"Ura e fëmijëve", gjuha shqipe III
Ditari mësimor për lëndën gjuha shqipe III është hartuar nga mësuesja Etleva Kamberi. Materiali është përgatitur në përputhje me nismën e re të Ministrisë së Arsimit, Sportit dhe Rinisë “Tri lëndë na gjashtë orë”.
Orë e hapur 90 minuta
Fusha: Gjuha dhe komunikimi
Lënda: Gjuha shqipe
Shkalla: 2
Klasa: 3
Mësuese: Etleva Kamberi
Shkolla "1 Maji", Berat
Tema: Ura e fëmijëve
Rezultatet e të nxënit:
Nxënësi:
• Lexon bukur përrallën
• Tregon si ndikojnë ilustrimet
• Pyet dhe përgjigjet rreth përrallës.
• Tregon përmbajtjen
• Nxjerr mesazhin
• Vlerëson rolin e tolerancës dhe mirëkuptimit në bashkëjetesën paqësore ndërmjet popujve.
• Bashkëpunon në grup.
Situate e të nxënit:
Krijimi i një posteri për ndërgjegjësimin e njerëzve për të qenë tolerante dhe paqësore.
Fjalë kyç: Murmuris, i entuziazmuar.
Burimet: teksti, ilustrimet, shprehje për tolerancën, kartonat, mjete shkrimi.
Lidhja me fushat e tjera: Shoqëria dhe mjedisi, shkencat e natyrës, arte
Lidhja me temat ndërkurrikulare: Të drejtat e njeriut, bashkëjetesa paqësore
Struktura: Hap pas hapi
Zhvillimi i mësimit
Kontrolli i detyrave
Hapi i parë: Shkrimi i një posteri
Ftoj nxënësit të punojnë në grupe për të krijuar një poster për ndërgjegjësimin e njerëzve për të qenë tolerantë dhe paqësore, duke përdorur shprehjet për tolerancën, që i kanë sjellë në klasë.
Përfaqësuesit e grupeve prezantojnë posterin.
Hapi i 2: Pyet sërish
• Njoh nxënësit me titullin e përrallës.
• Vërejnë ilustrimet. Diskutojnë rreth tyre
• Lexohet përralla me paragrafe
Shpjegohen fjalët dhe shprehjet që nxënësit nuk i kuptojnë më pas u përgjigjen pyetjeve për çdo paragraf.
1. Cilët jetonin në të dyja anët e lumit?
2. A komunikonin fshatarët me njëri – tjetrin?
3. Çfarë mendonin fëmijët e fshatarëve duke qëndruar në anë të lumit?
4. Çfarë bënë një ditë fëmijët e fshatarëve kur uji i lumit ishte pakësuar? A u takuan ata me njëri – tjetrin ?
5. Çfare i tregonin ata njëri - tjetrit?
6. Çfarë filluan të bëjnë fëmijët? Kujt i treguan për planet e tyre?
7. A ishin të entuziazmuar prindërit? Çfarë menduan të bënin ata?
8. Si ishte ura që ndërtuan fshatarët? Pse?
Nxënësit punojnë zinxhir.
Punohet rubrika “Lexoj dhe kuptoj”
Plotësohet individualisht.
Më pas këmbej librat në dyshe duke kontrolluar punën e njëri – tjetrit.
Lexohen fjalitë nga nxënësit
Hapi i 3. Rrjeta e merimangës.
Në formë rrethore nxënësit ritregojnë në veten e tretë. I pari ia pason të dytit i cili vazhdon ritregimin e kështu me radhë të gjithë grupet.
Hapi i 4: Ditari dypjesësh.
Punohet rubrika: “Rreflektoj” ku nxënësit komentojnë shprehjen: “ndërtoni ura dhe jo mure për popujt”.
Nxënësit punojnë individualishtë në fletën e komentit. Më pas ngjitën ato në dërrasë. Ngre nxënës të lexojnë punën e bërë.
Nxënësit nxjerrin mesazhin: mosmarrëveshjet duhen të zgjidhen me dialog dhe mirëkuptim.
Ata diskutojnë se si t’i zgjidhin mosmarrëveshjet me njëri – tjetrin, nëpërmjet dialogut, mirëkuptimit, tolerancës, faljes dhe pajtimit.
Vlerësimi bëhet për:
- Leximin e përrallës.
- Komentimin e ilustimeve
- Ritregimin e përmbajtjes.
- Nxjerrjen e mesazhit.
- Vlerësimin e rolit të tolerancës.
- Bashkëpunimi në grup.
Detyrë shtëpie: Rubrika “Shkruaj”.
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024