Planifikimi për periudhën e tretë, gjuha shqipe VII
Planifikimi i tremujorit të tretë për lëndën e gjuhës shqipe në klasën e shtatë është përgatitur nga mësuesi Erget Cenolli.
Klasa VII
Rezultatet e të nxënit sipas kompetencave të fushës.
TË DËGJUARIT
Kupton, krahason dhe përmbledh mendimet e të tjerëve nga materialet e dëgjuara, shikuara ose të prezantuara, si dhe reflekton për to. Jep mendimet dhe gjykimet e tij rreth teksteve që dëgjon. Dëgjon me vëmendje dhe përqendrim: duke mbajtur trupin në një pozicion korrekt. Shfaq interes, respekt dhe empati ndaj folësit me shprehje të tilla . Nxit dhe inkurajon folësin me shprehje të tilla si: kjo që po rrëfeni është shumë interesante etj. Përcakton qëllimin e të dëgjuarit (për kënaqësi, për informacion, për kuriozitet etj.). Kujton njohuritë paraprake që ka rreth temës ose përmbajtjes së tekstit. Parashikon rreth tekstit që do të dëgjojë. Mban shënime gjatë të dëgjuarit. Pyet ose kërkon sqarime për idetë, konceptet ose fjalët që nuk i kupton mirë. Kërkon informacion shtesë. Ritregon me detaje dhe ilustrime përmbajtjen e tekstit.
TË FOLURIT
Zgjedh formën e përshtatshme për të përcjellë informacionin, idetë, ndjenjat dhe pikëpamjet e tij. Merr pjesë në biseda shoqërore me moshatarët dhe të rriturit mbi tema të njohura duke pyetur dhe duke iu përgjigjur pyetjeve. Identifikon materiale të ndryshme dhe i përdor për të dhënë mesazhe ose porosi nëpërmjet reklamave e lajmërimeve dhe bën prezantimin e tyre në media. Flet duke përdorur intonacionin e duhur, theksin e saktë (e fjalëve dhe fjalive), volumin e përshtatshëm të zërit, si dhe pauzat për të bërë përshtypje te të tjerët. Jep informacione, ide, ndjesi, emocione duke përdorur fjalorin e duhur. Përshtat të folurin në varësi të tematikës, dëgjuesit, qëllimit dhe situatës.
TË LEXUARIT
Interpreton tekstet duke përdorur idetë e dhëna në mënyrë të drejtpërdrejtë në tekst dhe idetë e nënkuptuara. Dallon informacionin e rëndësishëm në tekst. − lidh pjesët e ndryshme të një teksti dhe i analizon ato. Analizon në tekste të ndryshme poetike, tregimtare dhe dramatike gjuhën e figurshme. Dallon temën dhe analizon personazhet, mjedisin, kohën dhe subjektin në një tekst tregimtar dhe dramatik. Dallon mjetet shprehëse në një tekst poetik dhe tregon funksionin e tyre. Shpreh pëlqimet dhe mbron interpretimet e tij duke i ilustruar me detaje dhe pjesë nga teksti. Dallon përdorimin e gjuhës dhe terminologjisë së fushës në tekste të ndryshme.
TË SHKRUARIT
Përdor formën ose modelin e përshtatshëm gjatë të shkruarit dhe zbaton rregullat gramatikore, leksikore dhe drejtshkrimore, për të shprehur mendimet, qëllimet, ndjenjat për tema të caktuara. Mbështet mesazhin kryesor ose kyç të një teksti me detaje përshkruese, me fakte ose shembuj të ndryshëm. Identifikon qëllimin dhe lexuesin e tij, kur shkruan njohur për bashkëmoshatarët e tyre etj.. Mbledh informacionin e duhur për të sqaruar rreth temës, çështjes, subjektit. kujton njohuritë që ka rreth temës që do të shkruajë. Përdor burime të ndryshme për të mbledhur informacion. studion modele të mira shkrimi që kanë trajtuar të njëjtën temë ose subjekt. mban shënime për çështje të ndryshme rreth punës me shkrim. Përzgjedh dhe klasifikon informacionet e mbledhura. Përdor edhe bibliotekën e shkollës ose internetin për të mbledhur informacion për punën dhe detyrat me shkrim. Zgjedh format e duhura të detyrës me shkrim në varësi të qëllimit dhe lexuesit që ka.
PËRDORIMI I DREJTË I GJUHËS
SINTAKSË
Gjen dhe përdor në fjali rrethanorin e vendit dhe të kohës dhe mënyrat e shprehjes së tyre. o Gjen dhe përdor në fjali rrethanorin e shkakut e të qëllimit dhe mënyrat e shprehjes së tyre. Gjen dhe përdor në fjali rrethanorin e mënyrës e të sasisë dhe mënyrat e shprehjes së tyre. Argumenton pse një gjymtyrë është rrethanor vendi, kohe, shkaku, qëllimi, mënyre, sasie. Krahason fjalitë e thjeshta me fjalitë e përbëra. Dallon dhe ndërton fjali me bashkërenditje. Dallon dhe përdor ligjëratën e drejtë dhe ligjëratën e zhdrejtë.
DREJTSHKRIM
Përdor drejt pikën, presjen dhe pikëçuditjen në llojet e ndryshme të fjalive. Përdor trepikëshin, kur intonacioni i fjalisë është i pa mbaruar. Përdor saktë shenjat e pikësimit në ligjëratën e drejtë
Nr. | Kompetencat | Temat për çdo orë mësimi | Situata | Metoda | Vlerësimi | Burimi | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | P | Kundrinori i drejtë | Në floktore | Mendo/ puno dyshe/ diskuto | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
2 | P | Ushtrime për kundrinorin e drejtë | Në floktore | Zgjidhje ushtrimesh | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
3 | L | Marko Boçari | Në orën e historisë | INSERT | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
4 | L | Analizë e Marko Boçarit | Në orën e historisë | Pyetje - përgjigje | I vazhduar | Libra nga F. Ballanca | |
5 | F | Krenar si një shqiptar | Para monumentit te Luftëtarit Kombëtar | Shkrim i lirë | Motivues | Material të ndryshme nga librat dhe interneti | |
6 | P | Kundrinorët e zhdrejtë | Në muzeum | Pema e mendimit | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
7 | P | Ushtrime për kundrinorët e zhdrejtë | Në muzeum | Diagram i Venit | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
8 | L | Zana e vizitorit | Në bjeshkë | DRTA | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
9 | L | Analizë, Zana e vizitorit | Në bjeshkë | Pyetje - përgjigje | I vazhduar | Lahuta e malsisë | |
10 | D | Bashkëbisedojme për traditat tona | Në klasë | Bashkëbisedim | Motivues | Materiale nga internet dhe librat | |
11 | P | Përdorimi i pikës dhe i pikëçuditjes | Gjatë një ore diktimi | Stuhi mendimi | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
12 | P | Përdorimi i presjes dhe shumëpikëshit | Gjatë një ore diktimi | Pemë mendimi | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
13 | L | Kërcimtarja e Dukagjinit | Në festivalin folklorik | Tabela e koncepteve | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
14 | L | Analizë e Kercimtares… | Në festivalin folklorik | Analizë teksti | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
15 | P | Rrethanori i koheës dhe vendit | Gjatë nëj ndeshjeje futbolli | Stuhi mendimi | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
16 | P | Ushtrime | Gjatë nëj ndeshjeje futbolli | Zgjidhje ushtrimesh | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
17 | L | Nata e dymbëdhjetë | Në teatër | DRTA | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
18 | L | Nata e dymbëdhjetë (analizë) | Në teatër | Analizë teksti | I vazhduar | Komedia e Shekspirit | |
19 | D | Kthejmë dramën në tregim | Në klasë | Shkrimi i lirë | Motivues | Drama të ndryshme | |
20 | Sh | Kthejmë dramën në tregim | Në klasë | Shkrimi i lirë | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
21 | P | Rrethanori i shkakut dhe qëllimit | Gjatë një ndeshjeje volejbolli | Pemë mendimi | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
22 | P | Ushtrime | Gjatë një ndeshjeje volejbolli | Stuhi mendimi | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
23 | Sh | Gojëdhëna | Pranë vatrës familjare | Shkrimi i lirë | Motivues | Gojëdhëna shqiptare | |
24 | F | Gojëdhëna dhe mitologji shqiptare | Pranë vatrës familjare | Bashkëbisedim | Motivues | Gojëdhëna shqiptare | |
25 | L | Ishuj në qiell | Diku në kozmos | INSERT | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
26 | L | Ishuj në qiell (analizë) | Diku në kozmos | Analizë teksti | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
27 | P | Rrethanori i mënyrës dhe sasisë | Shëtitje në kozmos | Tabela e koncepteve | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
28 | P | Ushtrime | Shëtitje në kozmos | Pyetje-përgjigje | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
29 | L | Historia pa mbarim | Duke parë një film | Kubim | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
30 | L | Historia pa mbarim (analizë) | Duke parë një film | Pyetje- përgjigje | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
31 | P | Fjalia e përbërë | Një ekskursion në mal | Mendo/ puno dyshe/ diskuto | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
32 | P | Ushtrime | Një ekskursion në mal | Zgjidhje ushtrimesh | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
33 | Sh | Përshkruajmë veshje popullore shqiptare | Në muzeun etnografik | Shkrim i lirë | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
34 | Sh | Përshkruajmë tradita dhe zakone shqiptare | Në muzeun etnografik | Shkrim i lirë | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
35 | L | Princi i vogël | Takim me Gishton | DLTA | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
36 | L | Princi i vogël (analizë) | Takim me Gishton | Analizë teksti | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
37 | Sh | Krijojmë poezi | Në tryezën e shkrimit | Shkrime te lira | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
38 | F | Dëgjomë poezi | Në klasë | Recitime | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
39 | P | Fjalitë me bashkërenditje dhe nërenditje | Në ekspozitën e piktorit | Pyetje-përgjgje | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
40 | P | Ushtrime | Në ekspozitën e piktorit | Zgjidhje ushtrimesh | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
41 | L | Poezi të ndryshme (N.Frashëri, Lorka, Agolli, Anuncio) | Në bibliotekë | Lexim shprehës | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
42 | L | Analiza e poezive | Në bibliotekë | Analizë tekstesh poetikë | I vazhduar | Teksti mësimor i nxënësit | |
43 | P | Ligjërata e drejtë dhe e zhdrejtë | Në autobuz | Tabela e koncepteve | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
44 | P | Ushtrime | Në autobuz | Zgjidhje ushtrimesh | I vazhduar | ||
45 | L | Teksti enciklopedik | Në bibliotekë | DRTA | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
46 | L | Analizë e teksteve të ndryshem joletrarë | Në bibliotekë | Analizë teksti | Motivues | Teksti mësimor i nxënësit | |
47 | Sh | Testimi, tremujori i tretë | Në klasë | Vlerësim testi | Teksti mësimor i nxënësit | ||
48 | L | Bisedë Letrare | Në klasë | Bashkëbisedim | Vlerësim i punëve në dosje | Tregime të moçme shqiptare | |
49 | D | Bisedë letrare | Në klasë | Bashkëbisedim | Vlerësimi i punëve në dosje | Tregime të moçme shqiptare | |
50 | L | Përshkrimi i një ekskursioni | Në klasë | Shkrimi i lirë | Motivues | Material nga interneti | |
51 | L | Analizë e përshkrimit | Në klasë | Analizë teksti | Motivues | Material nga interneti | |
52 | Sh | Diktim | Në klasë | Diktim | Vlerësimi i punëve në dosje | Tekst i zgjedhur nga mësuesi | |
53 | L | Udhëzime për leximet për klasën VIII | Në klasë | Bashkëbisedim | Motivues | Libra jashtë klase | |
54 | L | Udhëzime për leximet për klasën VIII | Në klasë | Bashkëbisedim | Motivues | Libra jashtë klase | |
(Erget Cenolli, Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII