Shkolla si Qendër Komunitare, planifikimi i një aktiviteti
Ky aktivitet me klasën e XII-A është planifikuar nga mësuesja kujdestare e kësaj klase Brunilda Hoxha. Qëllimi i aktivitetit është afrimi dhe bashkëpunimi me prindërit për të arritur sukses nxënësit.
Shkolla e mesme me orientim gjuhësor “F. Konica”, Korçë
Klasa: 12-A
Mësuesja udhëheqëse e aktivitetit: Brunilda Hoxha
Tema: Së bashku ndjehemi mirë.
Premisa: Klasa e 12-A ka 21 nxënës dhe është në kujdestari të mësueses Brunilda Hoxha. Nxënësit e kësaj klase vijnë nga familje me nivel mesatar ekonomik. Një numër i konsiderueshëm nxënësish vijnë nga komuniteti rom dhe egjiptian. Faktikisht rezultatet e nxënësve në përparim dhe vijueshmëri nuk janë shumë të kënaqshme. Vihet re se disa prindër nuk janë mjaftueshëm të interesuar për mbarëvajtjen e fëmijëve të tyre. Kjo reflektohet ndjeshëm në ecurinë e fëmijëve të tyre.
Në këto kushte mësuesja së bashku me nxënësit, prindërit, komunitetin, si dhe me përkrahjen e grupit të mësuesve dhe drejtorisë së shkollës do të organizojnë një aktivitet gjithëpërfshirës në kuadrin e projektit shkolla si qendër komunitare.
Qëllimi i aktivitetit:
1. Të respektohet dhe gjithë përfshihet diversiteti në aspektin social, fetar, etnik, kulturor.
2. Të ndërtohen strategji të qëndrueshme në trekendëshin shkollë- familje – komunitet.
3. Të rritet cilësia e marrëdhënieve me prindërit, si partnerë kryesorë në procesin e edukimit.
4. Të promovohen vlerat kulturore të diversitetit human.
5. Të mbështetet zhvillimi emocional dhe social i nxënësve.
Organizatorë: Mësuesja kujdestare së bashku me grupin e mësuesve që punojnë në këtë drejtim të shkollës si qendër komunitare, Drejtoria.
Pjesëmarrës: Nxënësit e klasës, prindërit dhe komuniteti i interesuar për problematikën e shkollës, të tjerë.
Objektiva specifikë:
1. Të ruajmë dhe trashëgojmë brez pas brezi traditat tona kulturore, folkloristike.
2. Të shijojmë së bashku kulinarinë tradicionale të zonës.
3. Të rrisim ndjenjën e humanizmit dhe solidaritetit me njerëzit në nevojë.
Burime njerëzore: Mësues, nxënës , prindër, komunitet
Burime materiale: Kostume tradicionale të ruajtura në ambiente familjare të komuniteteve te ndryshme.
Gatime të ndryshme të përgatitura nga nxënës, prindër, komuniteti.
Metodologjia: Punë e udhëhequr, punë në grupe.
Koha: 2 orë ( në orët e pasdites) në muajin maj
Kosto: Veshjet dhe ushqimi do të sillen vullnetarisht nga pjesëmarrësit.
Vendi: Shkolla e mesme “F. Konica”
Mënyra e organizimit:
Mësuesi kujdestar propozon nxënësve idenë mbi realizimin e një aktiviteti të tillë. Pasi kontakton me këshillin e prindërve të klasës dhe merr miratimin nga ata, vë në dijeni grupin e mësuesve dhe drejtorinë e shkollës.
Fazat e realizimit të aktivitetit:
1. Pas lançimit të aktivitetit nëpërmjet fletpalosjeve, telefonatave dhe bisedave mësuesja dhe grupi i mësuesve kontakton me prindër dhe komunitetin përreth.
2. Ngrihen grupet e punës të përbëra nga nxënës prindër dhe përfaqësues nga komuniteti.
Grupi 1 do të merret me gjetjen e veshjeve tradicionale
Grupi II do të merret me përgatitjen e ushqimeve.
Grupi III do të merret me shitjen e ushqimeve.
Pasi ndahen detyrat, vendoset dhe data dhe orari i përshtatshëm për të gjithë pjesëmarrësit për zhvillimin e aktivitetit.
3. Grumbullimi i materialeve dhe sistemimi në ambientet e shkollës, me pjesëmarrje të përbashkët.
4. Njëri nga ambientet do të shërbejë si ekspozitë e veshjeve tradicionale nga të gjithë komunitetet, ndërsa ambienti tjetër do të shërbejë si vend ekspozimi, shijimi dhe shitje me çmime simbolike i ushqimeve të përgatitura.
Lekët e mbledhura do t’i jepen familjeve në nevojë të nxënësve të klasës.
Faktorë suksesi:
- Vullneti i përbashkët prindër - nxënës - komunitet për realizimin e aktivitetit.
- Pasuria kulturore e zonës.
Faktorë negative që mund të pengojnë suksesin:
- Mungesa e komunikimit në kohën e duhur me komunitetin.
- Moskonkordimi i orareve të punës.
Monitorimi i aktivitetit:
Mësuesja udhëheqëse, nxënës dhe prindër të zgjedhur për monitorim
Rezultate të pritshme:
- Realizimi i këtij projekti të vogël pritet të sjellë afrimitet midis prindërve komunitetit dhe shkollës, afrimitet midis komuniteteve të ndryshëm.
- Njohja reciproke dhe hapja e rrugëve për aktivitete të tjera të përbashkëta në përputhje me nevojat komunitet- nxënës.
- Krijimin e konfidencave pozitive që pretendohet të përdoren në të ardhmen për zgjidhjen e problemeve në përparim dhe vijueshmëri të nxënësve.
Mbyllje:
- Ndërtimi i një dokumenti përshkrues i veprimtarisë dhe dukuritë e vërejtura gjatë realizimit të tij.
- Analizë e realizimit të objektivave me grupet e punës.
(Portali Shkollor)
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11
Teste përmbledhëse të historisë, klasa IV, IX, X, XI, periudha e parë