Model projekt

“Udhëtim në Dibrën turistike”, një projekt i mrekullueshëm nga mësuesja Ana Skuka dhe nxënësit e Melanit

Projekti “Udhëtim në Dibrën turistike”, udhëhequr nga mësuesja Ana Skuka me nxënësit e klasës së shtatë të shkollës “Haki Stërmilli” në Melan, promovon bukuritë natyrore e kulturore të Dibrës përmes kërkimeve, eseve, intervistave dhe krijimtarisë origjinale.

Ky projekt i titulluar “Udhëtim në Dibrën Turistike”, i realizuar nga mësuesja Ana Skuka nxënësit e klasës së shtatë të shkollës 9-vjeçare “Haki Stërmilli” në Melan, është një punë shumëdimensionale që promovon pasuritë natyrore, historike, gjuhësore dhe kulturore të krahinës së Dibrës. Ai përfshin një sërë aktivitetesh kërkimore, prezantuese dhe artistike, të cilat janë zhvilluar përmes bashkëpunimit në grupe dhe me mbështetjen e mësuesve.


Pikat kryesore të projektit përshkruhen si më poshtë:


  • Qëllimi: Të sjellë në vëmendje potencialin turistik të Dibrës, përmes një eksplorimi të thelluar të historisë, klimës, traditave, artizanatit, gatimeve, muzikës dhe gjuhës dialektore të kësaj treve.
  • Përfituesit: Nxënësit, komuniteti, dhe individë brenda dhe jashtë Shqipërisë që janë të interesuar për të vizituar Dibrën.
  • Rezultatet e të nxënit: Zhvillimi i aftësive kërkimore, shkrimore, bashkëpunuese dhe prezantuese. Nxënësit janë angazhuar në përpunim të materialeve, intervista, ese, dramatizime, fjalorë, fletëpalosje dhe reportazhe.
  • Përmbajtja: Përfshin historinë e Dibrës, figura të shquara si Xhafer Martini, kuzhinën tradicionale, legjenda dhe kujtime familjare, intervista me artizanë dhe mullixhi, analiza SWOT për zhvillimin e zonës, toponimi, klimën e Korabit, veshjet popullore, këngët, vallet, dhe gjuhën dialektore dibrane.
  • Produktet përfundimtare: Dokumentar, faqe web, dramatizim, reklama, fletëpalosje dhe një analizë të thelluar mbi turizmin dhe trashëgiminë dibrane.


Ky projekt shërben si një model i edukimit ndërdisiplinor dhe qytetar, ku fëmijët angazhohen jo vetëm për të mësuar, por edhe për të ruajtur e promovuar trashëgiminë kulturore. Ai kombinon edukimin formal me atë emocional dhe identitar, duke nxitur ndjenjën e krenarisë për vendlindjen dhe respektin për kulturën.


Materialin e plotë të projektit në PDF e gjeni më poshtë


© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

380 Lexime
5 orë më parë