Planifikimi i portofolit të të nxënit, letërsi klasa XI
Dr. Ermira Ymeraj nga gjimnazi “Jordan Misja” në Shkodër sjell një shembull se si mund të bëhet planifikimi i portofolit të të nxënit në lëndën letërsi, klasa XI
Elementë të planifikimit të portofolit
Rubrikat
Kompetencat
Përmbajtja
Rezultatet e të nxënit për secilën detyrë
Vlerësimi
RUBRIKAT E PORTOFOLIT
Projekt propozim: Shkodra, ky vend ku ende plagët e gjakmarrjes janë aty.
1. “ E risjell këtë plagë për të zbutur vetminë në një botë në ndryshim e sipër.
2. DETYRË: “Romantizmi Europian.
Përfaqësuesit. Risitë. Unë mësova...
3. Ese krahasuese: “Natyra e njeriut është një trajtë e përbashkët karakteri. Sa ndryshojnë Esmeralda dhe Kuazimodo të portretizuar në libër me portretin e njeriut sot”.
KOMPETENCAT KYÇE
1.Kompetenca e Komunikimit dhe të shprehurit:
a- Nxënësi shprehet përmes prezantimit të materialit.
b-Lexon , flet dhe interpreton rrjedhshëm duke respektuar rregullat e drejtshkrimit dhe drejtshqiptimit të gjuhës shqipe.
2. Kompetenca e të menduarit:
a- Krahason burimet e ndryshme për realizimin e detyrave.
b-Reflekton mbi detyrat e veta, krahasuar me ato te shokëve.
3. Kompetenca e të nxënit:
a- Demonstron aftësi me shkrim dhe lexim.
b-Aftësohet në përmbushjen e detyrave të caktuara.
c-Paraqet ide personale duke i shërbyer temës.
4. Kompetenca për veten, sipërmarrjen dhe mjedisin:
a-Harton një detyrë individuale dhe organizon mendimet.
b-Merr pjesë dhe organizon punën në grup.
c-Aftësohet në sipërmarrjen e detyrave komplekse.
5. Kompetenca personale:
a- Analizon përparësitë dhe dobësitë e detyrave te veta.
b-Demonstron para të tjerëve detyrat e veta duke shpalosur edhe përceptimet
personale per to.
6. Kompetenca qytetare:
a-Paraqet qytetari, pranon mendimin ndryshe kur diskutohet në grup.
b-Është tolerant/e dhe tregon respekt për bashkëbiseduesin në diskutime të ndryshme.
7. Kompetenca digjitale: a-Përdor mjetet digjitale për të realizuar detyrat.
REZULTATET E TË NXËNIT – PROJEKTI
1.Identifikoni personazhe që përjetojnë këtë plagë dhe i vendosni përballë realitetit tuaj.
2. Përshkruani disa prej këtyre rasteve.
3. Shpjegoni rolin dhe qëllimin tuaj në zbutjen e fenomenit me video mesazh, fletëpalosje, album, ese përshkruese, argumentuese, intervistat.
4. Analizoni mënyrën sesi ndryshon ose zhvillohet fati i një fëmije në ngujim.
5. Reflektoni mbi rëndësinë e këtij fenomeni në format e juaja origjinale, përmes pikturës , artit, muzikës.
REZULTATET E TË NXËNIT- DETYRA – Romantizmi Evropian
1. Evidenton përfaqësuesit e Romantizmit.
2. Demonstron njohje të kontekstit historik.
3. Analizon karakteristikat e Romatizmit në kontekstin letrar.
4. Reflekton mbi personazhet, mesazhet, mjedisin, gjinitë letrare të Romantizmit.
REZULTATET E TË NXËNIT –ESE
1. Organizon mirë mendimet dhe idetë.
2. Shkruan qartë , me një stil vetjak dhe në
mënyrë logjike.
3. Zbaton me saktësi rregullat gramatikore.
4. Analizon zhvillimin e personazhit.
5. Shpreh dhe argumenton pëlqimin e tij ose jo për personazhet.
(Përgatiti: Dr. Ermira Ymeraj, Gjimnazi:“Jordan Misja”, Shkodër)
Rregullorja e shkollës
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024