Ditar, "Burimet dhe përdorimi i tyre"
Materiali është përgatitur mësuesja Donika Lici. Tema e mësimit "Burimet dhe përdorimi i tyre", pjesë e programit mësimor të klasës së shtatë në lëndën e gjeografisë. Shikoni ditarin dhe mënyrën se si është ndërtuar.
Fusha: Shoqëria dhe mjedisi
Lënda: Gjeografi
Shkalla: III
Klasa: VII
Mësuese: Donika Lici
Data:_____________________
Tema mësimore: Burimet dhe përdorimi i tyre
Punë praktike 2.8
Tema: Burimet në vendbanimin tim dhe përdorimi i tyre
Situatë e të nxënit: Ju pini çdo ditë në shtëpi apo lokale ujë të amballazhuar. Nga vijnë ato? Shembuj të tyre.(Qafshtama, Trebeshina, etj)
Rezultatet e të nxënit. Nxënësi/sja:
• Dallon veçoritë e burimeve
• Vlerëson përdorimin e burimeve
• Diskuton për llojin dhe përdorimin e burimeve në zonën tonë.
• Hulumton dhe grumbullon informacione mbi veçoritë e burimeve të vendit tonë;
• Përgatit dhe prezanton fletëpalosje ose albume, që evidentojnë veçoritë e këtyre buri meve dhe rëndësinë e përdorimit të tyre.
Fjalë kyçe: burime të ftohta, burime të ngrohta
Burimet: Teksti mësimor, Hartë e botës, Atlas
Lidhja me fushat e tjera ose me temat ndërkurrikulare: Gjuhë dhe komunikim, shkenca të natyrës, etj.
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve
Veprimtaria 1: - Kontrollohen detyrat e shtëpisë ku nxënësit paraqesin rëndësinë e Liqenit të Tiranës për të gjithë banorët.
Bëhet kontrolli frontal i nxënësve për njohuritë që kanë mbi liqenet, llojet e tyre, rëndësinë që kanë. punojmë në hartë për gjetjen e disa prej tyre.
Kalohet në temën e re të mësimit
PNP: Rrjeti i diskutimit / Tabela e koncepteve/ Punë me tekstin
Parashikim: Rrjeti i diskutimit
Përshkruajmë figurën e paraqitur në tekst. Bazuar në idenë që përcjell ajo dhe në informacionet që kemi, evidentojmë së bashku disa prej burimeve ujore që ndodhen në Shqipëri ose pranë vendbanimit tonë. A e dini se ç’lloj burimesh janë? Si janë formuar?
Ndërtim njohurish: Tabela e koncepteve
Ftohen nxënësit të lexojnë tekstin dhe të realizojmë së bashku një tabelë konceptesh në dërrasën e zezë.
Formohen përgjatë thyerjeve tektonike, çarjeve karstike, përgjatë luginave lumore.
Ujëra nëntokësore që dalin në mënyrë natyrale në sipërfaqe.
Ndryshojnë nga nj-tj nga temp. kripërat minerale, dhe gazet e tretura në to.
Mund të jenë të ftohta: temp. e tyre më e vogël se ajrit përreth.
BURIMET
Rëndësi të madhe: përdoret si ujë i pijshëm. Kripërat e tyre kurojnë disa sëmundje
Të ngrohta, termale: temp e tyre më e madhe se 200. Llixhat në Elbasan, Peshkopi, Përmet,etj. Të nxehta, gejzere: dalin me force pranë vendeve vullkanike në interval të caktuara kohore Një pjesë e ujërave amballazhohet e tregtohet. Shembuj.
PËRFORCIM: Punë me tekstin
Punojnë në klasë ushtrimet e rubrikës “Radha jote” fq. 73
Veprimtaria 2: - Përforcimit të njohurive i shërben dhe Puna praktike
Koha dhe vendi i zhvillimit të punës praktike: 45 minuta; në klasë.
Mjetet e punës: Harta fiziko-gjeog. e Shqipërisë, laps/stilolaps, lapsa me ngjyra/lapustila, fletë formati A-4, fletëpalosje, foto, ujë të ambalazhuar.
Metodologjia që do të përdoret: Punë individuale dhe në grupe.
Hapat që do të ndiqen gjatë zhvillimit të orës së punës praktike:
• Identifikoni burimet në hartën e Shqipërisë.
• Me informacionet e nxjerra nga interneti identifikoni veçoritë e këtyre burimeve.
• Ku qëndron rëndësia e tyre?
• Përgatitni dhe prezantoni fletëpalosje ose albume, që evidentojnë veçoritë e këtyre burimeve, rëndësinë e përdorimit si edhe vlerat e tyre.
Vlerësimi: Vlerësohen nxënësit për detyrat e shtëpisë, përgjigjet e pyetjeve gjatë kontrollit frontal, punën në hrtë,realizimin e Punës Praktike, bashkëpunimin, rezultatet, përfundimet duke i motivuar
Detyrë: Në një fletë formati përshkruani një ujë të amballazhuar që përdorni në famillje. Pse ju pëlqen ai? Çfarë vlerësoni tek ky ujë?
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11