“Me pak fjalë...”, ekspozita grafike e katër mësueseve që inspiroi praktikisht nxënësit e Liceut
E zhvilluar në ambientet e shkollës, ekspozita i dha mundësi reale nxënësve që të njiheshin me punët e mësueseve të tyre dhe pse jo të inspiroheshin e të motivoheshin për rrugën artistike që kanë zgjedhur të shkollohen. Padyshim e gjitha kjo ide qe esenciale.
“Filloni duke kujtuar se mësimi i fëmijëve për artin nuk ka të bëjë vetëm me tregimin e tyre se si të njohin një VanGogh ose Picasso, por ka të bëjë me përgatitjen e mendjeve të reja për një të ardhme të përvojave të paçmueshme, të lidhura me artin ose jo. ‘Me pak fjalë...’ u titullua ekspozita jonë”, kështu është shprehur mësuesja Blegina Hasko Bezo, e cila së bashku me koleget e departamentit të artit figurativ të Liceut Artistik “Jordan Misja”, Lindita Marku, Holta Arapi Roçi dhe AdrianaHoxha, zhvilluan ekspozitën grafike më të veccantë ndonjëherë.
Pse më e veçanta?
E zhvilluar në ambientet e shkollës, ekspozita i dha mundësi reale nxënësve që të njiheshin me punët e mësueseve të tyre dhe pse jo të inspiroheshin e të motivoheshin për rrugën artistike që kanë zgjedhur të shkollohen. Padyshim që kjo është me të vërtetë një iniciativë esenciale.
Çdo i ri meriton një edukim të plotë dhe konkurrues që përfshin artet. Struktura globale, kultura e inovacionit dhe shpirti sipërmarrës varet nga fuqia e një arsimi të klasit botëror. Ekzistojnë të dhëna të mjaftueshme për të mbështetur në mënyrë dërrmuese besimin se studimi dhe pjesëmarrja në artet e bukura është një komponent kyç në përmirësimin e të mësuarit në të gjitha fushat akademike.
Edukimi artistik rrit angazhimin e nxënësve
Artet janë praktike, kanë shpërblime të menjëhershme, përqendrohen në arritjet pozitive, zhvillojnë produkte konkrete dhe nxisin bashkëpunimin. Artet ofrojnë shumë mundësi për nxënësit që të demonstrojnë aftësitë e tyre përmes performancës autentike. Artet u mundësojnë fëmijëve të rriten në vetëbesim dhe të mësojnë se si të mendojnë pozitivisht për veten dhe të mësuarit. Edukimi artistik ndihmon që mësimi të ketë rëndësi për nxënësit duke u dhënë atyre një mjet për të lidhur njohuritë e reja me përvojat personale dhe për të shprehur atë që kanë mësuar te të tjerët.
Kur shkollat integrojnë artet në të gjithë kurrikulën, referimet disiplinore zvogëlohen ndërsa rritet efektiviteti i mësimit dhe aftësia e mësuesve për të përmbushur nevojat e të gjithë nxënësve.
"Arti nuk i zgjidh problemet, por na bën të vetëdijshëm për ekzistencën e tyre", ka thënë skulptorja MagdalenaAbakanowicz.
Edukimi artistik, nga ana tjetër, zgjidh problemet. Vitet e kërkimit tregojnë se është e lidhur ngushtë me pothuajse gjithçka që ne si komb themi se duam për fëmijët tanë dhe kërkojmë nga shkollat tona: arritje akademike, zhvillim social dhe emocional, angazhim qytetar dhe mundësi të barabarta.
Arti ushqen krijueshmërinë pasi angazhon fëmijët në një proces që ndihmon në zhvillimin e vetëvlerësimit, vetë-disiplinës, bashkëpunimit dhe vetë-motivimit.
Pjesëmarrja në aktivitetet artistike i ndihmon fëmijët të fitojnë mjetet e nevojshme për të kuptuar përvojën njerëzore, përshtatjen dhe respektimin e mënyrave të punës dhe të menduarit të të tjerëve, zhvillimin e aftësive krijuese të zgjidhjes së problemeve dhe komunikimin e mendimeve dhe ideve në mënyra të ndryshme. Pra, ku filloni?
“Jam mirënjohëse për gjithçka që më ke dhënë dhe kemi kaluar bashkë. Jam shumë e lumtur që kam gjetur një njeri si ty në jetën time . Mirënjohje, dashuri dhe respekt për punën dhe misionin që t’i arrin të realizosh . Je e veçantë!”, mesazhi i një nxënëseje për Dr. Blegina Hasko Bezo.
Nanila Allkja Biçaku
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Për herë të parë një Kuvendi Kombëtar për Gjuhën Shqipe, Manastirliu: Bashkë për të mbrojtur dhe forcuar trashëgiminë tonë gjuhësore
Shënohet 22 nëntori, dita e Alfabetit të Gjuhës Shqipe
"7 Alfabetet e Gjuhës Shqipe" nga Ndrek Gjini