë dhe plotësojnë njëri-tjetrin.
Punë e pavarur në libër:
Ushtrimi 1: Vendosi emrat e dhënë në grupin e duhur
Ushtrimi 2: Shkruaj emrin që tregon fjala.
Ushtrimi 3: Ngjyros me ngjyrat që kanë kutitë
Diskutim i dy ushtrimeve të para. Përsa i përket ushtrimit të tretë, nxënësit mund të shkëmbejnë librat me njëri-tjetrin dhe të kontrollojnë saktësinë e njeri-tjetrit në lidhje me ngjyrosjen e kutive sipas llojit të fjalëve që tregojnë.
Pas kësaj pune, nxënësit çlodhen për 5 minuta.
Përvijim i të menduarit: Udhëzohen nxënësit të nxjerrin fletoren e koncepteve dhe të përmbledhin njohuritë që kishin për emrin, por edhe ato që morën sot me një organizues grafik.
Diskutohet
Punë e pavarur: Shkruaj në tabelë fjalitë:
Ela bleu lule për mamin. Lulet i vendosi në një vazo me ujë. Lumturia e mamit ishte shumë e madhe. Ajo zgjati gjithë ditën.
Analizoni emrat me të zezë. (Nxënësit përcaktojnë nëse është i përveçëm apo i përgjithshëm, gjininë, numrin, çfarë tregon.) Kjo detyrë punohet në mënyrë të pavarur. Më pas nxënësit diskutojnë me njëri-tjetrin në lidhje me analizën e emrave të mësipërm.
Përforcimi: Lojë në formë pyetjesh enigmë ( 10’ e fundit ).
Nxënësit mendojnë një emër. Shokët duhet të gjejnë me jo më shumë se 5 pyetje se çfarë lloj emri kanë menduar.
Detyrë shtëpie:
• Krijo 3 fjali ku të përdorësh emra të ndryshëm
• Ushtrimet e fletores së punës.
Vlerësoj nxënësit për idetë e dhëna gjatë diskutimit për njohuritë që kishin për emrin, për punën e pavarur, si edhe për përmbledhjen e njohurive në organizuesin grafik.
(Portali Shkollor)
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Si bëhet vlerësimi i nxënësve në Arsimin Fillor?