Projekt: "Lojërat dje dhe sot"
Loja është gjendja më e mirë shpirtërore, nuk është vetëm argëtim, por është një mjet për ruajtjen e shoqërisë dhe promovimin e barazisë reciproke. Ky është projekti i realizuar nga Aida Çela, shkolla "Edith Durham", Tiranë.
“Loja është gjendja më e mirë shpirtërore, nuk është vetëm argëtim, por është një mjet për ruajtjen e shoqërisë dhe promovimin e barazisë reciproke. Ajo është shprehja e lirisë, zhvillon te fëmijët të shprehurin, kujdesin ndaj ndjenjave dhe ndaj mirëqenies së të tjerëve.”
Qëllimi i Projektit: Ky projekt ka si qëllim të njohë nxënësit me evolimin e lojërave gjatë një periudhe kohe të caktuar, rëndësinë e tyre në zhvillimin psikomotorik të tyre, të zhvillojë kompetencën e komunikimit dhe të shprehurit ,bashkëpunimit duke vendosur e respektuar rregulla dhe garimin në mënyrë të drejtë gjatë zhvillimit të një loje.
Rezultatet e të nxënit:
1-Njeh disa emra lojërash dhe rregulla të zhvillimit të tyre.
2-Diskuton rreth lojërave, rëndësisë dhe aspektit argëtues të tyre.
3-Përcakton rregulla në zhvillimin e 2-3 lojërave.
4-Garon në mënyrë të drejtë dhe vlerëson rolin e partnerit në lojë.
5-Prezanton projektin dhe rolin e tij në këtë projekt.
6-Plotëson formate vetëvlerësimi dhe vlerësimi për shokët gjatë projektit.
Shtrirja në kohë e projektit
Faza e parë | Faza e dytë |
---|---|
1 orë 45 min | 1 orë 45 min |
Partnerët në projekt: Nxënësit e klasave të para të shkollës 9-vjeçare “Edith Durham”, mësuesit e klasave t para, prindërit e nxënësve që do të ndihmojnë në sigurimin e bazës material, e cila do të përdoret gjatë zhvillimit të projektit.
Materialet që do të përdoren: Pllakëza të ndryshme, shkumësa me ngjyra, topa llastiku të vegjël, kartona të ndryshëm me rregulla të shkruar, pazëlla formues dhe ndërtues, veshjet sportive..etj
Burimet kryesore të informacionit: Foto ose video me lojëra të ndryshme, lojëra të shkruara bashkë me rregulloren përkatëse, materiale nga interneti...etj.
Përshkrimi i projektit:
Ora e parë: Një orë 45 min në lëndën e Gjuhës shqipe.
-Njohja me temën dhe ndarja në grupe.
-Përcaktimi i liderëve dhe ndarja e punës së gjithsecilit.
-Njohja me disa lojëra të hershme duke i parë në foto, video ose materiale nga interneti.
-Përzgjedhja e lojës që do të luajnë orën tjetër dhe njohja me bazën material dhe rregullat e saj .
Ora e dytë: Një orë 45 min në lëndën Edukim fizik sporte dhe shëndet.
-Secili lider prezanton lojën që ka përzgjedhur për të luajtur grupi i tij.
-Zhvillon lojerat secili grup dhe nëfund jepen disa mendime dhe vlerësime rreth zhvillimit të lojërave, respektimit të rregullave, partnerëve dhe garimit në mënyrë të drejtë.
-Bëhen foto ose video që projekti tëketë një produkt konkret.
-Në fund me pazëlla formues dhe ndërtues realizojnë një lojë.
-Prezantojnë punën e kryer dhe në minutat fundore plotësojnë formatet e vlerësimit dhe vetëvlerësimit.
Përshkrimii produktit të projektit: Produkte të projektit do të jene foto ose video me lojërat, diskutimet dhe prezantimet e fëmijëve.
FAZA E PROJEKTIT | FAZA E PARË | FAZA E DYTË |
---|---|---|
Datat | ||
Orët | 1 orë e 45 min | 1 orë e 45 min |
Veprimtaritë | -njohja me temën -ndarja në grupe dhe diskutimet rreth lojërave -njohja me lojëra të ndryshme nëpërmjet videove, fotografive dhe rregulloreve të shkruara -përcaktimi i bazës materiale për secilin grup | -prezantimi lojës së secilit grup -njohja me rregulloren e lojës - zhvillimi i lojës dhe vlerësimi që i bëjnë njëri- tjetrit -krahasimi i lojërave dje dhe sot |
Vendi | Klasa | Terreni sportiv |
Personat që marrin pjesë: Mësueit e klasës së parë, nxënësit.
Mënyra e vlerësimit për nxënësit.
Nxënësit do të vlerësohen sipas këtij instrumenti:
-Kam marre pjesë me dëshirë.
-Kam ndihmuar shokët.
-Jam i lumtur.
-Kam punuar shumë.
-Kam dëgjuar me vëmendje.
-Kam dhënë ide të mira.
-Kam pranuar mendimet e shokëve.
-Mësova gjëra të reja.
-Kam punuar edhe në shtëpi.
-Jam kënaqur.
-Jam ndjerë i përfshirë.
“Loja e lirë i bën fëmijët negociatorë të shkathët, të vendosur nëzgjidhjen e problemeve dhe të mbështetur në vetvete.
(Materialin mund ta shkarkoni më poshtë)
(Realizoi punimin Aida Çela; Portali Shkollor)
Vjersha për fëmijët e arsimit fillor
Detyrë klase: Dhoma ime
“Manushaqja”, tregim nga Iriana Papamihali