Si të veproni kur drejtori nuk është lidër?
Detyra jote është të mësosh nxënësit. Fokusohu tek ata. Mos harroni se ju jeni mësimdhënës. Ju dëshironi të bëni një ndryshim në jetën e fëmijëve. Ju mund ta bëni këtë edhe nëse drejtori juaj nuk është ideal.
Vazhdimisht më ka tërhequr vëmendjen një pyetje: “Çfarë duhet të bëj nëse udhëheqësi im nuk po udhëheq?”
Nëse ky është rasti në shkollën tuaj, mund të ketë një sërë arsyesh ose disa kombinim faktorësh. Ndoshta drejtuesi është i ri, mungon shumë në punë, është afër pensionit ose është autoritar. Një drejtues i ri mund të mos ketë besim. Ekziston njëfarë mençurie dhe stabiliteti që vjen vetëm me përvojë. Po ashtu, një drejtor i ri mund të ndjehet i pasigurt në lidhje me dinamikën e shkollës.
Një drejtues që mungon, që vazhdimisht fshihet në zyrë ose largohet nga ndërtesa për takime, mund të mos jetë më i përshtatshëm për këtë rol udhëheqës. Një drejtues në prag të pensionit e ka të vështirë të kryejë detyrën për shkak të emocioneve apo problemeve shëndetësore të moshës. Një drejtues autoritar mund të mendojë se frika është motivuesi më i mirë. Të gjitha këto skenarë mund ta bëjnë të vështirë për mësuesit që të qëndrojnë të motivuar dhe të fokusuar me nxënësit. Pra, çfarë mund të bëni nëse drejtori juaj nuk po udhëheq?
Së pari, ju duhet të kujdeseni për veten personalisht. Ju nuk mund të mësoni nxënësit nëse nuk kujdeseni për shëndetin tuaj fizik dhe atë emocional. A jeni duke ngrënë dhe duke fjetur mirë? A po ushtroheni rregullisht? Nëse jo, mendoni për ndryshimet që duhen bërë në rutinën tuaj. Si ndihesh emocionalisht? Emërtoni atë që ndjeni. Nëse është i qetë, i zemëruar, i dëshpëruar ose dha dorëheqjen, është e rëndësishme të vendosni një etiketë mbi mënyrën se si ndjeheni. Nëse keni vështirësi në identifikimin e emocioneve, ndoshta do të ishte e dobishme të bisedoni me një mik apo ditar për përvojat tuaja.
Profesionalisht, mos harroni të mbani një qëndrim pozitiv dhe përdorni gjuhë inkurajuese. Po, mund të ndani frustrimet me kolegët tuaj. Megjithatë, thuajeni atë në një mënyrë që rifillon në vend që të fajësohet. Për shembull, nëse jeni duke shërbyer nën varësinë e një drejtor të ri i cili nuk ka komunikuar një vizion për shkollën, ju mund të ndjeheni sikur thoni "Ky lider i ri nuk ka idenë se çfarë po bën". Në vend të kësaj, mund të thoni, "Udhëheqësi ynë po mëson. Pyes veten se çfarë mund të bëjmë ne për ta ndihmuar në krijimin e një vizioni për shkollën tonë. Ndoshta unë do ta pyes nëse do të donte ta ndihmonim që të drejtonte një diskutim rreth vizionit dhe misionit tonë.”
Mbajtja e një qëndrimi pozitiv dhe përdorimi i gjuhës inkurajuese është një mënyrë për të nderuar udhëheqësin tuaj. Nëse jeni dakord me gjithçka që ai thotë apo jo, ai është udhëheqësi. Detyra jote është që ta ndihmoni të përmbushë qëllimin e tij në shkollë. Ju mund ta bëni këtë duke treguar për nxënësit tuaj, si fizikisht ashtu edhe emocionalisht. Ejani të punoni. Të jetë në kohë. Jini të pranishëm me kolegët dhe nxënësit tuaj. Kjo është më e lehtë se sa të bëhet kur jeni duke punuar me një drejtues të padëshirueshëm. Megjithatë, kjo është arsyeja pse ju jeni quajtur një profesionist. Bëni më të mirën tuaj ...
për hir të fëmijëve. Dhe, siç thoshte nëna juaj, "Nëse nuk ke ndonjë gjë të mirë për të thënë, atëherë mos fol fare". Shkollat janë të famshme për të qenë mullinj të thashethemeve, por ju nuk keni për të marrë pjesë në këtë. Mos flisni. Nuk jeni ju për të treguar gabimet e liderit tuaj. Ju jeni atje për të marrë një punë përsipër dhe për ta bërë ... bëjeni atë.
Detyra jote është të mësosh nxënësit. Fokusohu tek ata. Mos harroni se ju jeni mësimdhënës. Ju dëshironi të bëni një ndryshim në jetën e fëmijëve. Ju mund ta bëni këtë edhe nëse drejtori juaj nuk është ideal. Krijoni mundësi për t'u lidhur me nxënësit tuaj nëpërmjet tregimeve, projekteve dhe ngjarjeve. Ju mund të modeloni lidership të fortë dhe komunikim të shëndetshëm në klasën tuaj edhe nëse ka probleme me klimën e shkollës. Sfida nuk është të izolosh veten dhe nxënësit.
Ju duhet të qëndroni të lidhur me kolegët tuaj dhe të gjithë ata që punojnë në shkollë. Nuk jeni vetëm në përvojën dhe perceptimin tuaj. Merrni kohë për të dëgjuar shqetësimet e të tjerëve. Dëgjoni mirë, por vendosni një afat kohor. Ju nuk keni nevojë të kapeni në një bisedë negative prej një ore. Përsëri, sigurohuni që ajo që ju thoni kolegëve për udhëheqësin është përsëritur pozitivisht. Ashtu si me nxënësit tuaj, krijoni mundësi për t'u lidhur me mësuesit. Ndoshta, mund të presë një drekë pas punës. Gjeni mënyra për të ndërtuar shoqërinë dhe për të forcuar shpirtrat.
Kur përballen me një situatë të dobët të udhëheqjes, keni një zgjedhje për të bërë. Jo, nuk mund ta rregullosh situatën ... që barra të bie mbi drejtorin tënd. Megjithatë, mund të zgjidhni të bëni atë që vetëm ju mund të bëni. Mund të përdorni profesionalizmin dhe qëndrimin tuaj pozitiv për të ndikuar në shkollat tuaja, bashkëmoshatarët tuaj dhe udhëheqësit për të lëvizur në drejtimin e duhur. Përdorni fuqinë tuaj për të mirë. Bëni një ndryshim ku jeni duke qëndruar i përqendruar... duke ndihmuar fëmijët të rriten dhe të mësojnë.
(Meri Musta, Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11