Pyetësor për nxënësit dhe mësuesit
Blerina Kosta, ka përgatitur një pyetësor për nxënësit dhe mësuesit. Ky pyetësor shërben për të kuptuar më shumë rreth marrëdhënies dhe bashkëveprimit mësues-nxënës.
Arsimtarja Blerina Kosta, ka përgatitur një pyetësor për nxënësit dhe mësuesit. Çdo pyeyje ka pesë alternative, ku vetëm njëra prej tyre duhet rrethuar për të qenë e vlefshme përgjigja. Ky pyetësor shërben për të kuptuar më shumë rreth marrëdhënies dhe bashkëveprimit mësues-nxënës. Vlerësimi i alternativave të cdo pyetje u bazua në shkallën e vlerësimit Likert me 5 alternativa:
a) Gjithmonë = 5
b) Shpesh herë = 4
c) Ndonjëherë = 3
d) Rrallë = 2
e) Asnjëherë = 1
Pyetësori I (Për nxënësit)
1. A të ka ndihmuar mësuesi që të ambientohesh në fillimin tuaj të klasës së parë?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
2. A ndjeni ngrohtësi dhe ëmbëlsi në komunikimin që mësuesja ka me ju gjatë orës së mësimit?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
3. A e kuptoni mësuesen kur ajo shpjegon gjatë orës së mësimit?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
4. A keni mosmarrëveshje dhe grindje me shokët dhe shoqet e klasës?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
5. A ka qenë prezent mësuesi në zgjidhjen e mosmarrëveshjeve dhe grindjeve me njëri-tjetrin në ambientet e shkollës?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
6. A jeni ndier të fyer dhe të ofenduar nga mësuesja gjatë qëndrimit tuaj në shkollë?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
7. A ju ka motivuar mësuesja për të nxjerrë në pah talemtin tuaj?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
8. A e shikoni mësuesen si një model në jetën tuaj?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
9. A e diskutoni me mësuesen çdo gjë që mendoni?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
10. A diskutoni me psikologune shkollës për ndjesitë dhe shqetësimet tuaja?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
11. A komunikon mësuesja juaj me prindin për gjithçka rreth teje?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
Pyetësori II (Për mësuesit)
1. A mendoni se një komunikim i mirë nga ana juaj përcjell motivim dhe siguri te nxënësi?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
2. Me gjithë metodat që aplikohen sot në sistemin arsimor a mendoni se duhet të mabni qëndrim rigoroz ndaj problemeve verbale që lindin në klasë?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
3. A i keni dhënë besim nxënësit duke i krijuar mundësi dhe ambient që ai të shprehë jo vetëm talentin që ka, por edhe ndjesitë?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
4. A keni pasur vështirësi në komunikimin me prindërit për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve mësues-nxënës
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
5. A mendoni se nxënësit e shprehin hapur në çdo ambient Brenda dhe jashtë shkollës mënyrën e komunikimit që mësuesi përdor në klasë?
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
6. A mendoni se roli i prindit është factor kyç për ndërtimin e një marrëdhënieje cilësore mësues-nxënës.
Gjithmonë
Shpesh herë
Ndonjëherë
Rrallë
Asnjëherë
Nga Blerina Kosta
©Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Teste vlerësimi për klasën e parë
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11