Si realizohen testet përmbledhëse/ Model testi
Florinda Palaj ka përgatitur mënyrën si realizohet një testim përmbledhës, kategoritë, nivelet, mënyrën si gjendet përqindja e ndërtimit të testit për një periudhë tremujore bashkë me modelin konkret të një testi.
Testet përmbledhëse në fund të periudhave tremujore. Klasa III
Testet i kemi të dy-tri temave përmbledhëse dhe teste tremujore. Testet bazohen te kompetencat e vlerësimit që ka mësuesi parasysh, kur harton një test përmbledhës.
Pikat e referimit janë:
• Vlerësimi për të nxënë dhe të nxënit.
• Përdorimi i metodave të ndryshme për vlerësimin .
• Përdorimi i proceseve vëzhguese.
• Dokumentimi.
• Sigurimi i transparencës.
• Vlerësimi i proçeseve.
Në një testim duhet të meren parasysh 7 kompetencat kryesore, por edhe ato kyç. Mendimi kreativ i nxënësit dhe rezultatet e të nxënit të fushës kanë një rëndësi të veçantë.
Vlerësime përmbledhëse mund të jenë:
1- Detyrat e ndryshme të përditshme.
2- Të shprehurit me gojë dhe aktivizimi në mësim.
3- Projektet e dhëna nga mësuesi dhe realizimi i tyre nga nxënësi.
4- Dosja e nxënësit.
5- Vetëvlerësimi i nxënësit dhe i nxënësit nga nxënësi.
6- Provimet-përmbledhje temash, përmbledhje javësh, periudha 3-mujore dhe testet vjetore.
7- Provime përfundimtare në fund të dísa viteve.
Kategoritë e testimit të përmbledhur janë:
• Në një orë mësimore.
• Në një tematikë.
• Në një përiudhë tremujore.
• Një vit shkollor.
• Një cikël p.sh. arsimi fillor.
Hartimi i testit përmbledhës.
Rëndësi të veçantë kanë nivelet e arritjes që janë të ndërtuara sipas taksonomisë së Bloom-it. Testi është një instrument vlerësimi që përdoret për të matur njohuritë dhe aftësitë e nxënësit. Ai është një vlerësimi I njohur dhe I përdorur për të parë të nxënët e nxënësve dhe nivelin e kujtesës së tịj.
Nivelet e Bloom-it janë:
Njohja – Kuptimi – Zbatimi – Analiza – Sinteza dhe Vlerësimi.
- Njohja – mbajtja mend e fakteve, përkufizimeve dhe vlerave.
- Kuptimi – ndryshimi i informacioneve nga një formë në formën tjetër.
- Zbatimi – përdorimi i rregullave dhe parimeve në zgjedhjen e problemave .
- Analiza – zbërthimi i informacioneve në pjesë, lidhja ndërmjet gjërave.
- Sinteza – kombinimi i ideve të ndryshme.
- Vlerësimi – krijimi i kritereve bazuar në gjykim.
Si gjendet përqindja e ndërtimit të testit për një periudhë tremujore ?
Periudha e dytë e nje viti mesimor eshte (66tema). Fusha: Gjuha dhe komunikimi. Lënda: Gjuhë shqipe. Temat janë 63=98%, 2 orë projekt, 1 orë testim. 100% --20 pyetje për 5 kompetencat.
Llogaritet sa përqind ka një kompetencë nga temat e periudhës tremujore.
Tabela e testit me vlera numerike.
Nr | Java 11 J A V Ë | Fusha / Lënda Kompetencat e vlerësimit . | Përqindja | Njohja | Kuptimi | Zbatimi | Mendimi kritik | Shuma |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Të dëguarit e teksteve të ndryshme | 3% | - | - | - | 1(3p) | 1(3p) | |
2 | Të folurit për të komunikuar dhe për të mësuar | 5% | - | - | 1(2p) | - | 1(2p) | |
3 | Të lexuarit e teksteve letrare dhe joletrare | 40% | 2(2p) | 2(3p) | 2(2p) | 2(3p) | 8(10p) | |
4 | Të shkruarit për qëllime vetjake dhe funksionale | 20% | 1(3p) | 1(4p) | 1(3p) | 1(4p) | 4(14p) | |
5 | Përdorimi i drejtë i gjuhës | 30% | 1(1p) | 1(3p) | 2(3p) | 2(4p) | 6(11p) | |
Shuma, pikë dhe pyetje | 98% | 4(6p) | 4(10p) | 6(10p) | 6(10p) | 20(40p) |
Tabela e specifikimeve ka dy përmasa (p.sh. rresht). Ka kompetencat e vlerësimit, ana tjetër (shtyllë). Shënohen nivelet njohëse që do të maten.
(Modelin e testit mund ta shkarkoni më poshtë)
(Florinda Palaj; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024