Aktivitetet që mund të organizojnë shkollat me rastin e Ditës Botërore të Personave me Aftësi të Kufizuara
Me rastin e 3 Dhjetorit, Ditës Ndërkombëtare të Personave me Aftësi të Kufizuara, shkollat mund të organizojnë aktivitete ndërgjegjësuese, krijuese dhe bashkëpunuese për të promovuar përfshirjen dhe barazinë. Ja disa aktivitete të detajuara me mënyrën se si mund të realizohen konkretisht.
Me rastin e 3 dhjetorit, shkollat mund të organizojnë aktivitete që rrisin ndërgjegjësimin dhe promovojnë përfshirjen. Në fillim, mund të zhvillohen seminare apo biseda informuese me ekspertë, prindër ose individë me aftësi të kufizuara që ndajnë përvojat e tyre, duke sjellë trajnime për rëndësinë e gjuhës përfshirëse. Gjithashtu, mund të organizohen punëtori sensibilizuese ku nxënësit përjetojnë për një kohë të shkurtër sfida të caktuara për të kuptuar më mirë jetën e këtyre personave. Aktivitetet krijuese si konkurset e artit apo eseve me tema për diversitetin dhe përfshirjen janë një mënyrë e shkëlqyer për të nxitur kreativitetin e nxënësve. Punimet mund të ekspozohen në shkollë për të nxitur diskutime. Po ashtu, mund të krijohen postera dhe pankarta me mesazhe motivuese për t’u shpërndarë në hapësira publike. Një tjetër mundësi është bashkëpunimi me qendra lokale që ofrojnë shërbime për persona me aftësi të kufizuara, duke realizuar aktivitete të përbashkëta ose duke mbledhur fonde për ta. Aktivitetet sportive përfshirëse ose lojërat ku nxënësit bashkëpunojnë pavarësisht aftësive janë gjithashtu ide shumë frymëzuese. Ndërkohë, shkolla mund të shfrytëzojë këtë ditë për të vlerësuar infrastrukturën e saj dhe për të planifikuar përmirësime, si rampe ose tabela Braille, duke e bërë atë më qasëse për të gjithë.
Ndërkohë, ja disa aktivitete të detajuara me mënyrën se si mund të realizohen konkretisht:
1. Punëtori sensibilizuese
Si realizohet:
- Ndajini nxënësit në grupe dhe jepuni sfida praktike, si të ecin me sy të mbuluar (për të kuptuar sfidat e verbërisë) ose të shkruajnë me dorë të lidhur.
- Diskutoni për përvojat e tyre dhe çfarë mësuan nga këto situata.
- Ftoni një person me aftësi të kufizuara për të ndarë përvojat e tij/saj.
2. Konkurs arti/ese-je
Si realizohet:
- Vendosni tema, si “Të gjithë jemi të barabartë” ose “Forca në diversitet”.
- Jepuni nxënësve një javë për të dorëzuar punimet e tyre.
- Ekspozoni artin ose lexoni esetë gjatë një aktivitet publik në shkollë, duke shpërndarë certifikata pjesëmarrjeje.
3. Filma dhe diskutime
Si realizohet:
- Zgjidhni një film frymëzues, si Ëonder ose dokumentarë mbi jetën e personave me aftësi të kufizuara.
- Pas shfaqjes, organizoni një diskutim ku nxënësit ndajnë mendimet dhe përshtypjet.
- Mund të realizoni pyetësorë të shkurtër për të kuptuar më mirë mesazhin e përcjellë.
4. Lojëra përfshirëse
Si realizohet:
- Organizoni lojëra ku secili nxënës luan një rol specifik, duke imituar një sfidë të caktuar (p.sh., lojëra me karrige me rrota, përdorimi i shenjave për komunikim).
- Diskutoni pas lojërave për rëndësinë e ndihmës dhe bashkëpunimit.
5. Partneritet me qendra lokale
Si realizohet:
- Kontaktoni një qendër rehabilitimi ose një organizatë lokale për persona me aftësi të kufizuara.
- Ftoni ata në shkollë për një aktivitet të përbashkët (p.sh., një koncert, pikturë, ose lojë).
- Nëse është e mundur, vizitoni qendrën dhe dhuroni materiale, si libra ose mjete ndihmëse.
6. Postera dhe pankarta
Si realizohet:
- Siguroni materiale si letra të mëdha, bojëra dhe ngjitëse.
- Krijoni slogane për përfshirjen dhe diversitetin, si “Barazi për të gjithë” ose “Të ndryshëm, por të barabartë”.
- Vendosini në mure ose hapësira të dukshme brenda dhe jashtë shkollës.
7. Ndihmë praktike
Si realizohet:
- Organizoni një grup nxënësish që do të identifikojnë nevojat e infrastrukturës në shkollë (si mungesa e rampave ose sinjalistikave).
- Hartoni një plan të thjeshtë dhe paraqiteni drejtuesve të shkollës për zbatimin e përmirësimeve.
Këto aktivitete jo vetëm që do të jenë argëtuese dhe edukative, por do të ndihmojnë në ndërtimin e një mjedisi më përfshirës për të gjithë.
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Ramazan 2024, çfarë duhet të kenë parasysh mësuesit për nxënësit që agjërojnë?
Vizatimi në shkollë si mjet psikologjik; çfarë duhet të dimë? Nga Lorela Garuli
Detyrat e shtëpisë, çfarë i revolton nxënësit apo prindërit?