Programim për klasën e parë? Po ata munden!
Në çdo libër ekzistojnë aktivitete mësimore dhe eksperimente për të përforcuar konceptet. Nxënësit e mi gëzojnë çdo gjë që lidhet me jetën reale. Ata janë natyrisht kurioz dhe kureshtar se si funksionojnë gjërat e përditshme.
Mua më pëlqen shumë të lexoj, aq sa mund të them se jam e çmendur pas leximit. Mësimi i klasës së parë është në thelb si të jesh një mësues leximi. Gjithmonë kërkoj libra të rinj për nxënësit e mi. Pra, kur pashë një e-mail ku kërkoheshin pjesëmarrës në një program pilot që ofron libra për klasën time, unë u regjistrova menjëherë.
Pjesë e serisë së leximit që kam marrë janë edhe konceptet bazë të shkencave kompjuterike dhe programimit për fëmijë. Po ju a lexoni rreth shkencave kompjuterike? Jam tifoze e teknologjisë.
Fëmijët natyrisht e duan shkencën kompjuterike. Kurrë nuk do të kisha menduar se klasat e para do të ishin të interesuar në shkencat kompjuterike 20 vjet më parë kur fillova të mësoja në perëndim të Nju Jorkut. Por ata e duan. Gjatë viteve, unë kam rritur pritshmëritë nga nxënësit e mi, dhe ata nuk më kanë zhgënjyer.
Gjatë muajve të fundit, klasa ime ka lexuar tregime që prekin konceptet e shkencave kompjuterike, të tilla si testimi, bashkëpunimi etj. Librat janë të destinuara për Arte të Gjuhës Angleze (ELA), lexime të udhëzuara, ose kohë të pavarur të leximit. I përdor ato për udhëzime të grupit të tërë dhe grupeve të vogla.
Në çdo libër ekzistojnë aktivitete mësimore dhe eksperimente për të përforcuar konceptet. Nxënësit e mi gëzojnë çdo gjë që lidhet me jetën reale. Ata janë natyrisht kurioz dhe kureshtar se si funksionojnë gjërat e përditshme. Pra, kjo seri ka qenë patjetër një hit.
Kjo i ndihmon nxënësit të mësojnë koncepte të tjera kryesore.
Ne lexojmë një libër për sistemin diellor dhe vizitojmë një muze shkencor. Ai prezantoi konceptin e simulimit. Pas kësaj, fëmijët tërhoqën yje me ngjyrë të bardhë në copa letre të ndërtimit të zezë. Pastaj ata vendosën vrima ku yjet ishin dhe mbanin letër deri në dritë. Ishte e thjeshtë, por ata me të vërtetë i pëlqyen.
Një libër tjetër për bletët shpjegoi rëndësinë e bashkëpunimit dhe punës në grup. Theksoi se, për një koshere të suksesshëm, çdo bletë ka një punë të rëndësishme për të bërë. Për aktivitetin e grupit, ne krijuam një rreth me një pjesë të gjatë të litarit dhe e vendosëm atë në tokë. Fëmijët duhej të punonin së bashku për të përshtatur të gjithë brenda rrethit.
Siç mund ta imagjinoni, eksperimentet praktike tregojnë se nxënësit po lëvizin rreth klasës. Është një lloj kaosi i organizuar. Unë u them nxënësve se është në rregull të argëtoheni dhe të mësoni. Unë e di se vëllimi i zhurmës do të jetë pak më i lartë kur të gjithë punojnë së bashku dhe janë shumë të ngazëllyer. Më pëlqen t'i shoh ata të jenë krijues, të zbulojnë gjëra të reja dhe të krijojnë lidhje. Por ju duhet të keni një plan. I marr materialet para kohe dhe kam vendosur pritshmëri të qarta për të menaxhuar lëvizjen.
Për këto mësime, udhëzuesi i mësuesit sugjeron fjalor që lidhet me standardet e teknologjisë dhe shkencës. Ai siguron një pasim të mirë nga përmbajtja tek konceptet dhe më ndihmon të qëndroj në rrugën e duhur.
Fjalët e mëdha - unë i quaj ato fjalë kolegji - nuk janë shumë për klasën e parë. Duan të mësojnë fjalorin e shkencës kompjuterike dhe t'ua tregojnë familjeve të tyre në shtëpi. Nxënësit e mi janë shumë të mahnitshëm. Ata kuptojnë më shumë sesa shpesh u japim atyre mundësi.
Nota e parë është shumë më ndryshe se sa ishte vite më parë. Teknologjia është përpara fëmijëve çdo sekondë, nëse është televizioni i ri ose një smartphone. Ata kanë një kapacitet më të madh për të imagjinuar dhe kuptuar disa prej teknologjive. Fëmijët e vegjelë janë më të hapur ndaj mundësive.
Unë pres që disa mësues të shqetësohen dhe të theksojnë se kjo është shumë për klasën e parë. Përvoja ime thotë se nuk është. Nuk ka asgjë që nxënësit duan më shumë sesa të jenë mësues për të tjerët, kështu që ata ndihmojnë ata që mbeten prapa. Ata janë të gatshëm.
(Përshtati: Albina Hoxhaj; Portali Shkollor)
Hartimi i projektit kurrikular
Rritja e pagave të punonjësve të arsimit dhe udhëzime për zbatimin e Vendimit të Këshillit të Ministrave
Letër e hapur për prindërit, mësuesit e institucionet: Për të mos neglizhuar asgjë në edukim!