Si të vizatoni perspektivën e rrethit
Në lëndën e perspektivës, Enisa Sula, praktikante në shkollën artistike "Jordan Misja", ka realizuar një projekt kurrikular me temë "Si të vizatoni perpektivën e rrethit". Në këtë projekt janë përshkruar të gjitha hapat e realizimit të tij.
Lënda :Perspektivë
Tema: Si të vizatoni perspektivën e rrethit
Projekt kurrikular lëndor
Klasa: X
Mentore: Dr.Blegina Hasko Bezo
Praktikante: Enisa Sula
Titulli i projektit: Si të vizatoni perspektivën e rrethit
Qëllimi: Formimi tek nxënësit i aftësive dhe shprehive të nevojshme për të qenë të suksesshëm në një punim të thjeshtë vizatimi dhe në teknika te ndryshme duke i ngacmuar tek emocionet dhe motivuar për të përcjellë një mesazh përmes teknologjisë.
Objektivat e projektit:
Në fund të projektit nxënesi të jetë i aftë:
Të grumbullojë, seleksionojë, grupojë të dhëna dhe informacione për trupat gjeometrikë.
Të përshkruajë, interpretojë saktë ndërtimin e trupave gjeometrikë;
Të demostrojë aftësi për të punuar në grup duke respektuar mendimin dhe punën e shokëve të klasës.
Njohuritë kryesore lëndore që do të përvetësohen ose rimerren në sajë të projektit:
a) Kuptimi dhe përmbajtja për trupat gjeometrikë si rrethi, etj .
b) Njohja me temën dhe mënyrën e ndërtimit të vizatimit të specifikuar për trupat gjeometrikë. .
c) Njohja me veprimtaritë dhe aktivitetet e mëparshme të realizuara nga shkolla.
d) Me materialet e mbledhura nga burime të ndryshme të përgatisini një video, për të demostruar mënyrën e realizimit të procesit të ndërtimit të këtij objekti siç bëjmë në mësimin online.
Përparësitë metodologjike të projektit:
- Të mësuarit me në qendër nxënësin i jep mundësi mësuesit:
a) Të udhëheqë të mësuarit dhe u ofron nxënësve rrugën për kërkimin e pavarur të informacionit dhe realizimit teknik.
b) Në vend të zgjidhjeve të gatshme u krijon nxënësve mundësi për të gjetur shumëllojshmëri zgjidhjesh teknike.
Teknikat dhe metodat që do të përdoren: Vëzhgimi, work-shop (koloni), kërkim-zbulim, tryeza rrethore, metoda e kombinimit, etj.
Bashkëpuninet e mundshme:
Mësuesi i lëndës së grafikës: Blegina Hasko Bezo
Burimet kryesore të informacionit:
a) Interneti: (kryesisht)
b) Internet: Perspektiva e trupave gjometrik
c) Arkiva e Liceut Artistik
Organizimi i nxënësve:
Punë me gjithë klasën, punë me grupe, punë me çifte dhe punë individuale nëpërmjet klasës live.
Kohëzgjatja:
Një muaj shkollor, çdo 1 orë sipas fazave te planifikuara.
Përshkrimi përmbledhës i veprimtarive kryesore përkatëse i ndarë në hapa me afate.
1) Faza e parë (java I)
a) Njohja me idenë e projektit kërkimor
b) Përcaktimi i tematikës
c) Ndarja e nxënësve në grupe
d) Zgjedhja e përgjegjësit të grupit të punës dhe detyrat e çdo anëtari sipas prirjeve vetiake
e) Tematika e grupeve sipas zgjidhjes
2) Faza e dytë (java.II):
a) Takimi i grupeve nëpermjet platformës academia.al
b) Hartimi i dosjeve të punës në grup, mbushja e tyre me informacionin e nevojshëm sipas tematikës së çdo grupi, mbështetja faktike e tyre sipas kritereve të përcaktuara
c)ndarja dhe përcaktimi i teknikës së projektit sipas nivelit të nxënësve.
3) Faza e tretë (java III)
a) Ballafaqimi i rezultateve të arritura nga çdo grup, në klasë dhe nëpërmjet platformës para mësuesit.
b) Mbrojtja e rezultateve të arritura, prezantimi (është gojor dhe shoqërohet me albume, postera, video) dhe vlerësimi i opinioneve dhe fakteve të sjella nga grupet e tjera.
c) Publikimi i te dhënave, CD-ve, vizatim i lirë/teknikë, konkluzioneve, vlerësimeve të secilit grup në galerinë e shkollës.
d) Reklamimi dhe mbrojtja e punës së bërë nga grupet e nxënësve para drejtuesve të projektit, diskutimi i problemeve.
4) Faza e katërt (java IV)
a) Publikimi i arritjeve të projektit para komunitetit të shkollës dhe në youtube.
b) Ekspozimi në sallën e galerisë, arritjeve dhe vlerave me të spikatura te projektit.
c) Dhënia e emocioneve virtualisht për bashkëpunimin dhe motivimin e tyre ndaj këtij projekti.
Buxheti:
Shpenzimet per këtë projekt janë të përballueshme, mbulohen nga nxënësit dhe miratohet nga të gjithë, për blerjen e letrave dhe bojrave, afërsisht 200 lekë të reja.
Mënyra e paraqitjes së gjetjes së projektit:
Portofoli i projektit, CD, konkluzione, vizatim i lirë/teknike, video e realizimit të proçesit dhe duke pasur parasysh situatën realizohet me video vizuale e publikuar në faqen e shkolles dhe në youtube.
Portofoli përmban: Plani i projektit, planet vejake të nxënësve, skica vizatimesh, një konkluzion të shkurtër rreth procesit të punës dhe video përfundimtare.
Vlerësimi i nxënësve:
Vlerësohen punët e kryera
Vlerësohen CD-të,dhe aftesitë e përdorimit të TIK-ut
Vlerësohen idetë më të mira
Vlerësohet puna në grup, prezantimi i projektit
Realizoi Enisa Sula
Përgatiti për publikim Parajsa Shtini
©Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Si bëhet vlerësimi i nxënësve në Arsimin Fillor?